Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

ESC - Endelig braker det løs!

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-05-11, 10:38   #301
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: ESC - Endelig braker det løs!

Nederland, altså?! Det var jo til å sovne av. Fullstendig pregløst og sjarmløst oppgulp. Litt i samme gate som Finnland, men han hadde i alle fall masse sjarm og en mer fengende melodi.

Moldova: Jeg liker Moldova. Ikke fordi de prøver å etterligne punk. Jeg synes ikke det høres ut som punk, ei heller som at de prøver å være det.

Belgia:

Irland: OK, jeg begynner å få litt sansen for dem. Spesielt etter å ha lest Aftenpostens musikkanmelders slakt, hvor han tydeligvis ikke har skjønt bæret.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-11, 10:45   #302
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Nederland, altså?! Det var jo til å sovne av. Fullstendig pregløst og sjarmløst oppgulp. Litt i samme gate som Finnland, men han hadde i alle fall masse sjarm og en mer fengende melodi.

Jeg er ikke enig. At Nederland sender gruppe som 3JS er utrolig typisk Nederland, hvor grupper som Blof og De Dyk er umåtelig populære. 3JS er i samme sjanger, uten å nå f eks Blof til knærne. Nå har jeg nok en liten forkjærlighet for nederlandske rockere siden jeg jevnlig har fått tilsendt musikk derfra fra min nederlandske musikerbrevvenn siden jeg var 15 år gammel, og er nok litt forutinntatt Men jeg liker den, og synes både gruppa og låten representerer det musikalske Nederland slik jeg kjenner det.

Gammel 12-05-11, 11:05   #303
Thomas
Mmm, skeptisk

Thomas sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Thomas er populærThomas er populærThomas er populærThomas er populærThomas er populær
Standard

Hei, ikke diss Zdob si Zdub da! De hadde jo den desidert tøffeste mgp-låta noensinne i 2005

...men årets låt lever nok dessverre ikke opp til Boonika bate toba

Gammel 12-05-11, 11:17   #304
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Thomas, her.

Hei, ikke diss Zdob si Zdub da! De hadde jo den desidert tøffeste mgp-låta noensinne i 2005

...men årets låt lever nok dessverre ikke opp til Boonika bate toba

Ha ha, Jeg tror jeg digger Moldova enda mer. Var det ikke Moldova som hadde han "sexy" saxofonisten i fjor? Og Hora din Moldova året før.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-11, 11:28   #305
Thomas
Mmm, skeptisk

Thomas sin avatar

Thomas er populærThomas er populærThomas er populærThomas er populærThomas er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Ha ha, Jeg tror jeg digger Moldova enda mer. Var det ikke Moldova som hadde han "sexy" saxofonisten i fjor? Og Hora din Moldova året før.

Jepp, epic sax guy kaller de han

http://knowyourmeme.com/memes/epic-sax-guy--2

Gammel 12-05-11, 16:17   #306
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Jeg er helt imponert over den brede MGP kunnskapen som råder i denne tråden, og innser glatt at jeg rett og slett ikke har snøring.

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-11, 19:41   #307
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sybil, her.

Uansett om det er en låtkonkurranse så må jo den som fremfører den gjøre det halfway decent.

Men hadde det vært MGP hvis sangerne faktisk kunne synge?

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-11, 22:19   #308
mina
Strikker

mina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Jeg lar meg alltid imponere over vokalgrupper. "Trommisen" til Belgia er god!

Gammel 12-05-11, 22:21   #309
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nasse, her.

Men hadde det vært MGP hvis sangerne faktisk kunne synge?

Hehe sikkert ikke. Jeg forlater tråden og lar dere nerde videre.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-11, 22:40   #310
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilket nummer skal man ringe for å stemme på Sverige? Jeg har lovet søsteren min å gjøre det.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-11, 23:04   #311
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg liker Sverige, jeg. Håper den går videre.

Gammel 12-05-11, 23:05   #312
Pelen

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan man stemme fra Norge?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-11, 23:06   #313
Barbarella

Barbarella sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Kan ikke stemme fra Norge i denne semifinalen.

Gammel 12-05-11, 23:08   #314
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Herlighet for en irriterende stemme på Estlands syngdame. Med en bedre stemme kunne denne vært litt bra.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-11, 23:26   #315
Thomas
Mmm, skeptisk

Thomas sin avatar

Standard

Håper mine helter fra Moldavia går til finalen. Med verdens tøffeste hatter og enhjuls-sykkel

Gammel 12-05-11, 23:30   #316
Kaija

Kaija sin avatar

Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Thomas, her.

Håper mine helter fra Moldavia går til finalen. Med verdens tøffeste hatter og enhjuls-sykkel

Hadde det vært en hattekonkurranse, så kanskje. Heier på Irland. Totalt umusikalsk, og så irriterende at det er sjarmerende. Hjernevasket.

Gammel 12-05-11, 23:32   #317
Thomas
Mmm, skeptisk

Thomas sin avatar

Standard

I love belarus du liksom

"This message brought to you by Alexander Lukashenko. Come to beautiful Belarus where people are happy, content and are not having their human rights violated"

Gammel 12-05-11, 23:56   #318
Kaija

Kaija sin avatar

Standard

Da gikk både hatter og lebestifter videre.

Gammel 12-05-11, 23:58   #319
Kaija

Kaija sin avatar

Standard

Skrur over på Sverige for finalistoppropet. Bare en plass igjen.

...Og den fikk Sverige.

Gammel 13-05-11, 00:03   #320
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er så mye tragisk musikk. Jeg heier på Danmark på lørdag, hvis jeg gidder å se på.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:11.