Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-09-09, 15:41   #281
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!

I dag har jeg svart, tynn genser med v-hals fra Blend, grått strikkeskjørt fra Esprit, svart strømpebukse fra Lindex og svarte knehøye støvletter fra Bianco footwear(husker ikke merket).

Gammel 16-09-09, 15:50   #282
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

I dag er jeg helsort. PMSen herjer ...
Har likevel styrt unna joggebuksen, for da blir jeg enda mer grinete.
Har på sort, tynn strømpebukse fra Pierre Robert, Sort skjørt med sølv- og bronse-farget broderi fra Monsoon, sort genser med høy hals med små knapper, puffermer og 3/4 ermer fra HM og store sølvøreringer.

Har ikke vært utenfor døren annet for å hente posten, så sko og yttertøy har jeg ikke hatt på.

Gammel 16-09-09, 17:16   #283
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er syk, og har ikledd meg svart treningsbukse og en knallrosa topp fra H&M. Grå, hjemmestrikkede ullsokker på beina, og hvitt fleecepledd rundt meg.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 17:31   #284
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Siden jeg har svinepest i kroppen, er det behagelig tøy som gjelder om dagen.
Grå champion bukse, grå See by Chloè genser og alpakka vest. Uggs tøfler på bena.

Gammel 16-09-09, 18:13   #285
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Siden jeg har svinepest i kroppen, er det behagelig tøy som gjelder om dagen.
Grå champion bukse, grå See by Chloè genser og alpakka vest. Uggs tøfler på bena.

Du holder da stilen uansett, ser jeg.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 11:17   #286
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg prøver å bli en kjole-dame så i dag har jeg sort strømpebukse, sort genser og dongerikjole, sorte sko og et stort hjerte-smykke (rødt trehjerte)

Gammel 17-09-09, 11:18   #287
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag har jeg høyhalset lilla strikkegenser fra HM, et gammelt brungrønt skjørt fra nærsenteret, lilla strømpebukse og svarte sko. Litt rar vinkel på bildet, kanskje.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 11:24   #288
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mitt forsøk på å gå i skjørt har foreløbig strandet på at skjørteskoene gav meg gnagsår.

Så nå har jeg jeans og genser igjen. Og en kledelig blodflekk på hver sokkehæl.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 11:24   #289
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har deilig silkestretchkjole i svart med grått firkantmønster. Den er litt omslagsfasong over brystet, uten at den er omslags med snorer og sånn. Utrolig behagelig å ha på seg, siden den er ren silke med bittelitt stretch, så jeg prøver å finne nye måter å bruke den på, ikke bare til fest.
Derfor har jeg tatt på en kortere grå strikkekjole med korte ermer og høy hals, sånn at ermene og et stykke av skjørtet på silkekjolen stikker utenfor. Strikkekjolen er i litt grov bomull, med ribbestrikk over brystet og perlestrikk nedenfor. Ble faktisk ganske fint. Svarte tette strømpebukser og svarte lave sko.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 11:25   #290
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det slo meg her om dagen at jeg ennå ikke har gått på jobb i bukse etter permisjonen. Det er godt over én måned.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 11:31   #291
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

I dag har jeg på meg vanlig svart undertøy, lilla strømpebukse, olaskjørt, svart skjorte og lilla jakke. Samt svarte småsko. Faktisk ganske fin i dag.

Men jobbantrekket varierer fra dag til dag... I går var det olabukser fra GAP, blå t-skjorte fra Brunsame og lyseblå flecegenser. Samt Asic joggesko.

Men, i går var det utedag, i dag er det vanlig undervisningsdag.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 11:32   #292
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noe ala denne buksa:

Svart cardigan

Og en hvit/sort stripete langermet Customised for the crowd-trøye og et hvit og sort blomstrete skjerf.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 11:41   #293
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Gjemmekontordag, så da er det blå slimfit jeans, hvit singlet og sort cardigan.

Jeg blir veldig inspirert av alle skjørtene til ElinBlu og ser det at jeg må på strømpebuksejakt nå snart slik at jeg kan begynne å bruke høst/vinter skjørtene mine.

Gammel 17-09-09, 11:45   #294
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Styremøte i dag, så jeg har sorte bukser, blå bluse og en koksgrå OM hettejakke over. Sorte Mary Jane's fra Camper på føttene.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 11:47   #295
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

I dag har jeg sorte Mex jeans med bootcut og hvit Mexx v-genser.

Gammel 17-09-09, 11:49   #296
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Mørke jeans, svart høyhalser genser (ikke polo), og lilla hårbånd.

Gammel 17-09-09, 12:19   #297
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Jeg er hjemme, og går i treningsbukse og en gammel ammegenser. Smashing, som alltid.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 13:36   #298
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Foreløbig har jeg dette:

Bukse fra VM, sort tskjorte og skjorte fra H&M.

Gammel 17-09-09, 14:13   #299
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Ny topp fra Odd Molly, grå slim jeans fra Nudie og grå El Naturalista sko. Og ny sveis, men den tør jeg ikke vise fram.

Sist redigert av Isa : 17-09-09 kl 22:24.
Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 14:21   #300
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

I dag har jeg lilla strømpebukse fra HM, lilla, lang singlet fra Cubus, dongeriskjørt fra Mexx, hvit tunika/bluse fra Vero Moda med lilla blomster (som jeg har kjøpt av LilleT) og et lilla skjerf.
Da jeg var ute og luftet hunden hadde jeg Dr. Martens og den sorte kåpa fra Danefæ.

Jeg prøver å kle meg "ordentlig" hver dag, for siden dette året er viet til oppgaveskriving (skriver masteroppgave), så blir det lett joggebukse og ullsokker ...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:19.