Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Den nye Frontierville-tråden

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-07-10, 23:53   #301
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

He,he det skal jeg gjøre.

Tinka er ikke aktiv  
Gammel 16-07-10, 03:33   #302
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Endelig ferdig med eplepaioppdraget.

Nå er det å høste ferskentrær, men det ser ut til at de skal høstes hjemme, for ingen av de jeg høstet hos naboene mine ble registrert.

Tove og Propella, jeg elsker dere!

Og de sauene blir jo aldri voksne jo.

__________________
Interference er ikke aktiv  
Gammel 16-07-10, 09:09   #303
Cazandra
Erfaren
 
Cazandra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Egersund
Innlegg: 919
Blogginnlegg: 10
Cazandra er populærCazandra er populærCazandra er populærCazandra er populær
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Hvordan legger man ut link som folk kan trykke på og gi meg gaver?

__________________
2001-2003-2006 + Bendik 2010
Cazandra er ikke aktiv  
Gammel 16-07-10, 10:53   #304
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Det står "Share" til høyre for listen du har satt opp.

__________________
Jentene 93 og 02
Tove er ikke aktiv  
Gammel 16-07-10, 10:55   #305
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Tove og Propella, jeg elsker dere!

__________________
Jentene 93 og 02
Tove er ikke aktiv  
Gammel 16-07-10, 11:32   #306
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.035
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Jeg har hatt to eplepaier i dagesvis nå. Noen flere kommer visst aldri, og jeg trenger fem.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv  
Gammel 16-07-10, 11:59   #307
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jeg har hatt to eplepaier i dagesvis nå. Noen flere kommer visst aldri, og jeg trenger fem.

Jeg hadde og to stykker leeeenge, men så løsnet det når jeg kun høstet epletrær hos naboene mine. Jeg fikk 2 stykker i går kveld/natt.

__________________
Interference er ikke aktiv  
Gammel 16-07-10, 12:07   #308
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.035
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Jeg har omtrent bare høstet epletrær hos naboene de siste to dagene, med unntak av når jeg har hatt tend neighbor's drop-oppdrag. Null reaksjon.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv  
Gammel 16-07-10, 12:11   #309
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jeg har omtrent bare høstet epletrær hos naboene de siste to dagene, med unntak av når jeg har hatt tend neighbor's drop-oppdrag. Null reaksjon.

Jeg fikk faktisk en av dem hos deg i går.
Hvis jeg får flere så skal jeg sende dem til deg sporenstreks.

__________________
Interference er ikke aktiv  
Gammel 16-07-10, 13:09   #310
Molo
lakenskrekk
 
Molo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 1.156
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Kan noen være en engel og så 3 flax så jeg får gjort ferdig oppdraget mitt?

Molo er ikke aktiv  
Gammel 16-07-10, 14:20   #311
Mira
Bør lage seg en tittel selv
 
Mira sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.698
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Opprinnelig lagt inn av Molo, her.

Kan noen være en engel og så 3 flax så jeg får gjort ferdig oppdraget mitt?

Jeg har sådd.

Mira er ikke aktiv  
Gammel 16-07-10, 14:29   #312
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jeg har omtrent bare høstet epletrær hos naboene de siste to dagene, med unntak av når jeg har hatt tend neighbor's drop-oppdrag. Null reaksjon.

Jeg har 2! Men send meg et pip på FB, så jeg ser hvem jeg skal sende til.

__________________
Jentene 93 og 02
Tove er ikke aktiv  
Gammel 16-07-10, 15:30   #313
Ciela
Erfaren
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 962
Ciela er populærCiela er populærCiela er populærCiela er populær
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Stompa jeg har høstet epletær siden søndag hos naboene uten at det har gitt mere en en ynkelig pai . Inter er det du som har solsikkene . Er på jakt etter den ene jeg må revive .

Ciela er ikke aktiv  
Gammel 16-07-10, 15:31   #314
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Opprinnelig lagt inn av Ciela, her.

Stompa jeg har høstet epletær siden søndag hos naboene uten at det har gitt mere en en ynkelig pai . Inter er det du som har solsikkene . Er på jakt etter den ene jeg må revive .

Jeg har ikke solsikker akkurat nå nei, men jeg kan godt plante.

__________________
Interference er ikke aktiv  
Gammel 16-07-10, 20:34   #315
Patsy
Ingen tittel
 
Patsy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 976
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Jeg har vært på ferie og gått glipp av en masse ser jeg.
Er det noen som vil være så snille og plante litt tomater?

Patsy er ikke aktiv  
Gammel 17-07-10, 12:37   #316
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Opprinnelig lagt inn av Patsy, her.

Jeg har vært på ferie og gått glipp av en masse ser jeg.
Er det noen som vil være så snille og plante litt tomater?

Skal bli!

__________________
Interference er ikke aktiv  
Gammel 17-07-10, 19:53   #317
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

ARGH jeg trenger 3 flasker aprikosolje men får jo fader ingen! Jeg har høstet 5 aprikostrær hos ALLE naboene mine (som har disse trærne) i to dager nå, ingen aprikosolje. Jeg blir veldig glad om noen sender meg noen flasker, hvis de har.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv  
Gammel 17-07-10, 20:00   #318
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Jeg ber fortsatt så pent om den forb***a dørmatta...

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv  
Gammel 17-07-10, 20:04   #319
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.035
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Etter tre dager med nesten bare høsting av epletrær hos naboene samt høsting av mine ni trær "hele tida" har jeg fått en ussel eplepai. Mangler fortsatt to. Dørmatta gidder jeg ikke å snakke om en gang. Ingen har visnede solsikker heller. Blir sur, jeg.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv  
Gammel 17-07-10, 20:05   #320
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Jeg må se hva jeg har, tror ikke jeg har dørmatte men skal se. Hehe, rett etter at jeg postet innlegget over, fikk jeg ikke mindre enn TO stk aprikosoljer hos samme nabo! Så nå mangler jeg bare én stk!

Har dere også problemer med at grafikken ofte bare skrur seg over på det dårligste helt av seg selv, så man må trykke den tilbake igjen? Eller er det bare hos meg? Det har vært sånn i noen dager nå, frustrerende!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no