Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Anbefal et produkt

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-22, 10:18   #1
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Jeg driver hele tiden og får reklamemailer fra OYNX, så jeg blir stadig påminnet at jeg skal nevne i denne tråden at jeg overhodet ikke er fornøyd med de produktene. Derimot, siden dette er en anbefalingstråd, er jeg stadig, etter flerfoldige år, like fornøyd med alle gryter og stekepanner jeg har fra Jamie Oliver. Det er de beste jeg har hatt, og jeg har hatt mange av dem.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-22, 02:01   #2
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg driver hele tiden og får reklamemailer fra OYNX, så jeg blir stadig påminnet at jeg skal nevne i denne tråden at jeg overhodet ikke er fornøyd med de produktene.

Jeg er heller ikke fornøyd med stekepannene fra Onyx. Alt satte seg fast. Men jeg er derimot superfornøyd med servicen til Onyx da jeg klagde. De sendte en pakkelapp for gratis retur, og jeg fikk igjen alle pengene etter kort tid!

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-22, 06:47   #3
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Ansporet av noen tråder relatert til håndbagasje, vil jeg gjerne anbefale reisesekken min. Jeg bruker den som regel i stedet for kabinkoffert, og den kan greit skyves under setet foran. Utrolig praktisk og romslig, men om en av hovedaktivitetene ved turen er shopping, så trenger du kanskje noe annet.

https://nomaden.no/collections/reise...s/fairview-40l

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-22, 08:38   #4
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Jeg er heller ikke fornøyd med stekepannene fra Onyx. Alt satte seg fast. Men jeg er derimot superfornøyd med servicen til Onyx da jeg klagde. De sendte en pakkelapp for gratis retur, og jeg fikk igjen alle pengene etter kort tid!

Så bra! Men jeg er helt sjokkert over hvor dårlig det funker å steke i de pannene. Alt sitter fast, ja. Alt. Jeg har prøvd mer fett, å la det ligge til det slipper, men nei. Laks, omelett, ALT sitter fast. Og blir helt ødelagt. Fatter ikke hvorfor, de skryter jo så enormt over det fantastiske nonstick-opplegget sitt.

Gammel 11-10-22, 07:59   #5
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Ja sant? Det er virkelig den aller verste stekepannen jeg noen gang har prøvd i så måte.

Så bra! Men jeg er helt sjokkert over hvor dårlig det funker å steke i de pannene. Alt sitter fast, ja. Alt. Jeg har prøvd mer fett, å la det ligge til det slipper, men nei. Laks, omelett, ALT sitter fast. Og blir helt ødelagt. Fatter ikke hvorfor, de skryter jo så enormt over det fantastiske nonstick-opplegget sitt.

Gammel 26-11-22, 21:49   #6
kamp
ASD

Medlem siden: Mar 2010
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Ulykkelig

Da opplever vi stikk motsatt.
Jeg har kjøpt 3 stk selv og 3 stk i gave og alle er like gode.

Det tok litt tid å lære og steke i de men nå som jeg tok teknikken kommer jeg aaaaaldri til å gå tilbake til «vanlig» belegg. Har mest lyst å ta med egen panne til mamma når jeg skal lage mat der.

Akkurat egg skal jeg være med på var litt tricky men nå sitter den også helt fint. Riktignok ikke som på filmen men det er ingen problem.

Jeg bruker heller ikke mye fett i pannen med mindre jeg vil.

Det er store forskjeller på grønnsaker (særlig soppen ) stekt i onyx og eks teflon panner!

Men den der sensitiv på varme og det var det som var greia, ned på temperatur på platetopp. Jeg snakket også med onyx om det men prøvde enda en del til og fant teknikken

Gammel 14-03-22, 22:32   #7
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Er det mindre kalorier enn i vanlig potetgull?

Gammel 14-03-22, 22:42   #8
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 53
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Er det mindre kalorier enn i vanlig potetgull?

Sjekket på nett nå, ganske så likt som vanlig.

Gammel 14-03-22, 22:43   #9
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan er karbohydratene da?

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-22, 22:47   #10
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Hjernen min virker ikke, så jeg husker ikke hvilke tall jeg har lest. https://www.maarud.no/ der kan man sammenligne.

Neste gang jeg er på butikk må jeg kanskje teste ut et sunt produkt for å veie opp.

Gammel 14-03-22, 23:20   #11
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enormt mye tilsatt sukker? 17,7 g. karber 50 g.

Rifla med salt har 0,5 g. Karber 43 g.

Det er vanlig å tilsette mer sukker og salt i de såkalte "sunnere" produktene for å få frem god smak. Ofte i lettproduktene til typiske kjøttprodukter også.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-22, 23:37   #12
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Jeg kan absolutt anbefale Sprudle Jordbær og limonade Den har i øyeblikket dannet ut Bris Bringebær og limonade hos meg. Smaken minner litt om den Spirello sorbet-liknende isen man kjøper i syden. Kjøpes på Coop, og på Coop Extra så er det noe sånt som 25,- for 3 flasker. Poden er svært entusiastisk over smaken Fersken også, mens ingen av oss vil anbefale Bringebær og granateple... Drikkbar, men just barely.

Gammel 15-03-22, 00:10   #13
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Standard

Ja!! Den er kjempegod, Izzi.

Farris Frus bringebær kan jeg anbefale. Tropiske frukter var også god i følge andre hjemme her, jeg er bare ikke så glad i (og veldig var for) smaken av pasjonsfrukt.

Gammel 15-03-22, 10:24   #14
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Jeg e så enig IzziCreo, bare synd flaskene er litt like, har tatt feil ett par ganger.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-22, 10:32   #15
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Greit nok, for om den hadde vært i nærheten av smaken av de små posene med rotfruktchips jeg kjøper innimellom, og som koster skjorta, hadde det fort kunne blitt en dyr affære for meg.

De posene er kjempegode og heldigvis var ikke de søtpotetchipsene helt der i følge de som har smakt dem.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-22, 09:20   #16
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Standard

Tusen takk for tips Jeg er alt for dårlig til å drikke vann, men denne klarte jeg å drikke. Den var skikkelig god, og jeg innbiller meg at det er _litt_ sunnere enn å drikke sukkerfri brus?

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Jeg kan absolutt anbefale Sprudle Jordbær og limonade Den har i øyeblikket dannet ut Bris Bringebær og limonade hos meg. Smaken minner litt om den Spirello sorbet-liknende isen man kjøper i syden. Kjøpes på Coop, og på Coop Extra så er det noe sånt som 25,- for 3 flasker. Poden er svært entusiastisk over smaken Fersken også, mens ingen av oss vil anbefale Bringebær og granateple... Drikkbar, men just barely.

Gammel 19-03-22, 09:42   #17
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Den Sprudlen der var nokså god, ja. Bedre enn de andre, men jeg liker også godt Farrisen (Bris) med bringebær og limonade. Det eneste problemet med alle disse er at jeg synes kullsyren taper seg litt fort.

Kan forresten anbefale Frus med bringebær. Føltes som brus, men sikkert mye sunnere.

Gammel 24-03-22, 13:28   #18
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sikkert langt fra sunt, men disse var veldig gode. Både som frokostblanding og som snacks.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-22, 13:56   #19
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Sikkert langt fra sunt, men disse var veldig gode. Både som frokostblanding og som snacks.

Takk for tips! På jakt etter noe som får guttungen til å spise litt om morgenen, sunt eller ikke (spiser sunt ellers på dagen, men sliter med å få i seg mat om morgenen, men trenger energien). Kanskje dette kan friste?

Gammel 02-04-22, 13:01   #20
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Kjøpes hvor?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:36.