Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juletråden 2022

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-11-22, 17:05   #301
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.679
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2022

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Nå vet ikke jeg hva hun jobber med, Millact. Men om det er butikk er stort sett lille julaften og julaften hyggelig å jobbe på. Særlig julaften i matbutikk, da er alle menn og barn sendt ut for å handle det siste, og alle er hyggelig. Sånn var det hvertfall på 90- tallet da jeg jobbet i butikk.

Jeg har jobbet i matbutikk mens jeg gikk på gymnaset. Julaften var utrolig koselig, ja.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-22, 17:38   #302
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.064
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2022

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Nå vet ikke jeg hva hun jobber med, Millact. Men om det er butikk er stort sett lille julaften og julaften hyggelig å jobbe på. Særlig julaften i matbutikk, da er alle menn og barn sendt ut for å handle det siste, og alle er hyggelig. Sånn var det hvertfall på 90- tallet da jeg jobbet i butikk.

Jeg må innrømme at Julaften og nyttårsaften IKKE er dager jeg liker å være på jobb. Sykt travelt, mye mer folk enn man skulle tro og vanskelig å få ut folk til stengetid.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-22, 20:06   #303
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.841
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2022

Opprinnelig lagt inn av Dali, her.

Langevåg. Jeg trodde det var kun en butikk med ull, men der var det jo mye mer. Bra for lommeboka at kofferten var full fra før.

Det er mye fint å finne i butikkene der, ja. Blitt mye mer de siste årene.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-11-22, 20:08   #304
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.993
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2022

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Jeg må innrømme at Julaften og nyttårsaften IKKE er dager jeg liker å være på jobb. Sykt travelt, mye mer folk enn man skulle tro og vanskelig å få ut folk til stengetid.

Som sagt dette var på 90-tallet.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-11-22, 09:36   #305
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.912
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2022

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Nå vet ikke jeg hva hun jobber med, Millact. Men om det er butikk er stort sett lille julaften og julaften hyggelig å jobbe på. Særlig julaften i matbutikk, da er alle menn og barn sendt ut for å handle det siste, og alle er hyggelig. Sånn var det hvertfall på 90- tallet da jeg jobbet i butikk.

Jeg ble mest kjeftet på av kunder på de dagene på 90-tallet. Jeg jobbet i butikk fra jeg var 16-19 og måtte bli veldig hardhudet.
(jeg har blitt en snill kunde selv da, siden jeg opplevde så mye urettferdig).

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Jeg må innrømme at Julaften og nyttårsaften IKKE er dager jeg liker å være på jobb. Sykt travelt, mye mer folk enn man skulle tro og vanskelig å få ut folk til stengetid.

Koselig er definitivt ikke ordet jeg ville brukt, nei! Stressa kunder som har planlagt dårlig og er indignerte over at ribbe er utsolgt på julaften (!) og kalkun på nyttårsaften.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-22, 09:40   #306
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.841
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2022

Vi har i alle fall fått kjøpt oss nytt juletre. Det er et viktig punkt ijuleforberedelsene, jeg knakk jo det gamle i fjor, lille julaften på kvelden.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-11-22, 09:56   #307
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 15.068
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2022

Malama: Jeg lo godt av beskrivelsen din i den andre tråden, spjelket med bambuspinner og gaffateip.

Det minner meg litt om jul da jeg var liten. Av en eller annen grunn kjøpte Pappa ofte juletre ferdigpakket i nett så ingen visste akkurat hvordan det så ut før vi skulle pynte det lille julaften. Og det var et par juler hvor vi måtte pynte litt ekstra og skjule den stygge og glisne delen inn mot en vegg. Samtidig er det jo aldri de perfekte treene eller de julene hvor alt gikk som smurt man husker. Det er nettopp der det gikk litt galt og man måtte finne en eller annen nødløsning, det er de som huskes år etter år og det er egentlig litt fint også.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-22, 10:01   #308
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.868
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2022

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

17-åringen skal jobbe både lille julaften og julaften formiddag. Så vi blir nok da her i byen. Tror ikke hun får byttet med noen.

17-åringen min skal nok også jobbe. Men hun er tilkallingsvikar, så hun registrerer i en app hvilke dager hun er tilgjengelig, også blir hun kontaktet hvis de trenger henne. Noe de sikkert gjør (underbemannet sykehjem). Så da kan hun styre det litt selv. Hun tenker å skrive seg opp som tilgjengelig i romjula og på nyttårsaften, men ikke på julaften. Hun håper på å få jobbe på helligdagene, slik at hun tjener ekstra mye.

Vi har uansett planer om å bli her, og får besøk av svigerforeldrene mine. Tror det blir en rolig, avslappende og koselig jul.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-11-22, 10:01   #309
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.912
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2022

Vi har en utfordring, i den nye stua har vi ikke plass til juletreet. Det har fått 14-, 15- og 17-åring til å protestere vilt, så nå jobber de med ulike møbleringsløsninger for desember.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-22, 10:07   #310
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.841
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2022

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Malama: Jeg lo godt av beskrivelsen din i den andre tråden, spjelket med bambuspinner og gaffateip.

Det minner meg litt om jul da jeg var liten. Av en eller annen grunn kjøpte Pappa ofte juletre ferdigpakket i nett så ingen visste akkurat hvordan det så ut før vi skulle pynte det lille julaften. Og det var et par juler hvor vi måtte pynte litt ekstra og skjule den stygge og glisne delen inn mot en vegg. Samtidig er det jo aldri de perfekte treene eller de julene hvor alt gikk som smurt man husker. Det er nettopp der det gikk litt galt og man måtte finne en eller annen nødløsning, det er de som huskes år etter år og det er egentlig litt fint også.

Ja, de ble litt ekstra med glitter og lys så var et neeeeesten så man ikke så at det var tapet. Bare at den lyslenka med 100 eller 200 små lys i alle mulige farger (Jepp, vi kjører fargede lys på treet, derav at jeg har kjøpt nytt tre uten lys) sluttet å lyse i løpet av jula, så det var i det hele tatt et litt trist tre jula 2021. Helt rett ble det slett ikke heller.

Vi pleide i min barndom å dra til den samme selgeren hvert år og velge det perfekte treet, men selvsagt hadde det nå sine overraskelser når det kom inn i stua likevel. Men mamma mister stemmen av å være i hus med et juletre mer enn et kvarter, det inntraff en gang i løpet av min oppvekst, så vi gikk over til plast.

Men vi glemmer nok ikke treet fra jula 2021. Selv om jeg tror nok årets blir penere

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-11-22, 10:18   #311
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.947
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2022

Blondie. Store barn som orger juleløsninger er det beste.

Vi har kommet frem til at min mor og samboer kommer hit på julaften. Det blir koselig.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-22, 12:31   #312
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 15.068
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2022

Så hyggelig Blå. Og så gøy at barna prøver å finne møbleringsløsninger Blondie. Jeg forstår godt at juletre er viktig for dem. Kanskje vil de akseptere et som ikke er så stort?


Mamma kommer til jul, hun blir i to uker så det gleder jeg meg veldig til (hun bor halvannen times flytur unna). Jeg håper eksen hennes også vil feire med oss. Siden Pappa døde før barna ble født har han nesten vært litt reservemorfar for dem. Og så kommer mannens tante og datteren hennes/mannens søskenbarn, de bor bare en halvtimes kjøring unna og har feiret med oss siden de flyttet hit for noen år siden. Resten av mannens familie bor langt unna og feirer aldri med oss så det er kjempehyggelig at disse to bor så nært at vi sees ofte og har et godt forhold. Broren min og kona hans feiret med oss i fjor, så da er de hos hennes familie i år, men de kommer tilbake i romjulen så vi treffes da i det minste.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-22, 12:39   #313
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.912
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2022

Vi har et plasttre (pga allergi), så størrelsen er litt gitt. Jeg har gitt dem et forslag, så får vi se. De har mange meninger og det er første jula vi bor sammen. Spent på dekorasjonene.

Svigermor og kjæresten kommer til jul og mamma er invitert. Det kommer litt an på formen om hun stiller.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-22, 16:41   #314
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.993
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2022

Idag er det sånn skikkelig kjip mandag av mange årsaker så nå hører jeg på P7 Jul, mens jeg ordner middag.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-11-22, 17:55   #315
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 15.068
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2022

Jeg slo på julemusikk for første gang i år mens jeg malte en dør. Skikkelig god stemning.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-22, 17:59   #316
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 38.010
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2022

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Idag er det sånn skikkelig kjip mandag av mange årsaker så nå hører jeg på P7 Jul, mens jeg ordner middag.

Klem til deg Litt kjip dag her også. Men den julekanalen, hvor er den? Når jeg googler, får jeg beskjed om at den kun finnes i desember?

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-11-22, 18:00   #317
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 38.010
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2022

Eller… er det ikke NRK?

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-11-22, 18:17   #318
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.993
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2022

P7 Julekanalen, endel av P4 gruppen.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-11-22, 19:50   #319
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.731
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Juletråden 2022

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Koselig er definitivt ikke ordet jeg ville brukt, nei! Stressa kunder som har planlagt dårlig og er indignerte over at ribbe er utsolgt på julaften (!) og kalkun på nyttårsaften.

Jeg husker det samme fra da jeg jobbet i et konditori og folk hadde glemt å bestille kaker i tide til festdager når vi hadde mye bestillinger. De fleste er jo heldigvis ikke sånn, men enkelte folk har en nokså usunn måte å reagere på stress og skuffelse.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-22, 20:03   #320
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.993
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2022

Kanskje jeg har fortrengt de stressa og ute i siste liten kundene?

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no