Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

ID Escentuals sminke

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-03-08, 18:37   #281
Bærekraftig
Gro
 
Bærekraftig sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 779
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Wow! Da er solpudder på vei til meg, ganske snart

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 21:39   #282
Evita
Superduperaktiv
 
Evita sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 741
Evita er populærEvita er populærEvita er populær
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Jeg har lyst på ny rouge fra i.d, men litt usikker på hvilken farge jeg skal velge. Liker at den går i rosa tone.

Har fargen Beauty nå, men synes egentlig den er litt for knall i fargen.
Noen som har prøvd fargen Golden Gate?

Evita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-08, 14:11   #283
TheVoice
priiiima donna
 
TheVoice sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.351
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Jeg har så lyst på ID sminke, og har sitti maaange ganger på ebay, men aner ikke hva jeg skal ta

Hva trenger jeg som en start-kit?

TheVoice er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-08, 13:35   #284
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av TheVoice, her.

Jeg har så lyst på ID sminke, og har sitti maaange ganger på ebay, men aner ikke hva jeg skal ta

Hva trenger jeg som en start-kit?

Hva slags hudfarge har du?

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 18:05   #285
Ina
i vesterled
 
Ina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.689
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Jeg har tidligere fått anbefalt light, og kjøpte det, men synes det er for gult. Var innom hudpleier i dag og kjøpte fairly light. Det ser ut til å være helt riktig farge til meg selv om jeg ikke er så veldig lys.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 18:08   #286
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Man må nesten prøve den, tror jeg. Jeg har ingen hemninger for å prøve hos hudpleier selv om jeg tenker å kjøpe den et annet sted. : ond:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 18:14   #287
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg har ingen hemninger for å prøve hos hudpleier selv om jeg tenker å kjøpe den et annet sted. : ond:

Det hadde ikke jeg heller hatt. Produktene må jo prøves først, selvsagt.
Og dessuten kan det jo være man trenger litt tid på å bestemme seg.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 18:22   #288
Capri
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 79
Capri har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Kjempe fornøyd med all i.d sminken jeg har.
Kjøper alt på ebay. Holder lenge og ser naturlig ut.
Har fått mange kommentarer på at jeg ikke ser sminket ut osv.

Capri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 18:57   #289
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.022
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Nå har jeg prøvd foundationen litt og føler at den ikke glatter ut huden nok, men at jeg ser eldre ut! Den fra makeup store har jeg brukt. Jeg bruker øyenskyggene fra ID og og er forsåvidt fornøyd med dem og kommer til å fortsette med dem. Men foundationen - der kommer jeg nok til å gå tilbake til flytende.

Trulte er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-04-08, 20:08   #290
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Jeg har vært superfornøyd med i.d. pudderet helt fram til noen uker siden. Nå er huden min veldig vintertørr og da synes jeg plutselig at huden ser veldig markert og pudret ut - noen den slett ikke har gjort tidligere.

Noen som har prøvd en flytende mineralfoundation?

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-08, 21:16   #291
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.022
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Jeg har vært superfornøyd med i.d. pudderet helt fram til noen uker siden. Nå er huden min veldig vintertørr og da synes jeg plutselig at huden ser veldig markert og pudret ut - noen den slett ikke har gjort tidligere.

Noen som har prøvd en flytende mineralfoundation?

Ja - jeg er fornøyd med den flytende fra jane iredale. Noen andre som har?

Trulte er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-04-08, 20:10   #292
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: ID essentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg var på SPA forrige helg og der brukte hudpleieren ID-foundation. Hun sa at en foundation normalt varte 4 mnd. Hun brukte ganske mye, og resultatet ble veldig bra. Jeg tror ikke jeg hadde klart å bruke en opp på så kort tid, men 2 år høres lenge ut.

er min tom! Den ble kjøpt i september - 05 og har altså vart i 2,5 år!
Har brukt den daglig, kun et tynt lag og ikke sett sminket ut, men likevel fått jevnet vekk ujevnheter og evt blankhet. Superfornøyd. Nå må jeg bestille ny.

Ebay eller blivakker.no eller strawberrynet.com eller lookfantastic.com

Må innrømme at jeg ikke er helt klok på ebay.
man betale med Paypal eller går det med Visa?

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-08, 20:20   #293
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: ID essentuals sminke

Amelie: Jeg er ikke helt sikker, men de fleste på ebay foretrekker/bruker bare Paypal.
Paypal er enkelt og greit og sikkert.

Når man har handlet på ebay et par ganger, så blir det ganske greit!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-08, 21:06   #294
Ophelia
Rosebud
 
Ophelia sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sunset Bvld.
Innlegg: 410
Ophelia er litt kulOphelia er litt kul
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Ebay er bra, men ellers kan jeg anbefale www.limebeauty.com. Jeg har kjøpt mye ID-sminke derfra for en rimelig penge.

__________________
Mammaprinsessen (-70) og to miniprinsesser (-02 og -05)
Ophelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-08, 22:25   #295
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Ophelia: Takk for tipset. Det ble Limebeauty.com, veldig enkelt! Det kom på totalt kr 150 inkl porto for foundationen, 9 g-boksen. Regner ikke med noen ubehagelige overraskelser nå altså.

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-08, 00:22   #296
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Amelie: Det var en nydelig pris!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-08, 08:38   #297
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-08, 12:27   #298
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.469
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Nå trenger jeg hjelp, før jeg beveger meg inn i denne jungelen:

Jeg vil ha foundation, tror jeg trenger fargen som heter Fairy Light. Hvilken børste bruker jeg til denne? (gi meg navn)

Trenger jeg mineral veil i tillegg? Trenger jeg evt. egen børste til dette? (navn her også takk)

Trenger jeg egen børste til øyenskygger?

Er de forskjellige startkit'ene noe å satse på?

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-08, 13:04   #299
kiki
Bør lage seg en tittel selv
 
kiki sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 3.729
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Ophelia, her.

Ebay er bra, men ellers kan jeg anbefale www.limebeauty.com. Jeg har kjøpt mye ID-sminke derfra for en rimelig penge.

Der var det enormt billig! Tror det blir shopping en gang i uken der fremover. For dere bestiller en og en ting, slik at det holder seg under tollgrensen, sant? (ikke så vant til å handle fra utlandet)

__________________
~Gutt okt.06~
~Tvillingjentene juli -09~
kiki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-08, 13:13   #300
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Ophelia: Takk for tipset. Det ble Limebeauty.com, veldig enkelt! Det kom på totalt kr 150 inkl porto for foundationen, 9 g-boksen. Regner ikke med noen ubehagelige overraskelser nå altså.

Er det de 9 g. boksene som er "riktig"? (De som selges her og.)
Og fikk du noen ubehagelige overraskelser?
Det er jo under toll grensen så det burde jo gå greit eller?
(Er det noe moms-styr?)

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no