|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
lettere utlada
|
Sv: Juletråden 2021Jeg jobber med planlegging av et korpsareangement i bydelen på Luciadagen. Jeg har ansvaret for at dette skal gå bra og jeg er superstressa!!
|
|
#2 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Juletråden 2021Fått handlet inn endel kalendergaver. Julegave til yngste og mellomste er i boks. Barna har også fått hver sin godteri kalender i tillegg til hjemmelagd kalender.
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Juletråden 2021Tror jeg må ta meg en fridag snart og få ordnet ting. Det er nok det mest effektive. Men før det må jeg lage en god liste.
|
|
#4 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Juletråden 2021Jeg skal også ha en fridag til dette, snart. Neste uke, håper jeg. Men skal på jobbreise torsdag til lørdag, så får se om jeg får det til. Rett over helgen ellers, der er jo en del kalendergaver på handlelista i tillegg til julegaver til alle, nesten uten er eneste ønske.
|
|
#5 |
|
Sv: Juletråden 2021Malama: Kanskje du rekker en tur innom Sørlandssenteret på turen din? Rett i nærheten.
|
|
#6 |
|
Dragedytteren
|
Sv: Juletråden 2021Jeg har begynt å handle gaver til pakkekalenderen, og har et par julegaver ferdig. Vi skal som alltid ha unna et par bursdagsfeiringer i starten av advent før vi virkelig setter i gang med juleplanlegging. Men først skal vi finne ut hvor vi skal når og med hvem i jula. Det er litt av en kabal, men heldigvis uten drama og vonde følelser. Alle skal ha noen å være sammen med, og vi skal rekke å møte alle i løpet av juledagene. Svigerfar har vært med til mamma julaften, og mamma har vært med til pappa (de har vært skilt i snart 30 år), så løsninger finner vi.
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Juletråden 2021
Tviler. Men vi får se. Har valgt retur med morgen flyet på lørdag for å komme hjem midt på dagen heller enn sent på kveld. Ellers hadde jeg hatt lørdagen i Kristiansand da, men jeg har for mye som skjer hjemme den helga
|
|
#8 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Juletråden 2021Adventkalendere hos oss blir følgende:
|
|
#10 |
|
I mål
|
Sv: Juletråden 2021Jeg jobber også med kalendre. |
|
|
|
|
#11 |
|
bits and pieces
|
Sv: Juletråden 2021Jeg må få avgårde pakke til brodern. Har kjøpt kalender som skal deles mellom han og samboeren og pappa/mamma. Alt er i hus så bare å få gjort.
|
|
|
#12 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Sv: Juletråden 2021På TGR hadde de kakaobomber formet som snømenn med marshmallows inni til 25 kr. Har kjøpt to, og så to popping candy med nissemotiv. Skal i julestrømpa. |
|
|
|
|
#14 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Juletråden 2021Jeg har kjøpt de tradisjonelle pysjene som ungene får på morgenen julaften. Kjøpt på hhv Gina Tricot, H&M og Dressmann (den siste med en enkel, ensfarget svart, langermet t-skjorte til).
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 21-11-21 kl 02:00. |
|
|
|
|
#15 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Juletråden 2021
Jeg pleier å ha julepysjer som en del av innholdet i julestrømpen, og jeg var litt spent på om årets pysjer/kosedresser fra SillySanta kom fram i tide. De kom i går. |
|
|
|
|
#16 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Juletråden 2021jeg har lagd to barkranser til å henge ved inngangspartiet i dag.
|
|
#17 |
|
ASD
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Juletråden 2021I går kom det fotobok i posten her, så da går det forsåvidt unna her også.
|
|
|
#18 |
|
Sv: Juletråden 2021Fikk kjøpt noe småting til julestrømpa i dag og skrevet et julekort som skal sendes til USA.
|
|
#19 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Juletråden 2021Den ene pakkekalenderen gjorde jeg ferdig i oktober og sendte den hjem med borteboeren. Den andre ble halvpakket i dag. Så nå vet jeg hvor mange gaver jeg mangler. |
|
|
![]() |
|
|