Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Ny avatar med regnbuetema

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-10, 18:37   #1
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ny avatar med regnbuetema

Det jeg ønsker meg mest av alt er et lynkurs i photoshop. Jeg har det - men får ikke til å gjøre noe fornuftig med programmet.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 18:44   #2
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Jeg fant disse fine papegøyene. Eller er det noen som har dem som avatar allerede?

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 20:23   #3
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Det jeg ønsker meg mest av alt er et lynkurs i photoshop. Jeg har det - men får ikke til å gjøre noe fornuftig med programmet.

Jeg også. Jeg laget min regnbue i paint.

Gammel 08-10-10, 20:59   #4
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Jeg støtter gjerne, men kan ingenting om hvordan avatarer endres. Jeg har hverken funnet, eller lagret avataren min selv. Jeg får tenke på en en regnuete tittel i stedet.

Her er en fargerik husmor

Vedlagte bilder
Filtype: jpg housewife.jpg (1,9 KB, 521 visninger)
Gammel 08-10-10, 21:08   #5
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal endre nå, Karamellen.

Cille:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg cecilie2 copy.jpg (40,6 KB, 3 visninger)
Gammel 08-10-10, 18:47   #6
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så der er forklaringen, ja. Avatar er endret.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 19:11   #7
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vedlagte bilder
Filtype: jpg real rainbow copy.jpg (21,5 KB, 3 visninger)
Filtype: jpg Blå avatar.jpg (37,6 KB, 1 visninger)
Gammel 08-10-10, 19:32   #8
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg blir så glad av alle disse fargene jeg. Måtte alle beholde de.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 20:13   #9
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Standard

Den funker for meg, Karamell. Sikker på du lagret og la inn riktig?

Gammel 08-10-10, 20:20   #10
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Nabojenta eller Scarlet: klarer dere å fikse opp min opprinnelige Cecilie Skog avatar også? Pannebånd f.eks.?

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 20:21   #11
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Cille, her.

Nabojenta eller Scarlet: klarer dere å fikse opp min opprinnelige Cecilie Skog avatar også? Pannebånd f.eks.?

Pannebånd vet jeg ikke om jeg klarer, men skal forsøke.

Gammel 08-10-10, 20:31   #12
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Photoshop, det neste på lista.

Gammel 08-10-10, 20:32   #13
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Standard

Cille:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg cecilie2 copy.jpg (36,6 KB, 4 visninger)
Gammel 08-10-10, 20:37   #14
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Standard

Fnis, så fin jeg ble! Takk! Er jeg for kravstor hvis jeg ber om genseren også? Eller har du annet å bruke fredagskveden på?

Gammel 08-10-10, 20:39   #15
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Cille, her.

Fnis, så fin jeg ble! Takk! Er jeg for kravstor hvis jeg ber om genseren også? Eller har du annet å bruke fredagskveden på?

Que? Insunierer du at jeg har et liv?

Skal se hva jeg får til.

(Og jeg har god tid, mannen jobber med noe tull på sin laptop, da har jeg god samvittighet for å sitte ved min.)

Gammel 08-10-10, 20:40   #16
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Flotters! Noen som er søte og kan fikse superheltinnen min et regnbueflagg eller lignende?

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 20:42   #17
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg må ha noe annet. Jeg skremmer faktisk vannet av folk. Inkludert meg selv.

Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 20:59   #18
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nabojenta har blitt meg!

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 21:10   #19
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk det til når jeg lagret på maskina først. Men jeg bruker ikke det, egentlig.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 21:12   #20
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Jeg ble skikkelig forvirret av Nabojenta nå altså..

Og da er jeg også med. Ser at andre også har Rainbow Brite, men ikke den originale.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:45.