Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

North Face Arctic Parka

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-10-12, 16:54   #1
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: North Face Arctic Parka

Jeg har både Didriksons Taylor og North Face Arctic Parka (str. S i begge). Didriksons er lettere (ja, til tross for det Niobe sier synes jeg det, jeg kan veie de også om det er ønskelig, men når jeg holder begge opp samtidig virker Didriksons lettere) og har lenger ermer (jeg har lange armer så North Facen er egentlig litt snau). Den er varm og god (det er de begge), men jeg tror nok North Facen er hakket varmere. North Face er bittelitt lenger i selve jakka, men Didriksons går lenger ned bak og er god sånn sett.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-12, 17:28   #2
Engasjert
Stressa før

Engasjert sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Engasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populær
Standard

Tusen takk for sammenligningen mellom de to Jeg skjønner at jeg må prøve Arctic Parka også. Forhåpentligvis er den lettere å finne enn Didriksons.

Gammel 30-10-12, 21:53   #3
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hm, jeg sammenlignet riktignok Taylor i str. S og Arctic i XS. Og det er jo veldig stor størrelsesforskjell på dem. Didriksons er store i størrelsen og har lange armer, ja.

Gammel 07-11-12, 13:43   #4
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Fornøyd med jakken, super passform, men altså ikke så varm som Bergans Marikollen som jeg hadde tidligere. Blir denne vinteren kald, må jeg ha en ny Marikollen i tillegg.

Gammel 07-11-12, 16:40   #5
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hadde du varme støvletter, votter, lue og skjerf?
Folk er forskjellige, så noen fryser i en jakke andre koker i ved samme utetemperatur.
Jeg er ganske frossen, men har aldri vært kald i denne parkasen. Selv ikke i 10-15 minus. Men da har jeg hatt bra klær på resten av kroppen, og ikke stått stille så mye.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-12, 22:49   #6
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Mens jeg har brukt min for første gang i dag, det var minus sju på morgenen, og jeg syns nesten det blir hakket for varmt etter å ha gått fem minutter i raskt tempo til toget. Stor forskjell på kuldetoleranse og komforttemperatur!

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-11, 20:08   #7
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Allerede? Ikke engang jeg, frysepinnen i egen person, har jo ikke brukt den enda. Men den er super altså.

Sist redigert av Hannah : 07-11-11 kl 14:40.
Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-11, 21:05   #8
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hannah, her.

Allerede? Ikke engang jeg, frydepinnen i egen person, har jo ikke brukt den enda. Men den er super altså.

Den måtte bare quotes.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 14:39   #9
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Den måtte bare quotes.

Jeg skylder på telefonen.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 19:49   #10
Penelope
Superaktiv

Penelope er litt kulPenelope er litt kul
Standard

Veldig fornøyd med å ha byttet inn en svart med en brun, særlig når jeg betalte 1999 for den svarte, og brun nå koster 3500...

Penelope er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 21:02   #11
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Penelope, her.

Veldig fornøyd med å ha byttet inn en svart med en brun, særlig når jeg betalte 1999 for den svarte, og brun nå koster 3500...

Åhhhh, åssen gjorde du det??? *vil ha brun*

Gammel 07-11-12, 16:21   #12
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Den holdt meg god og varm i et iskaldt vinter-Skåne, så jeg tror det skal være rimelig kaldt før du trenger noe varmere.

Vi hadde 6 minus i går, og jeg frøys. Så jeg er vel ikke helt overbevist om at jeg klarer meg med denne i vinter, men ikke noe hadde vært bedre enn at jeg tar feil!

Gammel 07-11-12, 22:44   #13
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Den holdt meg god og varm i et iskaldt vinter-Skåne, så jeg tror det skal være rimelig kaldt før du trenger noe varmere.

Jeg er også i tvil om den er varm nok. Jeg har allerede vært ute (i plussgrader, men i kuling og regn, riktignok) med parkasen, langermet ulltrøye og tykk Mariusgenser, uten å være en grad for varm. Og det skal jo bli kaldere enn dette. Nå er nok jeg ekstra utsatt for å bli kald, men den er ikke så varm som mange vil ha det til, vil jeg si.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:08.