|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
lettere utlada
|
Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?
Pffft man kan da gjøre to ting på en gang.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?Jeg dro på impulsshopping i dag og kom hjem med åtte julegaver etter drøy times innsats.
|
|
|
#3 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?12 julegaver er i boks. Julekortet er under produksjon. Og jeg har planlagt adventskalenderpakker og -aktiviteter.
|
|
|
#4 |
|
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?Ferdig med endel julegaver. Noen er sendt avgårde også |
|
|
|
|
|
#5 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?Ingen gaver i boks ennå, men mannen er i USA nå og kjøper forhåpentligvis en adventskalender. Til meg. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?Ferdig med 14 gaver. Har planlagt 3 til som blir innkjøpt i desember. Har fire igjen etter det.
|
|
|
#8 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?Julegaver til nieser og nevøer er i boks. Sammen med julegaven til Jonas. Storebror ønsker seg, og får, penger så den er vel også grei. Våre foreldre får gavekort av noe slag. Svigers får nok gavekort på Plantasjen som vanlig og det synes de er helt topp. Som de sier; Vi liker å grave ned pengene våre.
|
|
|
#9 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?Vi har bestemt hvor vi skal være i år, og så har jeg bestemt en julegave i hodet |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?Jeg regner med at vi er i mål med julegavekjøpene i løpet av neste uke. Det føles fantastisk deilig. Og jeg har sluppet å besøke en eneste masete butikk. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Vi har også bestemt hvor vi skal være. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?Jul |
|
|
|
|
|
#13 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?Vi har bestemt hvor vi skal være. Samme sted som i fjor, året før der og året før der, samme besøk som i fjor, året før der og året før der. Jeg er kjerringa mot strømmen og feirer med svigerfamilien min igjen og igjen. Ikke fordi min familie er så vrang, men det er langt å reise til dem, så de drar vi til i romjula. Julegaver blir sikkert innkjøpt et par uker før jul tenker jeg, jeg vet hva minstemann skal få, ellers er jeg helt blank. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?Takket være dere har jeg kjøpt et par kalendergaver. Var på Europris i et helt annet ærend, men heldigvis for ungene fant jeg sokker, hårbørste, dings til å dekorere kaker med, tape, til-og-fra-lapper, juleklistermerker og tannbørster. Men jeg har altså bare 15 ting. Trenger 48. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Tittel og tittel....
|
Om du innfører annenhver dag, og at de begge får på julaften, så slipper du unna med halvparten.
|
|
|
|
#16 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Ja, jeg lurte litt på det. Har jo gjort det sånn før. Eller hver fjerde dag, rettere sagt, for vi voksne fikk også. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?Da kommer CityMaid og vasker ned huset 17.desember. Sånn, da var det ute av verden. Deilig med alt man kan bestille på nett.
|
|
|
#18 |
|
Tittel og tittel....
|
Men du trenger jo ikke gi dem det samme to dager på rad? Om den ene får sokker den 1, og den andre sokker den 10, så spiller jo ikke det noen rolle?
|
|
|
|
#19 |
|
|
Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?Vi har kjøpt en julegave.
|
|
|
|
#20 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?Svigers og mamma kommer til oss, så det blir trangt i kaosbo og må kokes ufattelige mengder pinnekjøtt, men det blir bra.
|
![]() |
|
|