|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#4 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?Synes den er superharry!! Er det noe å skryte av egentlig? Det er jo ikke akkurat en bragd er det vel? Like dumt som venninnen min som skryter av å ha blitt gravid 2 ganger på 1. forsøk. Da tenker jeg bare "skal du ha kred for det mener du?" :surpomp:
|
|
|
#5 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?
Skryter hun, eller tar du det som skryt? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?Jeg syns ikke det nødvendigvis er skryt å si at man har bltt gravid en, to eller sju ganger på første forsøk. Mulig noen kan oppfatte det sånn, men det kan jo rett og slett bare være en kjensgjerning, og må vel være lov å fortelle på lik linje med at man sliter med å bli gravid, at man har vunnet i lotto eller skal kjøpe ny leilighet. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?Nja, altså - jeg er nok rimelig tett, trodde teksten gikk på at eieren hadde sønner som kunne svømme.
|
|
|
#8 |
|
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan jo ikke gå rundt å tenke sånn da, verden er urettferdig! |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
Som UFB'er kan jeg bekrefte at jeg er så hårsår at jeg er enig med Blondie. Jeg ville blitt irritert og i dårlig humør av å se noen med den på. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
By the Sea
|
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?Det finnes et utall av t-skjorter med alle mulige påskrifter - kan ikke si at jeg reagerer mer på denne enn andre?
|
|
|
#11 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?Den er vel ganske harry, men føyer seg vel bare inn i rekken av liknende t-shirts, og er vel beregnet på et spesielt marked. Sist redigert av Pusurkine : 27-10-08 kl 14:34. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?Fin å ha den dagen alle sønnene har tatt svømmeknappen, kanskje. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Nå også i farger
Det er vel i grunn dette jeg mener også. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
This is normal!
|
Samme her...
|
|
|
|
#15 |
|
aldrende
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?Hvordan jeg reagerer når jeg ser den t-skjorta? (Kilde: youtube.com) )
|
|
|
|
#16 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Mar 2008
Nei, jeg mener at folk har friske sædceller kommer vel neppe som noen overraskelse for noen, det er vel mye mer sårende at folk bare prater om barna sine, eller forteller hvor deilig det er å ha barn, at barn gir livet mening osv, for noen som er ufrivillig barnløse |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Juba Juba
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?Jeg synes den er litt morsom.
|
|
|
#18 |
|
Peppy!
|
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?Nå er det mulig jeg virker utrolig snerpete her, men here it goes: Jeg hadde aldri i verden vist meg med min mann i en slik skjorte. Den er brautete, og jeg irriterer meg stadig over folk som på død og liv skal skryte av egen fertilitet. De fleste menn har duganes sædceller, og det er ikke egentlig en bragd. Ikke noe å skryte av, liksom. Men det er kleint overfor alle slitere. Det er macho på en lite sjarmerende måte. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Nå også i farger
Jeg kjenner i grunn jeg blir ganske provosert og bittelitt usikker. Sist redigert av Avatar : 27-10-08 kl 23:00. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Nå også i farger
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?For å presisere enda mer. Min mann ville aldri brukt den. |
|
|
|
![]() |
|
|