|
|
|
|
#1 |
|
Pauset
|
Sv: Takk for meg
Dette er årsaken til at jeg kuttet ut bloggen min. Jeg vet at jeg ikke har mulighet til å begrense tilgang som jeg vil og at ting jeg deler i praksis kan diskuteres på bakrommet. Mitt tips: Del dine innerste tanker et annet sted. Dette bør være grunnregel 1, på nett. Du kjenner ikke ditt publikum. |
|
|
|
|
#2 |
|
kamerat
|
Sv: Takk for megForumledelsens oppfatning av saken kan dere fortsatt lese her. Det har ikke endret seg. Vi er ikke enige i påstanden om at en modde skal ha misbrukt sine moderatorrettigheter. Vi kommer overhodet ingen vei med denne diskusjonen her. Jeg vil oppfordre alle, både Drammeprinsen og andre, til å slutte å diskutere aspekter ved den utestengte brukeren. Å tro at dette kan føre til noen konstruktiv debatt, er å tro på julenissen.
|
|
#3 |
|
kamerat
|
Sv: Takk for megJeg vil gjerne gjenta oppfordringen om å slutte å diskutere den utestengte brukeren. Uansett standpunkt, parti, side, skyttergrav, whatever.
|
|
#4 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ok.
|
|
#5 |
|
|
Da leser du meg svært feil. |
|
|
|
|
#6 |
|
er grønn og fin.
|
Da beklager jeg den missforståelsen.
|
|
#7 |
|
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Sv: Takk for megJeg forstaar veldig godt at brukeren som ble utestengt ble utestengt.
|
|
|
#8 |
|
© All rights reserved
|
Den utestengte brukeren har, etter eget utsagn, vært i en lignende situasjon på et annet forum tidligere, og burde kanskje tenkt seg om ang. hva en deler, hva en sletter, kan en slette osv? Hun har til og med kontaktet datatilsynet om saken:
Alt hentet fra denne tråden: http://www.foreldreportalen.no/forum...ger+nettsteder |
|
|
|
|
#9 |
|
Elsker gamlis- godis
Sv: Takk for megHerregud. Skjer dette virkelig? Har det utestengte brukeren sendt inn ektemannen sin for å fortsette krangelen? For å fortsette de samme gamle visenen? Ærlig talt, hva godt kan dette bringe, annet enn å desperat prøve å holde ved like konflikten selv om man selv er ute?
|
|
#10 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Takk for meg14 gjester, faktisk. |
|
|
|
|
#13 |
|
Elsker gamlis- godis
Det synes ikke jeg. All den tid Drammeprinsen fortsetter som talerøret.
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Hva legger du til grunn for dette? |
|
|
|
|
#15 |
|
Vaklende
|
Jeg vet ikke om jeg orker å forklare via den lille htc-en min. Det er vanskelig å få sammenhenger frem, og omstendelig å skrive, for ikke å snakke om umulig å få sjekket hva man selv poster ved mer enn en setning. |
|
|
|
|
#16 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Hvorfor er dette å "ødelegge forumet". |
|
|
|
|
#17 |
|
Snikende tiger
|
Sv: Takk for megPoenget her er vel at det er ingen av moderatorene med moderatorhatten på har sittet og diskutert sensitive opplysninger de har tilegnet seg som moderatorer. Poenget her er at folk treffes. Folk snakker. Folk drikker kaffe hos hverandre. Folk fester sammen. Er det noen på dette forumet som med hånden på hjertet kan si at de aldri har diskutert noe som har foregått på forumet med andre medforumister på privaten?
|
|
#18 |
|
Snikende tiger
|
Sv: Takk for megPresiserer: Er det noen på dette forumet som med hånden på hjertet kan si at de aldri har diskutert noe som har foregått på forumet med andre medforumister på privaten - all den tid de har omgåttes medforumister på privaten?
|
|
#19 |
|
Ferdiglada
Sv: Takk for megGodt sagt, Nextlife! Det som skjer her no er jo at gammalt grums blir dratt opp igjen av ektemenn og støtteapparat. Kan ikkje dokke berre respektere at vi som er her har tillit til forumleiinga og kjem til å bli her? Vi orke ikkje høyre meir gnål så tei tåta!
|
|
|
#20 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Snakk for deg selv, jeg har ikke blind tillit til noen. HPs tråd forvirret meg om mulig mere. |
|
|
![]() |
|
|