Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Har du latt håret bli grått?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Har du latt håret blir grått?
Ja, og eg er under 40 5 4,59%
Ja, og eg er over førti 8 7,34%
Nei. Ikkje enno 53 48,62%
Nei, erru gærne? 43 39,45%
Deltakere: 109. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-06-15, 22:04   #281
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.868
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Så vidt jeg forstår ser håret grått ut fordi det ligger sammen med mørkere hår. Det er ikke slik at det går via grått. Hårstråene mister fargen sin, blir hvite eller sølvfargede, og mengden hår med farge man har rundt de hvite avgjør om det ser hvitt eller grått ut.

Nå kommer jeg til å gå rundt og nistirre på gråhårede jeg møter.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-15, 22:41   #282
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.254
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Nå kommer jeg til å gå rundt og nistirre på gråhårede jeg møter.

Akkurat det jeg skulle si.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-15, 23:17   #283
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.078
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Så interessant at denne kom opp att. Eg tenkjer veldig på kva eg skal gjere no.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-15, 13:04   #284
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.941
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Siden jeg ikke vil vise mitt uklipte hår får dere se hestehale istedet




Jeg er fornøyd med fargen, den blir fin når den spiller i håret. Jeg er mindre fornøyd med at håret blir stivt, brusete og veldig tørt og ublankt ift hva jeg er vant til med mitt eget hår fra før av, og ift hvordan jeg er vant til at farget hår oppfører seg.


Sist redigert av m^2 : 21-02-18 kl 18:13.
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-15, 13:08   #285
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.461
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Nå kommer jeg til å gå rundt og nistirre på gråhårede jeg møter.

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Akkurat det jeg skulle si.

Dere får be om å se på ett og ett hårstrå på nært hold, slik at dere kan se at enkelthårene er hvite.

Og hvis jeg møter dere med ettervekst stiller jeg mitt eget hode til disposisjon.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-15, 13:09   #286
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.254
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Så grei du er.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-15, 13:26   #287
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.461
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Dere ser det jo egentlig ganske godt på bildet til Mš2 også.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-15, 14:11   #288
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.359
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Jeg synes det er kjempefint!! Synes ikke det ser orange ut, mer litt solstripet/highlighted, det er fresht og stilig!

Jeg har skiftet til nr. 6 for en liten stund siden, men fortsatt er mye av håret nr. 5, ganske jevnt mørkt. Derfor synes etterveksten veldig godt. Men om et år eller to tipper jeg at alt har nr. 6, da vurderer jeg striper som LaBanga eller lignende, for å slippe å farge så ofte. Jeg har også vurdert frisør, men snur hver gang jeg skjønner hva det koster.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-15, 14:14   #289
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.359
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

m^2: Du er jo veldig fin med de stripene av naturlig type da!

Det er etterveksten som er min svøpe, angrer bittelitt på at jeg startet med farging for mange år siden, nå har jeg ikke noe særlig valg, det er vanskeligere å få det til å se bra ut nå, uten å "måtte" fortsette fargingen.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-15, 20:12   #290
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.911
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Nå er det jo mederne å farge håret grått for yngre kvinner har jeg sett.

Jeg har fire grå ved tinningen som som jeg farger 3-4 ganger i året. Nå har jeg tripet meg litt lysere for sommeren for første gang siden 90-tallet. (Jeg er mørkebrun/kastanjebrun). Jeg skal etterhvert vudere å bli lysere om det kommer mer grått, men jeg er ikke der helt enda. Jeg er 40.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-15, 09:17   #291
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.961
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Siden jeg ikke vil vise mitt uklipte hår får dere se hestehale istedet




Jeg er fornøyd med fargen, den blir fin når den spiller i håret. Jeg er mindre fornøyd med at håret blir stivt, brusete og veldig tørt og ublankt ift hva jeg er vant til med mitt eget hår fra før av, og ift hvordan jeg er vant til at farget hår oppfører seg.

Har du langt hår, m^2? Jeg farger jo ikke håret og har omtrent like mye grått som deg, men det ser ut som du har litt stivere hårstrå (de grå) enn jeg har. Jeg lurer på å spare det ut igjen, jeg har hatt kort hår i flere år men mannen bærer alltid på et ønske om at kona hans skal ha langt hår, men frisøren sier til meg at jeg ikke kan ha grått hår hvis det er langt. Det kan man visst bare ha hvis det er kort. Når jeg ser deg er jeg ikke enig. I tillegg ser jeg at grått er in igjen, riktignok ikke naturlig grått, da, men jeg tror at jeg vil være ambassadør for å la livet gå sin gang, jeg. Kanskje jeg skal spare igjen?

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-15, 12:11   #292
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.254
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Gammeldags frisør!

Var det ikke a-magasinet som hadde en trendartikkel om dette i helgen, da?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-15, 12:19   #293
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.461
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Jeg syns langt grått hår er fint jeg. Det kan være minst like stylish som kort.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-15, 12:35   #294
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.272
Blogginnlegg: 264
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Klart man kan ha langt hår selv om det er grått!







__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-15, 12:39   #295
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.347
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

"Kan ikke ha langt grått hår"?

Har ikke frisøren din hørt om Patti Smith, for eksempel?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-15, 13:19   #296
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.961
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

"Kan ikke ha langt grått hår"?

Har ikke frisøren din hørt om Patti Smith, for eksempel?

Mulig hun mente naturlig grått, eller bare begynnende grått? Det se jo ut som gråtrenden er den kunstige, ikke den naturlige.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-15, 13:24   #297
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.461
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Jeg syns frisøren din høres gammeldags ut, banana. Av typen som mener man ikke kan ha langt hår etter fylte førti.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-15, 13:25   #298
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.347
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Mulig hun mente naturlig grått, eller bare begynnende grått? Det se jo ut som gråtrenden er den kunstige, ikke den naturlige.

Det er underlig uansett.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-15, 14:27   #299
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.911
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Men bildene av damer med lang grått hår må jo vise farget grått hår? Eller er de bare veldig heldige?. For så pent ensfarget grå ser jeg ikke for meg at jeg blir. Hvitt innerst ved tinningen, så grått og stritt innimellom, og til slutt egen farge.

Jeg vurderer nå å klippe opp til over skuldrene for å få mer ensfarget hår, og kanskje også legge inn striper med farge lik min opprinnelige farge for å unngå synlig ettervekst. Alt blir enklere med kortere hår for meg som er kommunefarget med solbleket her og der.

Vurderer korte Meg Ryan frisyrer og ønsker meg krøller.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-15, 15:11   #300
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.461
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Jeg har en virkelig nydelig venninne på min alder (41) med mye grått i håret. Håret hennes er naturlig mørkt, og det grå er fordelt gjennom det hele, med noen litt tykkere felt i tinningen og luggen. Hun er stunning! Hun setter opp håret mye, og det grå danner et vakkert spill. Jeg tror ingen vil påstå at hun ser eldre ut enn sine jevnaldrende medsøstre, ei heller at hun ser ustelt ut.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no