Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Skrytetråden for interiørhjørnet

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-11, 22:42   #281
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Har endelig fått opp oppslagstavlene mine.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 511.jpg (200,8 KB, 130 visninger)
vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-11, 23:00   #282
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Nips,teller det?

Fatet med kule, vase og zinkskål. + noen andre lysestaker. Tenker å bytte ut med litt advent/juleting etterhvert.

Gammel 16-11-11, 11:48   #283
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Fine ting Morgana!

Gammel 20-11-11, 11:48   #284
Høns
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2009
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har lagt nye ventilasjonskanaler. Det var ikke lett, men er en merkbar forbedring. Jeg vet det ikke er så pent å se på, men det avr en jobb og resultatet ble bra. dessuten ble det mye penere enn det var!

Dette tar da sikkert ikke så lang tid ( i går kl 10), vi rekker nok julemarked på steinerskolen. kl 20 ble det middag og da hadde vi ikke hatt mange pauser! En ting avr å strekke ut kanalen, til 3 m var nyttesløst, men vi kom nærmere 2.5m. feste skjøtenippel var djevelens verk, det er ikke bare å tre de på. Jeg er støl i dag for å si det slik. Og for å få festet kanalene nede måtte det også litt jobb og demontering til. Toppen av kransekaken var ved siste kansl som skulle ned, den gikk feil og dte var stokk umulig å få den ned. Mannen satte opp stige på wc (som er under en meter i bredde og vi har vinkelstige, så det gikk med et nødskrik selv om stigelåsen ikke komme på. Det gjorde forsåvidt ingenting, stigenm hadde ikke mulighet til å bevege seg en centimeter. Deretter måtte han åle gjennom stenderverk for å få hodet opp i sjakten, hvor han så fektet rundt med guttungens sverd for å få røret ned. Vel det gikk. Nå mangler vi bare pitte litt på en kanal, og endelig kan taket komme opp på wc. Ting tar tid.

Og jeg håper jeg aldri må gjøre det igjen!

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-11, 11:50   #285
Høns
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2009
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Morgana: Hvor kan vi kjøpe herligheten? Nydelig!

Slaraffen: Nydelig tre. dette har vi også tenkt på, men har ikke klart for meg hvordan jeg skal feste det til veggen. Og om det er mulig å finne pene fester/skruer?

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-11, 22:07   #286
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Høns: På corneliashus i Trondheim... el i nettbutikken deres(ikke alt ligger i nettbutikken,men man kan ringe de også) www.cornealiashus.no

Gammel 17-01-12, 09:40   #287
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opp med seg, noen som har gjort noe nytt i det siste. Her har det vært fint lite, men siden det ser ut som jeg ikke har vist sengegavlen som jeg egenhendig har snekret, i denne tråden, kan jeg vise frem den.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-12, 09:42   #288
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Oi, denne tråden hadde jeg glemt! Må se om det er noe jeg har gjort som kan vises frem.

Gammel 17-01-12, 09:45   #289
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Har endelig fått opp oppslagstavlene mine.

Det så veldig praktisk ut.

Kokos: Kjempeflott sengegavl, jeg er imponert!

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-12, 10:02   #290
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Kult Kokosbolle! Så flink du har vært!

Gammel 17-01-12, 10:18   #291
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så stilig, kokos!

Gammel 17-01-12, 10:28   #292
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takker.

Jeg har mye planer da, men det innebærer å finne de riktige møblene TM å utføre de på. Jeg leter meg gal etter en passe stor skjenk å male for eksempel.

minibolle mai 2012
Gammel 17-01-12, 10:57   #293
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Det ble lekkert Kokosbolle.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-12, 12:36   #294
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg håper å komme med en del i løpet av en måned. Skal male en skuvseng, en puff, en tallerkenhylle og to nattbord.

Gammel 18-01-12, 22:15   #295
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Jeg håper å komme med en del i løpet av en måned. Skal male en skuvseng, en puff, en tallerkenhylle og to nattbord.

Da gleder vi oss til å se. Det har ikke blitt så mange slike prosjekter på meg det siste året.

Gammel 19-01-12, 12:33   #296
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Da gleder vi oss til å se. Det har ikke blitt så mange slike prosjekter på meg det siste året.

Her er prosjektene. Alt skal males eggehvitt, jeg skal bytte ut håndtakene på nattbordene med knotter fra Lisbeth Dal.
Denne puffen:

Som ser slik ut nå:

Med tilhørende to nattbord:

Denne sengen som Lillebror har overtatt etter fetteren sin:

Benken vi har i gangen skal pusses ned, males og få ny stor pute. Kommer nok til å spraylakkere kurvene.

Og denne tallerkenhyllen, som må flikkes litt på her og der før den kan males:

Gammel 19-01-12, 12:45   #297
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Se her ja, blir nok knallfint!

Jeg har funnet SJENKEN, og skal dra å se på/hente den i dag!

minibolle mai 2012
Gammel 19-01-12, 12:49   #298
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Se her ja, blir nok knallfint!

Jeg har funnet SJENKEN, og skal dra å se på/hente den i dag!

Oh! Bilde? Gleder meg til å se!

Gammel 19-01-12, 13:00   #299
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Ser ikke så spesiell ut her da, men den har akkurat riktig størrelse og passende innmat. Også er den enkel og uten krimskrams.

minibolle mai 2012
Gammel 19-01-12, 13:02   #300
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Standard

Fiin! Male eller beholde fargen?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:05.