|
|
|
|
#2 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() |
Sv: Hva leser du nå?
JA, den likte jeg veldig godt.
|
|
#4 |
|
One of These Days
|
Nå leser jeg den dessverre på norsk mens jeg venter på den engelske versjonen, men språket får meg til å se for meg det yrende livet og kaoset, så ja, jeg liker språket.
Boktyven bør du absolutt gi en sjanse til! Den er veldig bra, synes jeg! Men så liker jeg foreløpig Shantaram også! |
|
|
|
|
#6 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva leser du nå?Ferdig med Freedom på lydbok. Lang, men bra! |
|
|
|
|
#7 |
|
intro
|
Å, kanskje jeg må skaffe meg den! Jeg likte den forrige novellesamlingen hennes kjempegodt.
|
|
|
#8 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Synes jeg absolutt. Jeg har den forrige liggende her, et eller annet sted. Boksamlingen er ikke alfabetisert for tiden så det er et salig kaos her. Får lete litt. Og Rishøis bøker er veldig fine å ha i veska for å lese på trikken/toget/bussen/t-banen. |
|
|
|
|
#9 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva leser du nå?Jeg begynte også på Boktyven flere ganger og ga opp. Da jeg endelig bestemte meg for å lese ut boken ble jeg helt frelst. Den er litt kjedelig i starten.
|
|
#11 |
|
intro
|
Det ble Legen som visste for mye, og det var et godt valg. Veldig lettlest og fengende!
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Hva leser du nå?Nå lytter jeg til Lucifers Evangelium av Tom Egeland. |
|
|
|
|
#15 |
|
...we have cookies
|
Sv: Hva leser du nå?Jeg har begynt å lese på senga i stedet for å løse sudoku, så jeg er ferdig med "Fransk åpning" og har startet på "Hysj" - den også av Vigdis Hjort. |
|
|
|
|
#16 |
|
priiiima donna
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva leser du nå?Er snaart ferdig med innsirkling og håper biblioteket har nr 2, for jeg har ikke råd til å kjøpe bøker nå
|
|
#17 |
|
Nyter et nytt liv
|
Sv: Hva leser du nå?Leser "tilbake til Riverton" av Kate Morton nå, og har Utrenskningen stående kalr. I tillegg er jeg på venteliste på "Innsirkling 2"
|
|
|
#18 |
|
wizzzard
|
Sv: Hva leser du nå?Magician: Master av Raymond E. Feist, Riftwar saga bok 2. Mannen har kjøpt heile serien til oss.
|
|
#19 |
|
Lysende norsk flaskekoker
|
Sv: Hva leser du nå?Jeg leste Kvinnen i buret av Jussi Adler Olsen i forrige uke, og syntes det var en fantastisk god krim. Så gikk jeg rett over på Fasanjegerne av samme forfatter, og klarer nesten ikke legge den fra meg. Tror jeg skal lese Bok tre på dansk, jeg liker godt å lese danske bøker. |
|
|
|
|
#20 |
|
priiiima donna
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva leser du nå?Nå erjeg ferdig med Utrensking av Sofi Oksanen - kjempebra bok! anbefales!
![]() |
|
|