|
![]() |
#1 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Takk, Iset. |
![]() |
![]() |
#2 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Gårsdagen:
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Havregrøt med cc Sist redigert av Slettet bruker : 06-10-09 kl 19:14. |
![]() |
#4 |
Tankefull
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Frokost: speilegg, bacon og kaffe latte
#5 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Frokost: 1 fiberrik med smør, skinke og agurk. Vitaminer og vann.
#6 |
Tankefull
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Jeg har handlet inn å skal prøve meg på hjemmelagde knekkebrød fra lavkarbo.
#8 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Frokost: 1 stk babybelost (stekt i mikro som ostechips) og en kopp kakao (kakaopulver, 1/2 plate sukkerfritt mørk sjokolade, fløte, sukrin og vann)
#9 |
Fru Jacobsen
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Maimor- hvor får du tak i den mørke sjokoladen fra sukkerfritt ? Har lett i massevis av butikker, men finner den ikke noe sted.... |
![]() |
![]() |
#10 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Frokost: Hjemmelaget müsli med en neve blåbær og melk
#11 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?
Før hadde de den på rema og rimi, men det er noen måneder siden. Men de har den i sortimentet så de kan sikkert bestille inn om noen maser. Jeg kjøpte den på Meny forrige uke. Det fine med denne er at det bare er 2 karber pr 100g.
#12 |
Fru Jacobsen
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Meny på senteret ?? |
![]() |
![]() |
#13 |
Passiv
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Gnuri - de har sukkerfri sjokolade på de fleste helsekoster. Og Cloettaen er veldig god. Men jeg spiser den ikke, for jeg får tenning på den og overspiser. Og da blir det sånn det blir med magen og det der. |
![]() |
#14 |
Fru Jacobsen
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Smilefjes-tusen takk Sist redigert av gnuri : 07-10-09 kl 08:25. |
![]() |
![]() |
#15 |
Tankefull
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Kylling curry med sopp, rømme, løk og tomat til både frokost og lunsj.
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Frokost: Havregrøt. Jeg prøvde meg på havregrøt med cottage cheese for noen dager siden og det syntes jeg ikke var godt. Nå hadde jeg den i før jeg kokte, kanskje det var dumt? |
![]() |
![]() |
#17 |
flisespikker
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?
Cottage cheese blir seigt hvis det koker, synes jeg - jeg rører den alltid inn i den ferdige grøten rett før jeg skal spise.
#19 |
Tankefull
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Jeg syns ikke de er sur i det hele tatt jeg, men nå syns jeg vanlig yoghurt er for søt.
#20 |
Fru Jacobsen
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Jeg har bare smakt den med jordbær, og jeg synes ikke den er sur. Men den virker litt "tørr" på en måte... |
![]() |
![]() |
|
|