Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Farmville og CafeWorld på Fb

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-03-10, 10:46   #301
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farmville og CafeWorld på Fb

DDet har kun skjedd med meg om jeg godtar gaver fra en som enda ikke er naboen min. Begge må godkjenne før man blir naboer, og det kan ta litt tid, men gaveforespørslene kommer med en gang. Ikke åpne dem før du er sikker på at dere er naboer, da forsvinner de nemlig. *been there, done that*

Gammel 23-03-10, 10:49   #302
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

DDet har kun skjedd med meg om jeg godtar gaver fra en som enda ikke er naboen min. Begge må godkjenne før man blir naboer, og det kan ta litt tid, men gaveforespørslene kommer med en gang. Ikke åpne dem før du er sikker på at dere er naboer, da forsvinner de nemlig. *been there, done that*

Æsj, da har jeg mistet mange gaver i dag. BUHU!

Gammel 23-03-10, 10:50   #303
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Noen som spiller Fishville? Det hadde gjort seg med flere naboer der også.....

Gammel 23-03-10, 11:02   #304
LittLemen
Bør lage seg en tittel selv

LittLemen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tito, her.

Jeg synes jeg ofte mister gavene mine for tiden på FV. Har prøvd å åpne to gaver i dag med takstein, som jeg virkelig trenger, men de er borte når jeg sjekker gaveboksen min. Hva gjør jeg galt? Eller er det bare noe surr med spillet?

Det er kanskje fra naboer som ikke har kommet opp på listen enda. Jeg sendte deg en takstein i dag, men siden du ikke har kommet opp på min liste har sikkert ikke jeg kommet opp på din liste heller, og da forsvinner gavene

Gammel 23-03-10, 11:05   #305
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av LittLemen, her.

Det er kanskje fra naboer som ikke har kommet opp på listen enda. Jeg sendte deg en takstein i dag, men siden du ikke har kommet opp på min liste har sikkert ikke jeg kommet opp på din liste heller, og da forsvinner gavene

Gammel 23-03-10, 11:05   #306
LittLemen

LittLemen sin avatar

LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Forresten - bare å prikke meg navn hvis noen vil bli min nabo også Spiller CW og FV, men kan alltids være "listefyll" på andre spill også hvis noen trenger naboer bare for å ha flere naboer, liksom

Gammel 08-04-10, 22:11   #307
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Æ. Man kommer jo ikke lenger enn til level 70 på FV jo.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-10, 10:23   #308
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har dere problemer med co-op-greiene på FV? Det har gått ganske greit til nå, men de siste par dagene har det jeg har høstet ikke blitt registrert, det står at jeg er på en jobb når jeg ikke er det, når jeg er på en jobb får jeg ikke frem hvor mye som trenger å høstes/sås fordi det mangler noe på siden (de parameter-greiene er helt hvite selv om det står feks. 98 % complete) osv.

Jeg installerer Firefox nå, kanskje det funker bedre. Kan jo være nettleseren som føkker (IE).

Gammel 13-04-10, 13:21   #309
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg bruker firefox, har ikke hatt problemer med coop-greiene.

Gammel 13-04-10, 13:23   #310
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Ja, det var nettleseren. Helsikes IE. Jeg bruker FF nå og alt funker kjempefint!

Gammel 13-04-10, 21:27   #311
Kate

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Er det noe jeg kan gjøre for å få flere sedler? Ja, uten å kjøpe dem selvsagt. Synes det går så treigt før jeg får nok sedler.

Gammel 14-04-10, 11:41   #312
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes FV går tregt uansett nettleser nå. Brukte Crome ei stund, men merker at det går tregt.

Er det flere enn meg som har problemer med Game Feed? Jeg får bare opp 1 hendelse på Game feeden min. Har prøvd alle nettleserene. Må inn på Facebook for å sjekke siste nytt for å finne ting andre naboer har lagt ut.

Lurer på om det bare er meg som har dette problemet. Jeg liker best å spille via farmville.com.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-10, 13:01   #313
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

-----

Sist redigert av Patsy : 25-10-12 kl 21:04.
Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-10, 13:28   #314
Kate

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Brenda, her.

Er det flere enn meg som har problemer med Game Feed? Jeg får bare opp 1 hendelse på Game feeden min. Har prøvd alle nettleserene. Må inn på Facebook for å sjekke siste nytt for å finne ting andre naboer har lagt ut.

Akkurat det samme her. Aner ikek hvorfor det er slik.

Gammel 15-04-10, 13:29   #315
Kate

Kate sin avatar

Standard

Er 24X24 det største man kan kjøpe eller finnes det noe større som kommer frem når man får 50 naboer eller flere?

Gammel 15-04-10, 13:42   #316
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Hvor kan man se hvor mange naboer man har? Må jeg TELLE alle selv?

Gammel 15-04-10, 14:09   #317
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hvor kan man se hvor mange naboer man har? Må jeg TELLE alle selv?

Du har 54 naboer, står det i oversikten min.
Jeg tror ikke det er noe sted man kan se selv hvor mange naboer man har, da må man sikkert telle.

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-10, 14:16   #318
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Ah, så da kan jeg spørre andre da, takk.
Jeg har altså ikke noe større enn 24x24 på listen min, Kate, men jeg vet ikke om man får enda større etterhvert. Jeg sparer til den oppgraderingen nå, mangler ca. 70.000.

Gammel 15-04-10, 14:58   #319
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Patsy, her.

Jeg trenger flere naboer.

Sender deg en prikkings. Hmm får ikke sende prikk så da blir det PM istedet.

Gammel 15-04-10, 17:02   #320
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Man kan se hvor mange naboer man har ved å klikke på Ribbons. Den blå sløyfa. Og så ser dere dere der det står Local Celebrity. Under de tre blå mennene står det hvor mange naboer dere har. Jeg har 80 nå.

Det finnes ikke noe større farm enn 24 X 24. Men mulig det kommer etterhvert. Men jo større farm og jo mere man har på farmen, jo tregere går det. *Erfart*

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:05.