|
|||||||
| Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Kindle - opplys meg!Jeg har fått det for meg at jeg trenger 3G; reiser mye og det hadde vært praktisk av den grunn. Hva kan jeg ta for en ca 9 mnd gammel og meget pent brukt Kindle PW uten 3G tro?
|
|
|
#2 |
|
Bedreviter
|
Sv: Kindle - opplys meg!
Du kan få halv pris av meg, i alle fall. (Aner ikke om det er markedspris, dog.) |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Vaklende
|
Sv: Kindle - opplys meg!Da får vi høre hva Bomull sier, jeg kan hente den hvis vi blir enige om pris. Jeg har kjempelyst på en Kindle, så årets sommerferie ikke blir med for lite av enten klær eller lesestoff i kofferten - igjen... Men det må bli brukt i så fall. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
www.bomulls.no
|
Det er jeg klar over, jeg var bare nysgjerrig på hva de kan selges for. Jeg legger den evt ut på markedsplassen når jeg har bestemt meg.
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Kindle - opplys meg!Dette er sikkert spurt om før, men hvor ofte må man lade en Kindle PW? Det hadde jo ikke gjort noe å slippe å ha med papirbøker på telttur.
|
|
|
|
#9 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg lader kanskje 1-3 ganger pr mnd. Eller mindre. Det er i alle fall ikke ofte. Det spørs jo selvfølgelig hvor mye du leser. Men med mindre du skal på telttur i flere uker så tror jeg du klarer deg. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Bedreviter
|
Sv: Kindle - opplys meg!Det skulle ikke forbause meg om den holdt i en uke med massiv lesing. Men for å være sikker, kan du også investere i en powerbank/nødlader. Det er en liten lader som du kan plugge mobiltelefon, nettbrett, lesebrett osv i, som lader for deg. Powerbanken lades opp på forhånd og tas med i veska eller sekken til bruk på for eksempet mobiltelefon. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Kindle - opplys meg!Hva man ikke lærer her på FP! |
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
Sv: Kindle - opplys meg!Oj, kanskje jeg skal kjøpe en sånn med solceller? Det hadde jo vært genialt til både mobil og lesebrett, og da kunne vi tatt iPad med også til og med.
|
|
|
|
#15 |
|
Getting in tune
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Kindle - opplys meg!Jeg har endelig anskaffet Kindle jeg også! Mannen hadde med to stk hjem fra USA i dag. Hvorfor har jeg ikke kjøpt en tidligere? Litt euforisk her. Så enkel tilgang til bøker!
|
|
|
#16 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#17 |
|
www.bomulls.no
|
Jeg antar herligheten er i hus og at du svever på rosa skyer og alt det der!?
|
|
|
#18 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kindle - opplys meg!He he..ja. Den ble levert her på jobb, så nå gleder jeg meg til å komme hjem og få utforsket herligheten.
|
|
|
#19 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Kindle - opplys meg!Men savner du ikke følelsen av boken? Se på coveret? Er det ikke slitsomt å se på skjermen hele tiden?
|
|
|
#20 |
|
This is normal!
|
Det er vel stort sett de samme diskusjonene, bare over tid. Og det er ikke akkurat så rart når man kjøper samme produkt.
|
|
![]() |
|
|