Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #11

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-06-22, 10:44   #301
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.966
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Blitt for sterk?


Haha, det hadde vært noe, men nei dessverre. Har limt skaftet nå så tror jeg skal slippe å kjøpe en tredje børste på én uke i det minste.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv  
Gammel 21-06-22, 10:48   #302
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.543
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Æsj, det er kjipt.

Jeg gruffer over 16 åringen som liksom tror at han skal få være ute og henge til langt på natt hele sommeren fordi det er sommerferie. Og at jeg bare kan skylde meg selv når jeg absolutt skal være oppe til han kommer hjem. Bare fordi jeg har sommerferie så gidder ikke jeg å sitte oppe til ett hver natt. Da kommer jeg til å bli så utrolig lite grei å ha med å gjøre etterhvert.

Det kan godt hende at flere her synes vi er strenge altså, men jeg nekter å legge meg uten å ha snakket med ungen når han kommer hjem. Og jeg nekter å sitte oppe hele natta. Helg får være helg, og ukedag ukedag selv om det er sommerferie.

Jeg er på linje med deg.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 21-06-22, 11:07   #303
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.877
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Æsj, det er kjipt.

Jeg gruffer over 16 åringen som liksom tror at han skal få være ute og henge til langt på natt hele sommeren fordi det er sommerferie. Og at jeg bare kan skylde meg selv når jeg absolutt skal være oppe til han kommer hjem. Bare fordi jeg har sommerferie så gidder ikke jeg å sitte oppe til ett hver natt. Da kommer jeg til å bli så utrolig lite grei å ha med å gjøre etterhvert.

Det kan godt hende at flere her synes vi er strenge altså, men jeg nekter å legge meg uten å ha snakket med ungen når han kommer hjem. Og jeg nekter å sitte oppe hele natta. Helg får være helg, og ukedag ukedag selv om det er sommerferie.

Har straks 16-åring. Snill og grei. Men å fly ute til langt på natt er uaktuelt. Jeg er hu kjipe mora som ringer og sjekker m ham når han er med venner om kvelden. Og han må puste på meg og ta en mammas alko-og narkokontroll når han kommer inn døra.

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 21-06-22, 11:09   #304
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.773
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Hæ? Vente oppe på sekstenåringer? Alko- og narkokontroll når de kommer inn døra?

: her er så underlig :

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv  
Gammel 21-06-22, 11:10   #305
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.877
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Elsykkelbatteriet funker ikke. Nytt er dyrt, så jeg endte med å kjøpe et brukt på Finn. Det er dødt, og tar ikke lading, så nå sitter jeg med to ubrukelige batterier og en selger som synes han ikke har noe ansvar.

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 21-06-22, 11:23   #306
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.909
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Hæ? Vente oppe på sekstenåringer? Alko- og narkokontroll når de kommer inn døra?

: her er så underlig :


Vi har en veldig grei unge, men jeg vil likevel se og høre at han kommer hjem.
Han er grei og lar oss få se han på snap, frivillig under tvang på en måte. Så jeg har en viss kontroll på hvor han er når han er ute.

Selv om han er grei så kommer han ikke til å få være hjemme alene over natta på leeeeenge. Selv ikke med storebror på 19.5 år. Han gidder ikke å høre på storebror.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 21-06-22, 11:30   #307
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.543
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Vi har en veldig grei unge, men jeg vil likevel se og høre at han kommer hjem.
Han er grei og lar oss få se han på snap, frivillig under tvang på en måte. Så jeg har en viss kontroll på hvor han er når han er ute.

Selv om han er grei så kommer han ikke til å få være hjemme alene over natta på leeeeenge. Selv ikke med storebror på 19.5 år. Han gidder ikke å høre på storebror.

Min er 17, absolutt grei, ingen alkohol, men jeg vil ha henne i hus før jeg legger meg.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 21-06-22, 11:31   #308
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.877
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Hæ? Vente oppe på sekstenåringer? Alko- og narkokontroll når de kommer inn døra?

: her er så underlig :

Bor på et sted der det er elendig ungdomsmiljø. Ungdommen selv forteller om flatfyll, medisiner, narko og diverse i ville kombinasjoner. I tillegg til vold og overgrep som er skjedd på fester mm. Han er foreløpig veldig grei, men passer på vennene sine, og er den som blir igjen og ordner opp når andre stikker, f.eks når politiet er på vei. Ikke noe rus på ham ennå, og han tar avstand til det.men jeg tenker likevel at det å vite at mamma sjekker v hjemkomst er en liten ekstrasperre. Han vet og at jeg ikke blir sint om han drikker. Så det er sagt.

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 21-06-22, 11:43   #309
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.221
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Jeg stoler veldig på min 15-åring, med god grunn også, og han har ganske frie tøyler. Jeg bare NYTER at det er et vanlig ungdoms-sommer-liv med bading, henge i ballbingen og møtes på fotballbanen bak huset ved midnatt, plutselig. Det har vært så mye sitting på rommet, så lenge, at jeg svelger haugevis med kameler, og sitter oppe og blir trøtt, for at han skal få ha det sånn.

Uten at jeg mener at det skal gjelde for alle, man må jo finne ut hva som funker for totalen for hver enkelt familie.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 21-06-22, 12:00   #310
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.877
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg stoler veldig på min 15-åring, med god grunn også, og han har ganske frie tøyler. Jeg bare NYTER at det er et vanlig ungdoms-sommer-liv med bading, henge i ballbingen og møtes på fotballbanen bak huset ved midnatt, plutselig. Det har vært så mye sitting på rommet, så lenge, at jeg svelger haugevis med kameler, og sitter oppe og blir trøtt, for at han skal få ha det sånn.

Uten at jeg mener at det skal gjelde for alle, man må jo finne ut hva som funker for totalen for hver enkelt familie.

Guttungen er helt fornøyd med ordningen, da. Han vet at det er jobben min å ikke stole fullt på ham som tenåring, men at han for det meste ikke har gitt meg noen grunn til å mistro ham. Men samtidig vet både han og jeg at det er mye alkohol og rus i ungdomsmiljøet her, og at til tider skal det ryggrad til å holde seg unna når han samtidig vil være med der ting skjer. Han er så åpen med meg at han ringer og sier fra når det skjer ugreier, og han forteller om det meste. «Russjekken» skjer med glimt i øyet og en klem.

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 21-06-22, 12:06   #311
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.909
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Her har vi forhandlet oss frem til en tid som passer for begge parter. Det er ingen av kompisene hans som får være ute til lenger enn halv ett-ett, så da holder vi oss der. Men han han trenger ikke å være ute så lenge HVER ENESTE kveld hele sommeren synes jeg. Eller håper jeg da.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 21-06-22, 12:08   #312
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.857
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Jeg er på linje med deg Anne.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 21-06-22, 12:12   #313
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.675
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg stoler veldig på min 15-åring, med god grunn også, og han har ganske frie tøyler. Jeg bare NYTER at det er et vanlig ungdoms-sommer-liv med bading, henge i ballbingen og møtes på fotballbanen bak huset ved midnatt, plutselig. Det har vært så mye sitting på rommet, så lenge, at jeg svelger haugevis med kameler, og sitter oppe og blir trøtt, for at han skal få ha det sånn.

Uten at jeg mener at det skal gjelde for alle, man må jo finne ut hva som funker for totalen for hver enkelt familie.

Ja, litt samme her. Gjelder både 14-åringene og 17-åringen, som alle tre har hver sine ulike grunner til at jeg er veldig glad når de faktisk er ute sent. I tillegg til at jeg selv er B-menneske, og holder ut greit med å sitte oppe ut over. For jeg venter også til de har kommet hjem, stort sett. Ikke av redsel for at de skal drikke, de må ikke puste på meg, men fordi jeg liker å se dem trygt i hus, på denne tiden av året hvor det skjer mye rart. Unntaket er når 17-åringen er hos venninnen som bor rett nedi bakken. Da kan jeg legge meg før hun er hjemme.

Men hadde det vært veldig ofte, og jeg i tillegg var av den kveldstrøtte typen, så hadde jeg nok gruffet jeg også.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 21-06-22, 12:24   #314
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.773
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Ungdommen selv forteller om flatfyll, medisiner, narko og diverse i ville kombinasjoner. I tillegg til vold og overgrep som er skjedd på fester mm.

Milde himmel, ja, hvis det er viden kjent at miljøet er sånn, ville jeg nok vært mer på hugget jeg også. Men jeg har hatt én som bare gamet i den alderen og én med autisme som knapt har vært utenfor rommet, så når sistnevnte har vært utenfor huset, har vi bare vært glad til. Så alt er jo individuelt.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv  
Gammel 21-06-22, 12:31   #315
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.877
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Milde himmel, ja, hvis det er viden kjent at miljøet er sånn, ville jeg nok vært mer på hugget jeg også. Men jeg har hatt én som bare gamet i den alderen og én med autisme som knapt har vært utenfor rommet, så når sistnevnte har vært utenfor huset, har vi bare vært glad til. Så alt er jo individuelt.

Akkurat det da, at vi har både gaming og autisme i søskenerfaringene. I tillegg til at guttungen har hatt egne utfordringer med å orke å være sosial. Han vet han får dra ut,han vet han kan ringe hjem og fortelle alt, og han vet at jeg venter ham hjemme, og at jeg følger med. Det er litt ok for ham også. -Mamma er streng, vet du… Det blir oppdaga. Og utrolig nok synes vennene hans at jeg er litt kul og grei likevel. Selv om ikke det er noe mål her.

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 21-06-22, 13:00   #316
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.874
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg stoler veldig på min 15-åring, med god grunn også, og han har ganske frie tøyler. Jeg bare NYTER at det er et vanlig ungdoms-sommer-liv med bading, henge i ballbingen og møtes på fotballbanen bak huset ved midnatt, plutselig. Det har vært så mye sitting på rommet, så lenge, at jeg svelger haugevis med kameler, og sitter oppe og blir trøtt, for at han skal få ha det sånn.

Uten at jeg mener at det skal gjelde for alle, man må jo finne ut hva som funker for totalen for hver enkelt familie.

Enig med deg. Vel og merke er en av oss våken til han kommer hjem innen kl 1, men han får nå nyte det vanlige ungdomslivet og det er goft.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 21-06-22, 13:20   #317
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.909
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Han lider ingen nød han ungen min altså, som stakkars har innetid klokka ett. Jeg bare håper at han ikke skal være ute til ett hver dag hele sommeren, DA kommer jeg til å bli gal. All den tid det er jeg som har lang ferie blir det jeg som må sitte oppe. Men jeg får eventuelt snu døgnet mitt sammen med han.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 21-06-22, 13:45   #318
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.161
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg stoler veldig på min 15-åring, med god grunn også, og han har ganske frie tøyler. Jeg bare NYTER at det er et vanlig ungdoms-sommer-liv med bading, henge i ballbingen og møtes på fotballbanen bak huset ved midnatt, plutselig. Det har vært så mye sitting på rommet, så lenge, at jeg svelger haugevis med kameler, og sitter oppe og blir trøtt, for at han skal få ha det sånn.

Det hørtes skikkelig hyggelig ut. Her er de nærmeste kompisene bortreist, og 15-åringen mener det er heeeeelt unaturlig å spørre andre han kjenner om feks bading eller annet - bortsett fra gaming. Han har liksom mistet 2 år med naturlig utvikling av hvordan man fikser seg et normalt sosialt liv. Så da sitter han inne alene dagen lang, da. Går seg kanskje en tur alene på senteret og kjøper en smoothie og går hjem igjen. *sukkegruff*

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv  
Gammel 21-06-22, 13:52   #319
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.679
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Jeg har en nesten 14 - åring som heller ikke evner det med å ha et sosialt liv, utenom gaming, stort sett med fetteren. Ingitere noen hjem? bli med noen hjem? Avtale å møtes et sted? Nei, går et an da??? Åpenbart ikke. Bosatt i senga si dagen lang.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv  
Gammel 21-06-22, 14:37   #320
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.221
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Han lider ingen nød han ungen min altså, som stakkars har innetid klokka ett. Jeg bare håper at han ikke skal være ute til ett hver dag hele sommeren, DA kommer jeg til å bli gal. All den tid det er jeg som har lang ferie blir det jeg som må sitte oppe. Men jeg får eventuelt snu døgnet mitt sammen med han.

Godt mulig toleransen hadde blitt litt tæret på om det ble hver kveld i ukesvis, altså.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no