|
|
|
|
#1 |
|
villende
|
Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000Drøy var kanskje ikke helt riktig begrep. Men jeg himlet litt av Draaama-tendensene som fulgte etter bildet av Andems svar ble lagt ut. Jaja, neinei. Og, ja, det er andre ting som er viktigere å ta tak i. Moddene der inne gjør en kjempejobb! |
|
|
|
|
#5 |
|
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [SKAM] Innlegg 2003-30002017 skal bli Linns år, sier Eskild. Blir sesong fire hennes, tro?
|
|
#6 |
|
Librocubicularist
|
Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000
Eg tenkte det same.
|
|
|
#8 |
|
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000Hm. Da holder jeg fortsatt en knapp på Sana.
|
|
#11 |
|
One of These Days
|
Pass på at du får med deg chattene inni mellom klippene også. Venter også spent på siste episode, og jeg håper at det er en lengre episode denne gangen. Synes historien om Isak og Even fortjener en lengre episode. |
|
|
|
|
#13 |
|
One of These Days
|
Ja, det synes i grunnen jeg også. Det er så mange scener i sesong 3 som jeg har likt eller har syntes har vært viktig. |
|
|
|
|
#14 |
|
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000Blir ikke Linn ass. Bare Andem som føkker med oss. Serr. Sist redigert av Olifant : 14-12-16 kl 11:23. |
|
|
|
|
#15 |
|
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dere to summerer egentlig opp mitt forhold til den gruppa. Jeg har helt sluttet å lese de trådene der inne, for det blir bare for mye for meg. Folk har de villeste teoriene.
Hva betyr "eivy" egentlig?
Det vet jeg at det er, for jeg får jo med meg når venner av meg kommenterer på tråder der (da kommer det jo opp i feeden min), og jeg har jo bl.a. noen gamle kolleger som er psykologer og slikt som kommer med noen bra og faglig godt forankrede betraktninger der inne innimellom ser jeg. Sånn sett er det jo praktisk at Facebook er laget slik at man kan se slike kommentarer i feeden.
|
|
#16 |
|
Introvert textrovert
|
|
|
#18 |
|
Librocubicularist
|
Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000SKAM har øydelagt meg. Eg går inn på Netflix og blir glad for å oppdage mye episoder i serier.
|
|
|
#20 |
|
One of These Days
|
Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000Synes det er lite klipp fra sesong 3, og håper fortsatt på en lengre episode til fredag. Sammenlignet med de to andre sesongene har sesong 3 fått lite tid, og det med det jeg anser som den sesongen med viktigst tema. |
|
|
![]() |
|
|