Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Vis meg dine støvletter

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-09-07, 22:07   #301
På randen
Fullverdig medlem

Medlem siden: Oct 2006
På randen er litt kul
Standard

Sv: Vis meg dine støvletter!

Er det noen som vet hvor mye støvletter kan blokkes ut?

På randen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 22:28   #302
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

"abbonerer"

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-07, 11:23   #303
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Nye støvletter i dag, fra el Naturalista. Jeg kommer nok til å ha dem brettet opp, slik at de blir nesten knelange.

Må ha!!!!

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-07, 11:29   #304
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Må ha!!!!

Jeg så dem i brunt på Grændsens Skotøimagazin på lørdag - 250 kroner dyrere enn hva jeg betalte på Design Forum ved Steen & Strøm.

Sist redigert av Bluen : 24-09-07 kl 19:58.
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 15:47   #305
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Hvor: Oslo
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vært på ny runde støvelettshopping i Spania Nye bilder kommer her:

Gammel 24-09-07, 15:56   #306
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg gleder meg veldig til disse kommer til meg fra Duoboots:

Sist redigert av Filifjonka : 30-03-09 kl 23:13.
Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 22:30   #307
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fanken, har skikkelig problemer med kamera så jeg får ikke lagt inn bilde av herlighetene mine. De ligner på disse, men har spennen ved ankelen og detaljer på vristen:

Gammel 27-09-07, 23:22   #308
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

De støvlettene var rålekre,Ginger2

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 06:55   #309
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Kjøpte disse i går, og de er nydelige å gå med.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 08:56   #310
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ginger2, her.

Fanken, har skikkelig problemer med kamera så jeg får ikke lagt inn bilde av herlighetene mine. De ligner på disse, men har spennen ved ankelen og detaljer på vristen:

De var rålekre!!

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 13:09   #311
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Kjøpte disse i går, og de er nydelige å gå med.

Meget lekre! Hvor selges de? Og, pris? Ekte skinn?

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 13:11   #312
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Meget lekre! Hvor selges de? Og, pris? Ekte skinn?

Skoringen. Det er Vagabond, ekte skinn, og de kostet 1090;-
De er superbehagelige å gå med.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 13:14   #313
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Likte disse jeg (selv om jeg er litt anti-Tommy Hilfiger):

Disse er også kule til f.eks en sort, knekort kjole. Fikk lyst å gå på Last Train!

Og disse, men jeg er pelsmotstander og syns det er unødvendig å avlive geit for å få skinnet. Da kunne det heller vært kuskinn, for kyr brukes til så mye annet i tillegg... :

Sist redigert av Amelie : 29-09-07 kl 13:20.
Gammel 01-10-07, 14:29   #314
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Standard

Og disse, men jeg er pelsmotstander og syns det er unødvendig å avlive geit for å få skinnet. Da kunne det heller vært kuskinn, for kyr brukes til så mye annet i tillegg... :

Geiter brukes også til litt av hvert og blir stadig mer populær.... Denne har nok vært en kjempefin melkeprodusent

Gammel 01-10-07, 14:32   #315
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg gleder meg veldig til disse kommer til meg fra Duoboots:

Og æsj, de passet ikke så bra.

Hadde leggene mine vært 7-10 cm kortere ville de nok vært helt perfekte, men nå sluttet de på feil sted og ble for vide et sted midt på leggen. Så da får jeg bare sende dem tilbake.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 15:34   #316
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ginger2, her.

Geiter brukes også til litt av hvert og blir stadig mer populær.... Denne har nok vært en kjempefin melkeprodusent

Kanskje-det-kanskje. Eller utsøkt chevre!

Gammel 01-10-07, 23:53   #317
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Standard

Kanskje-det-kanskje. Eller utsøkt chevre!

Mais bien sûr! Det er jo et rikt liv: "chèvreprodusør" først og støvletter etterpå. Skulle gjerne blitt støvletter, jeg!

Gammel 13-11-07, 15:21   #318
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Et litt mørkt bilde av siste skudd på støvlettstammen - mosegrønne og med litt uvant fasong for meg:

Gammel 13-11-07, 16:21   #319
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Jeg har veldig brede legger, men jaggu i dag fant jeg de flotte støvlettene!

Gammel 13-11-07, 16:35   #320
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Disse har jeg kjøpt nå. Har et par til, men ikke bilder av dem.

Sist redigert av Misteri : 06-01-10 kl 16:12.
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:04.