|
|
#281 |
|
By the Sea
|
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Er halvveis i We were the Mulwaneys, og er fullstendig grepet av den.
|
|
#282 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Jeg leser Vince og Joy av ... Jewell. En velsignet enkel bok om kjærlighet og sjebnens uransakelige veier. Den fenger meg på en rar måte og jeg har lest nesten ustanselig siden jeg begynte på den.
|
|
#283 |
|
Dramaqueen
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?For øyeblikket ligger huskeboken til bryllup og bryllupsreise. |
|
|
|
|
#284 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Babettes gjestebud av Karen Blixen, med illustrasjoner av Bleken. Den er søt.
|
|
#285 |
|
Har ponny, ønsker høyhest
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Akkuratt nå ligger der en salig blanding av Berlinerpoplene, The Secret, Klarsynt(Sylvia Browne) og Norge i krig. (Johan Nygaardsvold). |
|
|
|
|
#286 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?
Det må jeg sjekke... Liker du Drageløperen?
|
|
#287 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Nå er jeg begynt på Blodig Bevis av Patricia Cornwell. Har bare lest et par kapittel. Jeg liker bøker og filmer som handler om åstedsgransking og å sette sammen bevis.
|
|
#288 |
|
Kald på føttene
|
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Nå leses Stikk i strid, Frank Rossaviks biografi om Einar Førde. Jeg vet egentlig ikke hvorfor jeg lånte den, men synes faktisk den både er interessant og artig å lese. |
|
|
|
|
#290 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: oslo
![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Jeg ble akkurat ferdig med Monster av Knut Nærum. Lettlest og ganske morsom. Siste før det var Vindens skygge, den likte jeg veldig godt! |
|
|
|
|
#291 |
|
intro
|
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Leser nå Marions slør av Roy Jacobsen, etter å ha fullført Mattis Øybøs Ingen er alene.
|
|
|
#293 |
|
Skriv og skriv og skriv
Hvor: Det meste er nord
Den har jeg begynt på to ganger, men det sier stopp hver gang.
|
|
#295 |
|
Kald på føttene
|
Jeg ville bytta den. Syntes den var ganske traurig. (Men igjen, har hørt om mange som likte den. Kanskje det bare er jeg som ikke liker Johan Harstad?) |
|
|
|
|
#296 |
|
intro
|
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Jeg elsket Buzz Aldrin-boka til Harstad, og kunne gjerne tenke meg å lese Hässelby også. Likte du ikke Buzz Aldrin heller, Pingis?
|
|
|
#297 |
|
Kald på føttene
|
Jeg mislikte den vel ikke, men jeg syntes vel egentlig den ble litt kjedelig. Men tror nok at den som liker Buzz Aldrin også vil like Hässelby. Og jeg synes jo ideen bak boka er artig, og jeg likte jo en del underveis - men til syvende og sist blir det bare for laaangt. |
|
|
|
|
#298 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?På nattbordet nå: 3 bøker jeg holder på med:
|
|
#299 |
|
Fru Jacobsen
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Jeg er akkurat ferdig med "Våre venner kineserane" av Are Kalvø |
|
|
|
|
#300 |
|
intro
|
Er det den kinarastaurantboka? Må skaffe meg den, tror jeg, fan som jeg er av både Kalvø og kinamat.
|
![]() |
|
|