Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Shoppingtråd

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-02-09, 21:16   #301
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Shoppingtråd

Så flotte klær kiki! Bittelillebror trenger noen basisplagg i de minste størrelsene, så jeg skal jammen ta meg en tur på NameIt. Jeg var på flere av kjedebutikkene i dag, og det var mye mønster og farger, men lite ensfarget og enkelt som jeg var ute etter.

Gammel 20-02-09, 21:17   #302
kiki
Bør lage seg en tittel selv

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av IOA, her.

Så flotte klær kiki! Bittelillebror trenger noen basisplagg i de minste størrelsene, så jeg skal jammen ta meg en tur på NameIt. Jeg var på flere av kjedebutikkene i dag, og det var mye mønster og farger, men lite ensfarget og enkelt som jeg var ute etter.

Det var masse fint til gutt og!

Gammel 20-02-09, 22:05   #303
tutta
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av IOA, her.

Ja,det var lekre klær . Må ta meg en tur på Nameit kjenner jeg.

Svar med sitat
Gammel 20-02-09, 22:27   #304
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har kjøpt to stellevesker:

Kostet meg litt over 600 kr fra www.stellevesken.no.

Gammel 20-02-09, 22:32   #305
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jeg bestilte denne forleden:

Den ble billig og kom veldig kjapt, så nå har jeg besilt den røde også

Gammel 20-02-09, 22:59   #306
Kneazle
Passiv

Standard

Jeg ble helt rørt nå, jeg, Kiki. Tenk, de små plaggene skal snart sitte på to bittesmå, fine jentebabyer. :babysyk sippeguri:

Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 09:57   #307
Trixie

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Lillemann har fått enda mer ull til bhg start.

Både strømpebukser og sokker som 3 pakk.
Alt er kjøpt fra Krokofanten. Jakka og buksene og heldressen er tykke.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 13:13   #308
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Lynet er jo det eneste som virkelig betyr noe i Bøllens liv , så nå får han dette:

...og jeg klarte ikke dy meg fra å bestille dette til Bølla:

Gammel 21-02-09, 14:07   #309
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Nydelig, Spetakkelet!

Gammel 22-02-09, 01:16   #310
Left
Passiv

Standard

Denne får lillebror til høstdress:

Mikk-line vår/høstdress i cordura - utrolig slitesterk.
Har også bestilt 5 stk. ullstilongser og den totale summen ble ikke mer enn 445,- danske inkl. frakt

Svar med sitat
Gammel 23-02-09, 13:04   #311
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Denne til neste år i tillegg til Reima.

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-09, 14:45   #312
sannereg
Aktiv

sannereg sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
sannereg er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Denne får lillebror til høstdress:

Mikk-line vår/høstdress i cordura - utrolig slitesterk.
Har også bestilt 5 stk. ullstilongser og den totale summen ble ikke mer enn 445,- danske inkl. frakt

Hvor mye blir det da med toll og moms?
jeg er litt sånn skeptisk til betillinger fra utlandet

sannereg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 18:45   #313
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Denne i beige og lys blå:

Denne kom i dag, det var kjempefin farge!!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 18:47   #314
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I tillegg kjøpte jeg disse Timberland skoene til Peder på halv pris. Fine og lette! Vanntette også. Str 22,5, og litt vanskelig på foten enda, men utover våren tipper jeg!

Og så fikk Peder denne i posten idag, strikket av svigermor. VELDIG fin, satt helt perfekt! Deilig garn også.

Gammel 24-02-09, 19:24   #315
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

guniss: Så artig med hjemmelagde klær. Elsker sånt jeg, og har stadig oppdrag til mora mi.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 22:25   #316
Lyppa

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Får ikke lagt inn bilde men har kjøpt Bergans Stallo i rødt og Bergans fleecejakke i petroleumsblå/lysblå til sønnen min. Halv pris!

Lyppa er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-02-09, 18:47   #317
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Til Peder:

Disse kom idag. Veldig lette, fine og gode!
Anbefales varmt videre. Fikk Peder sin fot nedi og, selv om det var litt trangt, men når de først kom nedi satt de godt, og plassen er ok ift tåa. Han har jo noen uker med "gåtrening" før han skal bruke de også, så taktikken blir nok bedre.

Gammel 26-02-09, 01:36   #318
tutta
Passiv

Standard

Har shoppet denne Lodger Bunker posen:

Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 01:36   #319
tutta
Passiv

Standard

Disse to dressene fra Molo:

Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 01:37   #320
tutta
Passiv

Standard

Bestilt dette smokkekjede med navnet STELLA på :

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:15.