|
|
#281 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Dixie: Hvordan får dere strimlet squashen? Jeg har ikke noe fancy redskap, men jeg kunne godt tenke meg å prøve dette, jeg liker squash og trenger et alternativ til kaloririk pasta (som er noe av det aller beste jeg vet). Vil mannen dele tomatsaus, må han gjerne det også!
|
|
#282 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Grillet fårefilet og gresk salat. |
|
|
|
|
#283 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!
Vi har et sånt rivjern/grønnsakskutter fra OBS, finner den ikke på nett men den ligner litt på denne, bare grønn og hvit, og litt større med litt mer utstyr. Kostet vel 149,- eller noe sånt. Den lager tynne potetskiver på rekordtid, så vi har laget endel hjemmelaget chips i det siste, hehe. De har forresten ganske billige grønnsakskuttere som er enda mer fancy enn min på den der "Enklere liv" eller hva den butikken heter. Tror kanskje Europris også har. Anbefaler deg å gå til innkjøp av noe sånt, det er verdt det ene og alene for å lage squash-spaghettien altså! Jeg kunne spist det hver dag.
|
|
#284 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!I dag skal vi forresten ha pizzasnurrer. Min venninne la ut denne oppskriften på bloggen sin i går, og da rant det så mye sikkel ned i tastaturet her at jeg MÅTTE lage det i dag!
|
|
#286 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Småsyke alle mann. Jeg føler meg tygd på og spytta ut igjen. Alt for seint å ringe jobb(da skulle jeg vært drastisk sykere) så jeg får bare klare neste vakt også. Når ståa er slik blir maten enkel: Ungene fikk jippi fiskekaker med potetstapp og grønnsaker. Jeg og mannen slenger en pizza i ovnen når de har lagt seg; en kjøpt en sådan.
|
|
#287 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Jeg synes forresten tomatsaus blir hevet til nye høyder når man har litt rød paprika i.
|
|
#288 |
|
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Pastasalat med kylling og aioli. Perfekt middag i sommervarm septemberkveld. |
|
|
|
|
#290 |
|
lettere utlada
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Jeg skulle ha torsken på grønnsakseng i dag.
|
|
#291 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Hjemmelaget hamburger med salat, rødløk, tomat og chiliaïoli, og ovnsbakte potetbåter til.
|
|
#292 |
|
lettere utlada
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!I dag får jeg venninnebesøk til lunch og skal servere mammas risotto (som egentlig ikke er risotto i det hele tatt) og da lager jeg så mye at det er igjen til gutta når de kommer fra barnehagen.
|
|
#293 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!
Tusen hjertelig takk for tips og alt. Nå skal det prøves - både squash, tomatsaus og kanskje til og med en cupcake-variant av pizzabollene mine!
|
|
#294 |
|
kamerat
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Taco. Duh!
|
|
#296 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Vet ikke. Det kan i praksis bety Pizzabakeren, men jeg har ikke lyst på det heller. |
|
|
|
|
#297 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Kyllingfilet og sukkererter i en karrisaus laget med kokosmelk og fløte. Ris og salat til.
|
|
#298 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!I dag er jeg litt sånn "hvordan i all verden har dere krefter til å lage middag en fredag etter jobb?" |
|
|
|
|
#299 |
|
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Ble rester av elgsuppe i går da minsten uansett skulle spise borte så vi tar taco i dag |
|
|
![]() |
|
|