Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Vil du være vennen min?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-01-12, 21:23   #281
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vil du være vennen min?

Hm, ja nå var det der igjen. Men jeg ser ingen kommentarer på det. Hm. Merkelig.

Gammel 25-01-12, 21:25   #282
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Ja, det var litt merkelig. Men når det er sagt, så hadde jeg lignende "problemer" på FB for et par dager siden. Akkurat som om siden ikke blir helt oppdatert, ligger litt etter faktisk tid ...!? Er du på fra PC eller mobil forresten?

Gammel 25-01-12, 21:28   #283
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er på pc. I feber rus.

Gammel 27-01-12, 14:28   #284
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Er eg inne? Gruppa dukkar ikkje opp hos meg heller.

Gammel 29-01-12, 18:19   #285
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg sier heller ikke nei til flere venner.
Skal jeg sende prikk med mitt navn til Absalone?

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-12, 19:46   #286
Shane
Erfaren

Shane sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Shane er populærShane er populærShane er populær
Standard

Jeg har vært inne på denne tråden flere ganger. Er ikke den mest aktive her men har så lyst å henge meg på! Venner og bekjentskaper kan man ikke få for mye av, og jeg er en sosial liten sak. Det hadde vært så koselig å hatt flere å gå konserter og kino med, eller bare møtes over en kaffe eller et glass vin for litt skravling.

Så da kaster jeg meg ut i det, og sender en prikk til Absalone med navnet mitt

Shane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-12, 19:57   #287
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nasse, her.

Jeg sier heller ikke nei til flere venner.
Skal jeg sende prikk med mitt navn til Absalone?

Prikk sendt.

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-12, 18:00   #288
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Er det noen som føler seg glemt eller oversett i denne tråden nå? Er kjekt i gruppa i allefall, god tone, aktivt og lover godt!

Gammel 02-02-12, 20:29   #289
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Er det noen som føler seg glemt eller oversett i denne tråden nå? Er kjekt i gruppa i allefall, god tone, aktivt og lover godt!

Gammel 02-02-12, 20:32   #290
Fara
Tenker fortsatt dobbelt

Fara sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

jeg kunne også tenkt meg flere venner. Bodd litt her og der de siste årene, og det har ført til at det har vært vanskelig å få til gode vennskap.

Gammel 25-05-12, 12:56   #291
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Dytter denne opp igjen jeg.

Det dabber gjerne litt av i travle tider, men nå er det jo sommer og sol (i alle fall på Sørlandet) og desto bedre grunn til hygge og skravlings på en terrasse, gatecafé eller hva nå.

Jeg er fortsatt åpen og søkende, jeg gjetter på det er flere enn meg!

Gammel 25-05-12, 13:58   #292
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Åpen og søkende!

Gammel 25-05-12, 14:41   #293
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er mer åpen her enn jeg er på lukka fjesgruppe med dere, da blir jeg med ett litt stille og sjenert, som jeg er inntil man blir kjent med meg. Har liksom fått det for meg(en del mobbing og alltid vært den tjukke stygge, femte hjul på vogna osv) at ingen vil bli kjent med meg... Men joda, ønsket er der veldig!!

Gammel 25-05-12, 14:50   #294
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Acino, her.

Jeg er mer åpen her enn jeg er på lukka fjesgruppe med dere, da blir jeg med ett litt stille og sjenert, som jeg er inntil man blir kjent med meg. Har liksom fått det for meg(en del mobbing og alltid vært den tjukke stygge, femte hjul på vogna osv) at ingen vil bli kjent med meg... Men joda, ønsket er der veldig!!

Søte du da! Du må komme til Kr.sand en tur vettu, også gjentar jeg gjerne en lunsj i Arendal!

Gammel 25-05-12, 14:57   #295
Skytte

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kunne også trengt å utvida omgangskretsen min. Bor nord i Oslo.

Leser jeg det riktig som at dere har dannet en facebook-gruppe?

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-12, 14:58   #296
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skytte, her.

Jeg kunne også trengt å utvida omgangskretsen min. Bor nord i Oslo.

Leser jeg det riktig som at dere har dannet en facebook-gruppe?

Ja, men aktiviteten har vært dalende der inne og. Dog, det kan man jo fint gjøre noe med - du er velkommen. Gruppen er helt lukket. Vi har liste med oversikt over navn/nick/bosted. Send meg PM eller prikk med navnet ditt, så skal jeg legge deg til/invitere.

Gammel 25-05-12, 15:00   #297
Skytte

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Prikk sendt.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-12, 15:09   #298
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Prikk sendt

Gammel 25-05-12, 15:21   #299
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Legger dere til når jeg kommer hjem i ettermiddag/kveld, har ikke tilgang til FB fra jobb.

Gammel 25-05-12, 16:19   #300
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Prikk sendt

La deg til siden vi allerede er venner på FB.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:02.