|
|
#301 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådTømmer fryseren jeg også, for vi skal ta en tur over grensen før jul og fylle litt opp igjen.
|
|
|
#302 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådLaks, wokede grønnsaker, kinesisk peppersaus og ris.
|
|
|
#303 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådHer tømmes også fryseren så det blir noe suppelapskaus med svinekjøtt og så får jeg raide kjøleskapet og se hva som finnes der av grønnsaker.
|
|
#304 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådHer er det også frysertømming, så vi skal ha biff av ytrefilet med broccoli, sopp og ris |
|
|
|
|
#305 |
|
Englemamma
Medlem siden: Feb 2012
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådI dag tror jeg det blir noe enkelt, pølse eller pizza el.l, rekker ikke noe annet...
|
|
#306 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådJeg gravde litt i fryseren jeg også, mest for å slippe å gå ut igjen.
|
|
|
#307 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådJeg er plutselig uten bil da den ene bilen røk og min mann måtte bruke min til jobb, så jeg får ikke tak i Vindaloo-pasta til Skilpaddecuryen, så da skal jeg prøve meg på hjemmelagde soyaburgere i stedet. Har et håp om at de vil smake like fantastisk som de på Loving Hut i Oslo. Eller i hvert fall noe lignende. Skal ha pommes frites til.
|
|
#309 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådVi skal ha god gammeldags biffsnadder, med sopp, løk, ris og broccoli.
|
|
#310 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådRester av hjemmelagd lasagne med salat og hvitløksbaguetter.
|
|
#311 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådLillebror skal ha grøt. Storebror skal på julebord på SFO og spise pinnekjøtt. Selv tror jeg at jeg skal lage meg ett ostesmørbrød.
|
|
|
#312 |
|
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådVi skal ha spaghetti bolognese og hvitløksbrød. |
|
|
|
|
#313 |
|
Passiv
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådSeibiff med løk og gratinerte grønnsaker. |
|
|
#314 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådVi hadde en indiskinspirert full fart-kyllinggryte med ris til. Kyllingfilet, et par gulrøtter, en tomatboks, sjalottløk, currypaste, litt Creme Fraiche og fløte. Frisk koriander på toppen. |
|
|
|
|
#316 |
|
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådKarri- kyllingboller med søt kokos saus til dip |
|
|
|
|
#317 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådJuleavslutning med speideren, så i dag får vi julegrøt. Jeg er ikke så veldig glad i grøt, så jeg skal lage meg en god salat til lunsj, hvertfall!
|
|
|
#318 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådSkulle egentlig ha lapskaus, siden det bare var poden og meg hjemme, men nå ser det ut som om mannen kommer hjem likevel, så da tror jeg vi skal prøve Skilpaddecurryen.
|
|
#319 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådI dag skal jeg lage hjemmelaget lasagne.
|
|
#320 |
|
Borte
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådSalat med pasta, skinke og kokte egg. Brød trukket i olivenolje og ristet sprø i ovnen.
![]() |
|
|