Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juletråden 2021

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-21, 21:05   #301
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.705
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2021

48 kalendergaver (av typen kindersjokolade og tyggis) innpakket.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv  
Gammel 18-11-21, 09:45   #302
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.381
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2021

Jeg tenker å henge opp utebelysningen i løpet av helga. Det er mange busker og trær som skal belyses, så det er litt av en jobb, men en svært hyggelig jobb.

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 18-11-21, 09:58   #303
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.047
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Juletråden 2021

Ser av værvarselet at jeg bør henge opp lysa i morgen. Men på lørdag må det opp.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå  
Gammel 18-11-21, 10:08   #304
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.868
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2021

Jeg har startet på pakkekalender. De må bestemme seg om de vil ha stor eller liten ferdigkjøpt kalender ved siden av. Velger de en stor og fin der blir det mer smått i pakkekalenderen. Må også tenke om det er noe de trenger, jeg putter alltid en del praktiske greier der som reflekser og sokker.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv  
Gammel 18-11-21, 10:11   #305
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.887
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2021

Jeg har fått adventskalender av kjæresten og jeg har kjøpt til yngste (Haribo fra Europris). Nå gjenstår bare Flax-kalendere til storungene. Greit i rute.

Jeg håper å få netthandlet noen julegaver innen helga er omme, adventspynting starter så smått til uka.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 18-11-21, 11:11   #306
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.766
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2021

Som nabojenta sa i biolen i morges.

Pappa sier at vi kanskje skal henge opp utelysene i helga, men så skal det regne så masse at kanskje ikke.

Det meldes STRIREGN. Jeg vet jo tifeldigvis at far i huset, som har ansvaret for det der, er bortreist neste helg, han har en reisejobb, men kom hjem i går og er trolig hjemme da denne helga dien han tentke henge dem opp nå.

Min mann som tidvis har en sånn "naboen henger opp, jeg henger opp, hvem tenner kontakta først"-greie, har høyst trolig tenkt å vente på oppholdsvær. Han er hjemme neste helg også.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå  
Gammel 18-11-21, 17:12   #307
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.651
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2021

Må kjøpe kalender snart. Vet ikke helt hva det blir, trolig sjokolade eller flax. Har planer om å finne frem utelys i dag. Henger nok opp snart.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 18-11-21, 17:45   #308
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.061
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2021

Halvveis ferdig med guttas kalender, og har bestilt kaffeputer til mannens kalender.
Utelysene håper jeg å få opp på søndag, for da er det meldt fint vær.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv  
Gammel 18-11-21, 17:52   #309
Nada
Svada
 
Nada sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.611
Nada er populærNada er populærNada er populærNada er populær
Standard

Sv: Juletråden 2021

Mangler bare gaver til barna og mannen nå.
Nesten ferdig med det jeg skal ha i strømpene til barna også. Pinnekjøtt er innkjøpt og i morgen handler jeg julebrusen.
Utelysene tente jeg i helgen, koselig nå i den mørke tida.

__________________
Sønn 2006 og datter 2009
Nada er ikke aktiv  
Gammel 18-11-21, 17:55   #310
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Juletråden 2021

Tips til hvor jeg kan kjøpe ny fin julestjerne….

iben er ikke aktiv  
Gammel 18-11-21, 17:57   #311
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.651
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2021

Opprinnelig lagt inn av iben, her.

Tips til hvor jeg kan kjøpe ny fin julestjerne….

Hageland kjøpte vi på. Den er i papir og med lys i.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 18-11-21, 18:36   #312
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.903
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2021

Opprinnelig lagt inn av iben, her.

Tips til hvor jeg kan kjøpe ny fin julestjerne….

Kommer jo an på hva du liker.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 18-11-21, 18:38   #313
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Juletråden 2021

https://www.christiania-belysning.no/flower-star-o60
Denne var fin

iben er ikke aktiv  
Gammel 18-11-21, 18:42   #314
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.428
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2021

Jeg har bestilt julegensere til hele familien. Fant endelig et sted som selger julegensere i bomull. Det kostet litt, men flere av oss er jo utvokst. Hentet pakken på posten i dag, og må passe meg for å ikke avsløre innkjøpet før neste helg, da er det baking med svigers.

__________________

tink er ikke aktiv  
Gammel 18-11-21, 22:23   #315
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.231
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Juletråden 2021

48 kalendergaver pakket inn og hengt opp! Jeg koste meg skikkelig. I morgen skal jeg kjøpe den siste kalendergaven min, og så skal Snuppa pakke inn.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv  
Gammel 18-11-21, 22:49   #316
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.061
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2021

Jeg jobber med planlegging av et korpsareangement i bydelen på Luciadagen. Jeg har ansvaret for at dette skal gå bra og jeg er superstressa!!

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv  
Gammel 18-11-21, 23:07   #317
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.935
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2021

Fått handlet inn endel kalendergaver. Julegave til yngste og mellomste er i boks. Barna har også fått hver sin godteri kalender i tillegg til hjemmelagd kalender.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 18-11-21, 23:10   #318
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.651
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2021

Tror jeg må ta meg en fridag snart og få ordnet ting. Det er nok det mest effektive. Men før det må jeg lage en god liste.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 19-11-21, 06:02   #319
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.766
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2021

Jeg skal også ha en fridag til dette, snart. Neste uke, håper jeg. Men skal på jobbreise torsdag til lørdag, så får se om jeg får det til. Rett over helgen ellers, der er jo en del kalendergaver på handlelista i tillegg til julegaver til alle, nesten uten er eneste ønske.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå  
Gammel 19-11-21, 07:49   #320
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.651
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2021

Malama: Kanskje du rekker en tur innom Sørlandssenteret på turen din? Rett i nærheten.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no