|
Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hvor kommer du (opprinnelig) fra? Greit, eller ugreit å spørre om?
Jeg visste jo at du var adoptert, så jeg spurte om hvor du var adoptert fra. Og så hadde vi en lang og interessant samtale om familie, adopsjon, erfaringer og alt i alt er jeg glad jeg spurte. Fordi du delte og fordi jeg nå kjenner og liker deg enda bedre. Selv om du ikke har peiling på norsk fotball. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hvor kommer du (opprinnelig) fra? Greit, eller ugreit å spørre om? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvor kommer du (opprinnelig) fra? Greit, eller ugreit å spørre om?Hvis man ikke vil være vrang, men svare på det man antar at folk faktisk mener når de spør om noe annet, så blir jo samtalen potensielt mer pinlig:
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor kommer du (opprinnelig) fra? Greit, eller ugreit å spørre om?Jeg har tenkt. Og drukket rødvin og tenkt. |
![]() |
![]() |
#7 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor kommer du (opprinnelig) fra? Greit, eller ugreit å spørre om?I en ideell verden: |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Personlig pessimist
|
- Hvilken serie?
![]() |
![]() |
#11 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hvor kommer du (opprinnelig) fra? Greit, eller ugreit å spørre om? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Det er jo ikke noe å spørre om. I år kommer de svarte og hvite sterkt tilbake. Nemlig.
![]() |
#15 |
Passiv
|
Joda. Det var jo halve poenget. Jeg glemte å nevne at man må ha tysk aksent. |
![]() |
![]() |
#16 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hvor kommer du (opprinnelig) fra? Greit, eller ugreit å spørre om?Au. Kannibal og emosjonell overspiser. Sånt blir lett det folkesnakk av.
![]() |
![]() |
#17 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hvor kommer du (opprinnelig) fra? Greit, eller ugreit å spørre om?Og jeg er fristet til å begynne å svare "Toten" når folk spør hvor jeg er fra. Sånn opprinnelig.
![]() |
![]() |
#18 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Det gjør jo jeg også. Men det kan være vrangt, men også snilt. Kommer an på.
Det har iallfall jeg tenkt å gjøre. Første og beste anledning som byr seg. (Jeg skal til Oslo i sommer og skal tråle Karl Johan, det er der alle FPerne bor, ja? |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Passiv
|
Hvis du kommer med litt mer bestemt dato og klokkeslett så kan jeg ihvertfall være der da. |
![]() |
![]() |
|
|