|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: North Face Arctic ParkaJeg har både Didriksons Taylor og North Face Arctic Parka (str. S i begge). Didriksons er lettere (ja, til tross for det Niobe sier synes jeg det, jeg kan veie de også om det er ønskelig, men når jeg holder begge opp samtidig virker Didriksons lettere) og har lenger ermer (jeg har lange armer så North Facen er egentlig litt snau). Den er varm og god (det er de begge), men jeg tror nok North Facen er hakket varmere. North Face er bittelitt lenger i selve jakka, men Didriksons går lenger ned bak og er god sånn sett.
|
|
|
#2 |
|
Stressa før
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: North Face Arctic ParkaTusen takk for sammenligningen mellom de to
|
|
|
#3 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: North Face Arctic ParkaHm, jeg sammenlignet riktignok Taylor i str. S og Arctic i XS. Og det er jo veldig stor størrelsesforskjell på dem. Didriksons er store i størrelsen og har lange armer, ja.
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: North Face Arctic ParkaFornøyd med jakken, super passform, men altså ikke så varm som Bergans Marikollen som jeg hadde tidligere. Blir denne vinteren kald, må jeg ha en ny Marikollen i tillegg.
|
|
|
#5 |
|
Fortynnet
|
Sv: North Face Arctic ParkaHadde du varme støvletter, votter, lue og skjerf? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Kjernesnill
|
Sv: North Face Arctic ParkaMens jeg har brukt min for første gang i dag, det var minus sju på morgenen, og jeg syns nesten det blir hakket for varmt etter å ha gått fem minutter i raskt tempo til toget. Stor forskjell på kuldetoleranse og komforttemperatur!
|
|
|
#8 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: North Face Arctic Parka
Den måtte bare quotes.
|
|
|
#10 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() |
Sv: North Face Arctic ParkaVeldig fornøyd med å ha byttet inn en svart med en brun, særlig når jeg betalte 1999 for den svarte, og brun nå koster 3500... |
|
|
|
|
|
#11 |
|
bits and pieces
|
Åhhhh, åssen gjorde du det??? *vil ha brun*
|
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi hadde 6 minus i går, og jeg frøys. Så jeg er vel ikke helt overbevist om at jeg klarer meg med denne i vinter, men ikke noe hadde vært bedre enn at jeg tar feil!
|
|
|
#13 |
|
Personlig pessimist
|
Jeg er også i tvil om den er varm nok. Jeg har allerede vært ute (i plussgrader, men i kuling og regn, riktignok) med parkasen, langermet ulltrøye og tykk Mariusgenser, uten å være en grad for varm. Og det skal jo bli kaldere enn dette.
|
|
![]() |
|
|