Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-12, 12:26   #281
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.255
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Du verden.

Jeg synes moderatorer har rett til å være privatbrukere på lik linje med andre, når de ikke opptrer som moderatorer. Det vil si at de kan få være smarte, dumme, skarpe, kozemozete, fjasete, snipete, flinke og ufine og i det hele tatt. Hvis de går over noen sosiale grenser, så skal de ha på pukkelen som alle andre, både fra andre brukere og fra moderatorteamet.

Det er kun noen få unntak, slik jeg ser det. De må selvsagt ikke misbruke sin moddemakt. Det inkluderer å bruke kunnskap de har ervervet gjennom sin rolle som modde. I tillegg tenker jeg at jeg ville dømt en modde hardere for å bryte en forumregel - nettopp fordi jeg må anta at de kan de reglene de er satt til å håndheve.

Når det gjelder den stillingskrigen jeg opplever foregår på FP for tiden, så kjenner jeg at den begynner å slite på forumgleden min. Big time.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 12:28   #282
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.390
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Når det gjelder den stillingskrigen jeg opplever foregår på FP for tiden,

Er det stillingskrig her? Ka e stillingen? Leder Brann?

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 12:29   #283
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.887
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Er det stillingskrig her? Ka e stillingen? Leder Brann?

Nei, dei tapte mot Hødd!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 12:29   #284
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.353
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Ikke kødd med Hødd! :har lært:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 12:30   #285
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.086
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

her er me jo inne på det fone med fp.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 12:30   #286
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.887
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Ikke kødd med Hødd! :har lært:

Flink jente!

Vi kan vel klare fjase til denne tråden også?

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 12:32   #287
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Jeg har bestemt meg for å si hva jeg mener likevel. Dette blir jo bare tull om det er forbudt.

Jeg mener at det bør kommuniseres klarere at vi er på et helt privat forum som drives hundre prosent etter eiernes ønsker. Og at det ikke er noen her som har signert avtale om taushetsplikt. Det er ikke noen som mottar lønn her, dette er ikke en tjeneste vi betaler for.

Dermed blir det slik at ansvaret ivaretas slik hver enkelt selv føler det greit. Verken mer eller mindre enn det. Og det er det greit å huske på når man skriver her - uansett hvor man velger å skrive noe.

Jeg syns ikke det er problematisk at det er sånn, men jeg tenker at det kan kommuniseres mer åpent at dette ikke er noe sted underlagt retningslinjer for noe som helst utover det eierne selv ønsker å ha her - og at de bestemmer fullstendig selv hva de syns er ok og hva de ikke syns er ok. Det er ikke demokrati her - det er heller ikke noe etisk sertifisering her noe sted. Det er det det er - et privat eid forum drevet som en hobby.

Og det er jo helt greit det. Man trenger ikke late som noe annet enn det.

  Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 12:37   #288
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Men Smilefjes, sånn har det jo alltid vært, og ingen har vel noen gang hevdet noe annet?

Og den eneste grunnen til at det stort sett fungerer (for meg), er at ledelsen over mange år har drevet forumet på en måte som (jeg synes) er god og tatt gode avgjørelser (etter mitt syn).

Hvis man ikke liker måten forumet blir drevet på, kan man ta opp problemer og oppfordre til endringer. Får man ikke de gjennom, og ser man at forumet ikke drives på en måte som man liker, så man man slutte å bruke det, eller leve med de begrensningene forumet har.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 12:38   #289
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.353
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Jeg lar meg forundre om noen faktisk har trodd noe annet, SF. Det har man i så fall ikke hatt grunnlag for. :shrug:

Storm i vannglass.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 12:41   #290
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.900
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Jeg har tatt det for gitt at moderatorer som har tilgang til alle steder, også steder de er lukket ute fra, har holdt tett om denne informasjonen. Det er muligens naivt, men jeg har altså hatt stor tiltro til det. Informasjonen om at det er greit (eller hvertfall ikke får konsekvenser) når slik tillit misligholdes var ny for meg og gjør at jeg er usikker på driften av forumet.

Men altså, jeg må jo leve med det hvis jeg skal fortsette å bruke FP. Det var bare en stor overraskelse at dette var gjeldende praksis.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 12:42   #291
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.507
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Informasjonen om at det er greit (eller hvertfall ikke får konsekvenser) når slik tillit misligholdes var ny for meg og gjør at jeg er usikker på driften av forumet.

Men altså, jeg må jo leve med det hvis jeg skal fortsette å bruke FP. Det var bare en stor overraskelse at dette var gjeldende praksis.

Javel? Hvor har du dette fra?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 12:44   #292
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.716
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg har tatt det for gitt at moderatorer som har tilgang til alle steder, også steder de er lukket ute fra, har holdt tett om denne informasjonen. Det er muligens naivt, men jeg har altså hatt stor tiltro til det. Informasjonen om at det er greit (eller hvertfall ikke får konsekvenser) når slik tillit misligholdes var ny for meg og gjør at jeg er usikker på driften av forumet.

Når du skriver sånt, gjør du jo bare folk usikre. Kan du ikke si rett ut hva som har skjedd uten å si hvem?

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 12:46   #293
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.913
Blogginnlegg: 348
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Når du skriver sånt, gjør du jo bare folk usikre. Kan du ikke si rett ut hva som har skjedd uten å si hvem?

Enig!

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 12:46   #294
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.925
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg lar meg forundre om noen faktisk har trodd noe annet, SF. Det har man i så fall ikke hatt grunnlag for. :shrug:

Storm i vannglass.


Signerer denne. Selvfølgelig er dette et privat forum. Og det er jo nettopp DET som er så fint. Hilsen var superlei av forum hvor man fikk kjeft om man var litt skarp og likte en diskusjon, hvor emner var forbudt, hvor innlegg og tråder ble slettet etter en eller annen snodig moralkodeks og hvor der var de hårsåre som satte grensen for hva man fikk si og mene. Jeg ble overlykkelig da jeg fikk PM fra Pepper om at hun visste om er forum hvor jeg kom til å trives.

Jeg liker måten dette forumet blir drevet på. Jeg er fullstendig klar over at det drives av mennesker av kjøtt og blod og at de ikke har signert noen taushetserklæring og at man derfor må tenke på hva man skriver. FP er FP på grunn av de som eier det, de som modder, og de som skriver her. Og man er her så lenge man trives. Eller har tid.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 12:49   #295
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Smilefjes: Jeg kan ikke tenke meg at det er forbudt å skrive det du skriver her. Men jeg kan tenke meg at hvis du gjentatte ganger stiller spørsmål ved forumeierne og moderatorgruppen, er det mange som vil oppleve det som sårende og urettferdig.

Og jeg signerer svaret til Teofelia. Dette er internettet. Om det hadde stått i reglene jeg haket av for da jeg registrerte meg at: "Det du skriver på dette forumet vil aldri noen sinne bli lekket på noen som helst måte." ville jeg uansett tenkt at det jeg skriver her kan bli lekket. Akkurat som jeg har det i bakhodet når jeg snakker med venner. Eller til og med med lederen min på jobb (som har taushetsplikt ift visse saker).

Om det har blitt lekket informasjon eller tillit er blitt brutt, kan ikke jeg si noe om. Men hvis det ikke finnes "bevis" i form av PMer e.l., så må man jo akseptere at en anklage ikke tas til følge.

Det er ikke inntrykket mitt at eierne eller moderatorene later som om forumet er noe annet enn det er. Og jeg håper og tror at de innimellom har en diskusjon på hvordan de ivaretar moderatorrollen i forhold til de dilemmaer som kan oppstå.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 12:50   #296
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.900
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Jeg refererer til svar fra forumledelsen i forskjellige tråder omkring temaet .

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 12:50   #297
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.255
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Det er ulike oppfatninger om hva som evt har skjedd, Input.

Jeg synes også det er rart hvis man har trodd at FP er en idéell organisasjon eller det finnes betalte verv og taushetsplikt eller noe annet enn et sted der mennesker møtes og prater og eierne kanskje tjener noen kroner. Jeg synes ikke det har vært underkommunisert, men så er det ikke den første stormen jeg har vært gjennom her.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 12:51   #298
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.507
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg refererer til svar fra forumledelsen i forskjellige tråder omkring temaet .

Jeg skjønner virkelig ikke hva du snakker om.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 12:52   #299
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Om noen har missforstått og trodd det at noen andre skulle være ansvarlig for det dere velger å legge ut og i etterkant slarver om, så er det deres tabbe.

Se nå for helvete å hold opp, det er jo umulig å bruke fp når dette pisset fortsetter, er noen missfornøyd så start et eget forum DET er demokrati.

Denne paranoye spredningen og hintinga, der man kan stå helt uimotsakt fordi man er frekk nok til å gjemme seg bak andres annstendighet er vel noe av den styggeste form for maktmissbruk!

Dritt lei nå og jeg har ikke noe ansvar for å oppføre meg som noe annet en en vanlig bruker som er drit lei og forbanna av å se at mitt forum blir stjålet fra meg på en usedvanlig manisk og slitsom måte...Speak now or forever hold your peace!

__________________
00 04 10

Sist redigert av era : 22-10-12 kl 13:39.
era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 12:53   #300
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.913
Blogginnlegg: 348
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Jeg skjønner virkelig ikke jeg heller. Kan noen forklare?
Hvilke svar i hvilke tråder? Som handler om hva?

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no