|
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: M2?
|
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: M2?Hehe - jeg får bare leve opp til nicket mitt og fremstå som vennligheten selv da. Mor go'hjerta - der har dere meg. |
|
|
|
#8 |
|
|
Sv: M2?OK. Egentlig burde jeg ignorere denne tråden akkurat nuh (hvis man tar hensyn til promille og denslags trivialiteter) og la være å fnise over at rine spikker på skriveleifer. Ikke minst burde jeg unngå å få et svulmende LFC-hjerter og tårefylte øyne siden klokken er midt på natta, men hey! Noen ting klarer man rett og slett ikke å la være. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Eklektisk
|
Promille og uten en eneste skrivefeil. Impressed! |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Egenial
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
For ekte flisespikkere er rettskrivingen siste skanse. Når den ryker er man døddrukken.
|
|
|
#11 |
|
Absolut ateist
|
Og hvor mange ganger har du sittet igjen med en følelse av at det overdrives, sterkt?
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Jeg kan faktisk huske innlegget Albertine skrev på et annet forum etter utdrikningslaget sitt for mange år siden. Det var sjenialt fyllestavet, jeg blir flirete av det enda. Jeg tror sant å si ikke det ville vært mulig å fyllestave sånn uten betydelig promille. |
|
|
|
#15 |
|
Absolut ateist
|
Sv: M2?Ja, herlighet, jeg sier ikke at man IKKE kan skrive i fylla og det ser ikke ut. Men ofte så er jo folk dyslektikere etter to glass vin. Det er pinlig på deres vegne.
|
|
|
#16 |
|
Passiv
|
Jeg for min del skylder på tastaturet. Det henger ikke med når jeg skriver så fort. :ror: |
|
|
|
#17 |
|
|
Nå synes jeg du bare ødelegger her, Sitron. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Absolut ateist
|
Sv: M2?Slutt å sutre, egentlig så er det et kompliment til deg, du må bare skjønne det!
|
![]() |
|
|