|
|
|
|
#1 |
|
Fortynnet
|
Sv: Den NYE uendelige shoppingtrådenJeg fant meg endelig en dongeribukse etter mye stresset prøving. Mange bukser nå er jo så sylsmale nederst at de ikke går over leggene!? Syns heller ikke det er så mange å se av de lovede nye buksene med litt høyere liv her i byen - da er det over på mer kjerringbukser. Sist redigert av Filifjonka : 09-05-07 kl 09:55. |
|
|
|
|
#2 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden... og etter mange måneder med dårlig råd og vektnedgang har jeg endelig fått handlet litt: 2 bukser, en topp, 2 kjoler og masse nytt undertøy samt bikini. Det triste ved vektnedgang er at puppene også blir mindre. Men det deilige er jo at klærne generelt kan kjøpes i mindre størrelser
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02) Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre. Groucho Marx Sist redigert av tiddelibom : 09-05-07 kl 10:16. Årsak: la til flere bilder. Ha ha, nå ser jeg at halterneck'en vises bak frem. Ja ja... |
|
|
|
|
#3 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den NYE uendelige shoppingtrådenJonas og jeg fikk crocsene våre i går. Han var såååå stolt, og ville helst ha de i sengen da han skulle legge seg. |
|
|
|
|
#4 |
|
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Sv: Den NYE uendelige shoppingtrådenI dag har vi fått en STOR pakke fra hm. Jeg er veldig fornøyd. Var bare en ting som ikke var like fint som på bildet, ellers alt bra og poden har fått ny sommergarderobe! |
|
|
|
|
#7 |
|
intro
|
Sv: Den NYE uendelige shoppingtrådenNå har dere fått meg til å kikke på Ellos for første gang siden 80-tallet.
|
|
|
#9 |
|
intro
|
Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden
Så dumt, da! Den var på salg, tror vanlig pris var 250 eller noe. Det er ingen ammekjole egentlig, altså.
|
|
|
#10 |
|
A friend with benefits
|
Jeg gleder meg veldig til den kommer, og har også lyst på den genseren i hvit!
|
|
#11 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Den er desverre utsolgt i hvitt. Den hvite strikkekjolen/genseren er også utsolgt, hvis det var den du tenkte på …
|
|
#12 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Den NYE uendelige shoppingtrådenVAr en tur i byen i dag fr å kjøpe pensko til storebror og jakke til to kjoler jeg har
|
|
#13 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Den NYE uendelige shoppingtrådenBesilt meg limegrønne gardiner og pynteputer for å ha nede på stua
|
|
#14 |
|
re:designer
Sv: Den NYE uendelige shoppingtrådenIdag har jeg og jentungen kjøpt oss 17mai klær. Hun hadde på seg bunaden forrige Lørdag i konfirmasjon, mn den var blitt litt i snauste laget. Hadde jeg kjøpt nytt før konfirmasjonen hadde det nok blitt en ny bunad, men istedet kjøpte vi en rosa kjole.
|
|
#17 |
|
Har tro på forbedring
|
jeg ble SÅ glad da Indiska kom hit til jul, men jeg har faktisk ikke kjøpt noe der inne ennå..(ikke så mye som en duk engang) - Typisk altså - før shoppa jeg som besatt der inne, men når det er tilgjengelig blir det noe helt annet gitt.
|
|
#18 |
|
Stadig underveis
Det er omtrent som Zara for meg. Da jeg var i Barcelona for 2 år siden kjøpte jeg MASSE klær til meg selv og storebror på Zara. Jeg hadde armene fulle av poser da jeg kom ut fra to forskjellige Zara butikker. Etter at Zara kom til Oslo har jeg ikke kjøpt en ting til meg selv... og knapt noe til storebror. Den eneste avdelingen jeg finner noe i, er den til lillesøster. |
|
|
|
|
#19 |
|
intro
|
Jeg har heller ikke kjøpt noe på Zara på flere år. Det er bare noe med butikken som skurrer for meg.
|
|
|
#20 |
|
Erfaren nok
|
Jeg har heller ikke vært der, men skal dit når jeg er i Trondheim neste gang
![]() |
|
|