Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Takk for meg

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-11-12, 17:44   #281
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Litt fasinert av at en del ikke tar høyde for at de muligens ikke kommer til å være her inne hele livet. Ikke gi altfor gjenkjennende og personlige detaljer og skriv det du måtte mene er mer personlig på M2 om du har tilgang der. Tenk at 1. Det man skriver kan alltid komme på avveie 2. I realiteten ikke er ditt i det du publiserer det, uansett hvor. Dette er internett og det er i praksis ukjente mennesker som er publikumet ditt.

Også syntes jeg det er usolidarisk og teit å "rydde" når man melder seg ut. Fremstår som barnslig trass i mine øyne. :ærlig:

Joika er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 17:48   #282
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.525
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Drammeprinsen, her.

Det brukeren som ble kastet ut gjorde var å påpeke overfor ledelsen at en moderator hadde brukt fortrolig informasjon om en annens privatliv og spredt dette til andre/uvedkommende.

Problemet med en diskusjon er at vi ikke er enig om forutsetningene. Dette er akkurat som da jeg diskuterte abort med Sitron i hin hårde dager. Hennes forutsetning var at det var en barn vi diskuterte, min forutsetning var at det var et embryo. Når man har så forskjellige forutsetninger så blir det umulig å enes fordi man ikke diskuterer ut fra et felles ståsted og forståelse.

I dette tilfelle er det slik at vi mener at moderatoren det er snakk om ikke har spredt videre fortrolig informasjon. (Og med fortrolig mener vi selvfølgelig i forumsammenheng som moderator. Og grunnen til det er en en selvfølge, er at det ikke er innstallert avlytterutstyr i hjemmet til moderatorene. Som en del av forumledelsen på FP, svarer vi bare for ting relatert til FP. Noe annet ville vært ren og skjær galskap.)

Men vi (og med vi, mener jeg også deg, i dette tilfelle) kan ikke diskutere hva som ligger til grunn for forutsetningene uten å oute en masse folk. Vi har tatt dette i PM med den aktuelle brukeren og hun ønsket å diskutere forutsetningene i sin egen blogg, for det publikumet hun valgte. (Det synes jeg var forferdelig gjort, btw.)

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 17:54   #283
-Nj-
-Holy macaroni-
 
-Nj- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 1.034
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Sv: Takk for meg

Jeg har sett dette før.. En bruker lager masse drama, får advarsler, blir utestengt og får ikke si mer om saken og folk begynner å bli lei, orker ikke mer og vil komme seg videre.
Men den utestengte er ikke ferdig og bruker alle hjelpemidlene man kan.
Nå er det å slette innlegg.. Enten får den utestengte brukeren viljen sin eller ikke. Om ut.brukeren får det finner den alltids på noe nytt.. kanskje lage ny bruker for å stikke litt.. Lage litt drama likevel..

__________________
2000 og okt. 2010

-Nj- er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 17:55   #284
m|nken
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.429
m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Men vi (og med vi, mener jeg også deg, i dette tilfelle) kan ikke diskutere hva som ligger til grunn for forutsetningene uten å oute en masse folk. Vi har tatt dette i PM med den aktuelle brukeren og hun ønsket å diskutere forutsetningene i sin egen blogg, for det publikumet hun valgte. (Det synes jeg var forferdelig gjort, btw.)

Blogginnlegget var åpen for alle, så vidt jeg vet. :hadde tilgang:

__________________
Katten sit i tunet
når du kjem.
Snakk litt med katten.
Det er han som er varast i garden. (Olav H. Hauge).
m|nken er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 17:56   #285
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.495
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av m|nken, her.

Blogginnlegget var åpen for alle, så vidt jeg vet. :hadde tilgang:

Det var lukket ganske lenge før brukeren takket for seg og lot blogginnlegget være pip åpent, også for Google.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 17:58   #286
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.525
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av m|nken, her.

Blogginnlegget var åpen for alle, så vidt jeg vet. :hadde tilgang:

Det var forskjellige tilganger til forskjellig tid, og det var også en kort periode hvor den var åpen for alle (innkludert google).

Generelt sett er det slik at når man diskuterer i egen blogg er det alltid et spørsmål om hvem som leser, når. De som diskuterer er ofte ikke klar over forutseningene heller (hvem har tilgang når), noe som gjør diskusjoner i blogger ekstra vanskelig.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 18:06   #287
Honey
Aktiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 190
Honey imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Takk for meg

Fins det forumregler om lukking og åpning av bloggene som jeg ikke har fått med meg? Er det ikke lov å lukke eller åpne bloggen sin etter eget ønske?

Honey er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 18:10   #288
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.892
Blogginnlegg: 348
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Honey, her.

Fins det forumregler om lukking og åpning av bloggene som jeg ikke har fått med meg? Er det ikke lov å lukke eller åpne bloggen sin etter eget ønske?

Jo, det bestemmer man selv. Det er vel god bloggkotyme å opplyse de som skriver der om den er åpen eller lukket.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 18:10   #289
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Honey, her.

Fins det forumregler om lukking og åpning av bloggene som jeg ikke har fått med meg? Er det ikke lov å lukke eller åpne bloggen sin etter eget ønske?

Nei, lukking kan kun foregå på søndager i oddetallsuker. Åpning kan kun skje på første torsdag etter fullmåne. Det er et himla pes det der, men jeg har notert meg det i min egne FP-kutymebibel. Så slipper jeg stresset med å bli utestengt, for da får jeg kanskje ikke slettet all den hypersensitive informasjonen jeg har delt med mine noen og tusen beste nettvenner lizzm.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 18:11   #290
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.975
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Takk for meg

Det er i hvert fall ikke lov å slippe folk inn om det er en konflikt der har jeg skjønt. Eller i hvert fall ikke særlig populært.

Avatar er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 18:13   #291
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Takk for meg

Sitat:

Nå har brukeren takket for seg i bloggen sin. Mange av dere har kommentert. Før brukeren takket for seg åpnet denne bloggen sin for alle FP-besøkende (inkludert Google), hun slettet en bloggpost og lot bloggposten med grove anklager og identifiserbare detaljer bli liggende igjen helt åpent. Dette ser vi veldig alvorlig på og vi har forsikret oss om at Google ikke har lagret siden. Det er også en svært illojal ting å gjøre mot folk som har postet kommentarer til den bloggposten i den tro at de skrev i en sterkt adgangsbegrenset blogg.

Det er ikke det at blogger har dynamisk tilgang som er problemet her.

Igjen - hva er vitsen med dette? Spre så mye eder og galle som mulig før man selv forlater forumet?

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 18:16   #292
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Honey, her.

Fins det forumregler om lukking og åpning av bloggene som jeg ikke har fått med meg? Er det ikke lov å lukke eller åpne bloggen sin etter eget ønske?

Jo, det er lov. Men når man inviterer til en diskusjon om et vanskelig tema i et fora som alltid har vært temmelig lukket, så er det ikke nødvendigvis greit å plutselig og uten forvarsel, legge hele diskusjonen åpen for hele verden. Det er mulig at forumreglene ikke sier noe konkret om det, men det er uansett en ting det ikke er veldig heldig (eller hyggelig) å gjøre.

Det blir litt som å invitere til et møte i et vanlig møterom og krinkaste opptak av møtet i etterkant på YouTube, uten at de som var til stede ble opplyst på forhånd eller underveis om at det de sa ville bli offentliggjort.

Teofelia er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 18:26   #293
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.242
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Jeg synes det holder dersom innlegg som ligger på medlemssalongen og m2 og i blogger samt vedlegg slettes slik hp skriver. Jeg har ingen grunn til å tro at så ikke skjer heller, det var jo snakk om en karantenetid her. Innlegg i diskusjoner på åpne deler av forumet synes jeg man må regne med at blir liggende nærmest uansett hva som skjer.

Ellers tror jeg det er helt nødvendig at endel får stilt de spørsmålene de trenger å stille, det er ikke akkurat hverdagskost på fp at noen utestenges, og forumet består av ganske mange vil-tenke-selv-og-er-i-utgangspunktet-skeptisk-til-enhver-ledelse-personer, så jeg tror det er viktig og riktig at dette får brenne ut av seg selv slik man pleier å gjøre det på dette forumet. Selv om noen blir lei.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 18:27   #294
Honey
Aktiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 190
Honey imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jo, det er lov. Men når man inviterer til en diskusjon om et vanskelig tema i et fora som alltid har vært temmelig lukket, så er det ikke nødvendigvis greit å plutselig og uten forvarsel, legge hele diskusjonen åpen for hele verden. Det er mulig at forumreglene ikke sier noe konkret om det, men det er uansett en ting det ikke er veldig heldig (eller hyggelig) å gjøre.

Det blir litt som å invitere til et møte i et vanlig møterom og krinkaste opptak av møtet i etterkant på YouTube, uten at de som var til stede ble opplyst på forhånd eller underveis om at det de sa ville bli offentliggjort.

Er det en av de "grove bruddene på forumsreglene" som ledelsen snakker i infotråden om utelukkelsen av den brukeren som vi ikke får lov til å diskutere?


Sist redigert av Honey : 12-11-12 kl 18:33.
Honey er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 18:30   #295
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Honey, her.

Er det en av de "grove bruddene på forumsreglene" som ledelsen snakker i infotråden om utelukkelsen av den brukerene som vi ikke får lov til å diskutere?

Det må du nesten spørre noen i forumledelsen om. Jeg har på ingen måte oversikt over alt som ligger til grunn for ledelsens beslutning og ønsker ikke å spekulere i deres avgjørelser. (Eller i alle fall ikke sette ord på spekulasjonene mine i åpent foum.)

Teofelia er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 18:34   #296
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.892
Blogginnlegg: 348
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Jeg vil tro at regelen om at det ikke er lov til å omtale tredjepersoner er den som ble brutt.

Den samme regelen gjør vel hele denne debatten vanskelig også, vil jeg tro.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 18:42   #297
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Jeg tror Katta har rett. Og så synes jeg det er greit å ikke bedrive karakterdrap på den utestengte heller. Om ikke annet så av respekt for hyggeligere tider vi har hatt sammen her. Og det har vi vel?

Man skriver ikke ørten tusen innlegg på et forum som ledd i en ond plan om å lage helvete om noen år, tror jeg. Man trenger vel ikke å putte henne i samme bås som folk som bare er ute etter å ødelegge nettsamfunn. Hun varslet om noe. Uavhengig av hva man mener om metoden, grunnlaget og intensiteten osv. så synes jeg det blir for dumt å anta at folk varsler kun for å lage bråk. Det kan også være av dypt engasjement og varme følelser for et nettsted, en bedrift eller organisasjon. Man trenger ikke å mene tusen ting om folks motivasjon for å gjøre noe selv om man ikke liker måten de gjør det på.

Det går selvsagt begge veier. Jeg har vært innom flere type følelser i forbindelse med denne saken og er uenig i enkelte ting. Det vil ikke dermed si at jeg mener ledelsen på FP har blitt ondskapens akse over natten. Eller at jeg har sluttet å like folkene. Ei heller at jeg har glemt alt det bra de har gjort tidligere.

Mener jeg.

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou

Sist redigert av kie : 12-11-12 kl 18:47.
kie er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 18:46   #298
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.917
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Jeg synes det er kjemeptrist med alle de som har takket for seg i kjølevannet av denne saken. Jeg har satt stor pris på alle sammen, og savner de allerede.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 18:48   #299
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.252
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg synes det er kjemeptrist med alle de som har takket for seg i kjølevannet av denne saken. Jeg har satt stor pris på alle sammen, og savner de allerede.



Og så lurer jeg fremdeles på om det var slik at det var en livsvarig utestengelse, eller om den utestengte kan komme tilbake om hun legger dette bak seg.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 18:52   #300
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Og ja. Jeg har vært uenig og provosert m.m. og har luftet det med ledelsen. Jeg syntes det ble ryddigst sånn i mitt tilfelle.

Å slamre med dørene prøver jeg å la være med, all den tid det ville blitt så himla pinlig å komme luskende tilbake igjen når savnet ble for stort.

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no