Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Facebook – fine ord i statusfelt

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-03-11, 01:04   #301
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Denne var jo riktig fin på selveste kvinnedagen:

Sitat:

Av alle damer som har svikta meg opp igjennom årene så er kanskje dette det verste... Vaskedama mi har slutta å komme.. Hun tar ikke telefonen - svarer hverken på mail, sms eller faks.. Hvor ubrukelig må man være for at til og med hun stikker av..?? Øhhh... Forresten, er det noen der ute som kjenner en vaskedame som har lyst på nye eventyr?? ;-)

Gammel 09-03-11, 01:06   #302
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Medlem siden: Oct 2006
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Hun sitter sikkert i kø på NAV sammen med en masse katteeiere.

Sonja Sockersöt er ikke aktiv  
Gammel 09-03-11, 09:09   #303
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Irma:

Gammel 10-03-11, 10:14   #304
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Dette så jeg i dag:

FALSKE VENNER banker på din dør. EKTE VENNER Åpner døra og roper:"JEG ER HJEMME !" FALSKE VENNER er redde for at du skal fortelle deres hemmeligheter. EKTE VENNER Vet at det aldri kommer til å skje. FALSKE VENNER Savner deg når du er bortreist. EKTE VENNER Savner deg når du er på toalettet. FALSKE VENNER Ignorerer dette. EKTE VENNER Setter inn dette i sin profil ♥ Skriv hjerte hvis du er en av mine ekte venner.

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 10-03-11, 10:20   #305
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Denne var faktisk litt morsom:

Er du lam fra halsen og ned, kan du bli med Lars Monsen på tur. Men er du lam fra halsen og opp, kan du bli med i Paradise Hotel 2012.

Den var fin

Jeg har forresten en FB-venn som jeg tror har hatt et lite sammenbrudd, han legger ut ca en million merkelige statuser pr dag. Men jeg kjenner han ikke så godt - vi var på endel av de samme festene i studietiden, og han bor i utlandet så det er vel ikke så mye man kan gjøre med det

Neket er ikke aktiv  
Gammel 10-03-11, 18:13   #306
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

I dag florerer en etterlysning av to 16-åringer på veggen ser jeg....

Gammel 10-03-11, 18:14   #307
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Dette så jeg i dag:

FALSKE VENNER banker på din dør. EKTE VENNER Åpner døra og roper:"JEG ER HJEMME !" FALSKE VENNER er redde for at du skal fortelle deres hemmeligheter. EKTE VENNER Vet at det aldri kommer til å skje. FALSKE VENNER Savner deg når du er bortreist. EKTE VENNER Savner deg når du er på toalettet. FALSKE VENNER Ignorerer dette. EKTE VENNER Setter inn dette i sin profil ♥ Skriv hjerte hvis du er en av mine ekte venner.

Jayzuz.

Gammel 10-03-11, 21:50   #308
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Dette så jeg i dag:

Kjenner jeg ikke har så lyst på "ekte venner".

Gammel 10-03-11, 21:52   #309
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Savner deg når du er på toalettet?

Turban Smukk er ikke aktiv  
Gammel 10-03-11, 21:58   #310
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Hva gjør ekte venner om døra er låst?
Står på trappa og gauker?

Gammel 10-03-11, 22:00   #311
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Setter seg på do på trappa, kanskje?

Gammel 10-03-11, 22:00   #312
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

Hva gjør ekte venner om døra er låst?
Står på trappa og gauker?

Det ville bare veldig dårlige venner finne på spør du meg.

Turban Smukk er ikke aktiv  
Gammel 10-03-11, 23:02   #313
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Savner meg om jeg går på do? Det blei litt vel klaustrofobisk for meg. Da vil jeg ikke ha noen ekte venner. :ekstrem i:

Gammel 11-03-11, 09:07   #314
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Jeg syns forøvrig det også er veldig rart at falske venner savner deg i det hele tatt. Eller forteller deg noen hemmeligheter.

Nå er det en sånn teit "Stolt mamma"-greie sirkulerende igjen.
Båret barn i magen, og gjort andre ting, det var vel noen neser som skulle snytes og noen knær som må susses, eller et eller annet, jeg leste ikke så nøye.
Det står noe om tiss og spy og noe greier også.

Gammel 11-03-11, 09:57   #315
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Heldigvis har man flest oppegående folk på vennelista si - dette hadde nevøen min i statusfeltet sitt i går:

Demokrati og ytringsfrihet innebærer ikke at
"min ignoranse er minst like bra som din kunnskap"

Tante trykket "like"

Gammel 11-03-11, 10:09   #316
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sitat:

Demokrati og ytringsfrihet innebærer ikke at
"min ignoranse er minst like bra som din kunnskap"

Jeg får ikke helt taket på den jeg, Zöe.

Jeg ser og skjønner ordene, men ikke innholdet, tror jeg.

Gammel 11-03-11, 10:10   #317
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Dette så jeg i dag:

Åfydda.

Jeg har båret barn i magen, sovet med dem på brystet mitt. Jeg har kysset små tær, tørket bort tårer. Jeg har blitt spydd og tisset på, tilbrakt søvnløse netter med å få dem til å sove, men jeg ville ikke byttet, for alt i verden! Jeg har kanskje ikke noen modellkropp, men når jeg ser meg i speilet ser jeg en MAMMA, og det finnes ingen større ære eller velsignelse! Stjel denne gjerne om du også er en STOLT MAMMA

Gammel 11-03-11, 10:14   #318
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg brukte opp neste måneds ølbudsjett for å få et tidligere fly hjem i går, slik at jeg skulle få si god natt til Poden før han la seg. Jeg skal love deg at det er mer kjærlighetserklæring enn å tørke spy og bæsj.

Gammel 11-03-11, 10:24   #319
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Standard

Men jeg HAR da modellkropp.
Det bare kommer an på modellen.

Gammel 11-03-11, 10:36   #320
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg brukte opp neste måneds ølbudsjett for å få et tidligere fly hjem i går, slik at jeg skulle få si god natt til Poden før han la seg. Jeg skal love deg at det er mer kjærlighetserklæring enn å tørke spy og bæsj.

Mye bedre.

Emneord
facebook staus, facebookstatus, status på facebook

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:15.