Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Ikke fullt så flotte kaker ...

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-03-12, 00:19   #1
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ikke fullt så flotte kaker ...

Nå har jeg altså ledd så tårene spretter av glassvatten til noens mann, og diverse Sarah Bernhard-bæsjer. Og for ikke å snakke om Kulas forsøk å male mandler i kjøttkverna.

Jeg må også si at jeg syns Fnattens kake var for fin til å ligge her. Elg i kålåkeren fortjener plass i skrytegalleriet.

Jeg burde legge ut bilde av guttas "togkake" til 1-årsdagen. "Å har du laget en kake som skal ligne på en lastebil?" kom det entusiastisk fra svigermor. Jeg nikket og var enig...

Gammel 12-03-12, 10:29   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Siden noen la ut fletteloff, drister jeg meg til å legge ut resultatet av da jeg prøvde meg på hjemmelagde roller-burgere for en stund siden (før jeg sluttet å spise kjøtt). Det var ikke mange som spiste dem, for å si det sånn ...

Vedlagte bilder
Filtype: jpg DSC01309.jpg (193,7 KB, 461 visninger)
Gammel 12-03-12, 10:30   #3
Kreps-77
Like blid

Kreps-77 sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kreps-77 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-12, 10:38   #4
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

(før jeg sluttet å spise kjøtt).

Det var også min første innskytelse da jeg så roller-burgerne dine.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-12, 10:42   #5
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde aldri, aldri, aldri spist de der! De ser fullstendig ufyselige ut!

Gammel 12-03-12, 13:07   #6
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Det var også min første innskytelse da jeg så roller-burgerne dine.

Gammel 12-03-12, 22:23   #7
Tilde
Jordbærpiken

Tilde sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Siden noen la ut fletteloff, drister jeg meg til å legge ut resultatet av da jeg prøvde meg på hjemmelagde roller-burgere for en stund siden (før jeg sluttet å spise kjøtt). Det var ikke mange som spiste dem, for å si det sånn ...

Bæsjen er servert!! Turde du servere de altså? Jeg forstår godt at ikke mange spiste dem....haha.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-12, 15:13   #8
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Damn, det der så jo ut som skikkelig drit!

Gammel 09-04-12, 22:03   #9
PåskeHeksa
Off with their heads!!

PåskeHeksa sin avatar

Medlem siden: Apr 2012
Hvor: Steinkjer
PåskeHeksa er litt kul
Standard

Oh holy shit!
Nå spiser jeg ikke rollerburgere til vanlig; siden de jo ser nybasjad ut-men de der er noe av det mest bedritne jeg har sett!

Og det er faktisk en kompliment! Ser helt klart hvorfor folk velger å la kjøtt være kjøtt og hive seg på rosenkålen istedet

Fantastisk tråd; jeg er glad jeg sitter alene på stua; litt betenkt over hva naboene under meg tror-latterbrølene tatt i betraktning

PåskeHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-12, 22:14   #10
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Herregud, Dixie D! Disse skulle jeg servert svigers på en dårlig dag.:kremt:

Gammel 12-03-12, 11:07   #11
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ble nesten fristet til vegansk, jeg også.

Gammel 13-03-12, 00:16   #12
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg ble nesten fristet til vegansk, jeg også.

My thoughts exactly!

Gammel 13-03-12, 00:23   #13
dutte
fornyet

dutte sin avatar

Hvor: Far out east
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg holder av en plass her i påvente av den grønne t-rex katastrofen jeg skal forsøke meg på.

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-12, 11:17   #14
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde vært skeptisk til de der - veeeldig skeptisk. Særlig til den til høyre.

Gammel 12-03-12, 11:37   #15
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv

Mirmell sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Haha! En velta gris.

Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-12, 11:48   #16
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stekt bæsj!

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 00:14   #17
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Stekt bæsj!

Ja fysj! De turdene!

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-12, 13:11   #18
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Bæsj!

Gammel 12-03-12, 13:12   #19
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Forresten, så må jeg få lagt ut bilde av skillingsbollene jeg laget for noen uker siden. Om dere tror pizzasnurrene var ille...

Gammel 12-03-12, 21:02   #20
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Forresten, så må jeg få lagt ut bilde av skillingsbollene jeg laget for noen uker siden. Om dere tror pizzasnurrene var ille...

Svar

Emneord
besteste kaketråden, veltet gris

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:26.