Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Rhodos/Sunwing Resort, Kallithea

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-07-09, 19:36   #281
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.681
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rhodos / Sunwing Resort, Kallithea

Har hatt lyst å reise hit ei stund... jobber med å få mannen enig.
Dere som har vært der i år, hva slags triller er det de har der, som man får låne? Vi har en snart 1 år gammel sønn, og er jo avhengig av vogn da (selv om jeg uten tvil tar med meitai også altså!) men argumentet til mannen om at "det er jo så lett, de har jo rom med barneseng og vogn og barnestol og potte og hele greia" ryker jo litt dersom vi må ha med vogna. (Og antakelig kjøpe ny vogn..?)

Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-09, 19:39   #282
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.692
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rhodos / Sunwing Resort, Kallithea

Trillene er noe lignende det du får for 200kr på Jysk. Fungerer greit på hotell området. Men jeg ville nok tatt med egen.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-09, 19:47   #283
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.681
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rhodos / Sunwing Resort, Kallithea

Men det vi har er ei sportsvogn som ikke akkurat blir lita om man forsøker å legge den sammen. Slett ikke. Derved må vi ha ny. Og da helst ikke en sånn 200 kr på jysk, for da er det jo ikke noe poeng.

Derved må vi på "skikkelig vognshopping" også.

Hmm, jeg forsøker å få mannen til å være enig i at selv om vi nå har søkt delvis ulønnet permisjon fra jobb, og eller skal bruke en feriedag i uka for å få kabalen til å gå opp, siden junior ikke skal i barnehagen fra august av, så hadde det vært kjekt med en ferie...

Men å redusere lønningsposen, argumentere for en ikke akkurat restplass-billig ferie, OG ny vogn... hjelper vel ikke helt nok at jeg fylte ut søknad om kontantstøtte i går...
*tenke* Det frister i alle fall masse å dra, det finnes ledig avgang og rom fra Bergen den uka det passer for oss, og det jeg leser i denne tråden demper generelt ikke reiselysta mi...

Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-09, 20:02   #284
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.692
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rhodos / Sunwing Resort, Kallithea

Var mange som hadde med store sportsvogner nedover. Synes faktisk det var flest av de. Vi kjøpte oss trille før turen men kunne sikkert bare droppet det.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-09, 20:07   #285
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.681
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rhodos / Sunwing Resort, Kallithea

Hmm, er det ikke masse stress å ha med sånn stor vogn på flyet da? Også ødelegger de den sikkert, eller noe (greit det, jeg har reiseforsikring, da får vi sikkert ny, er ikke superfornøyd med vogna uansett, men kjip om den blir ødelagt på vei ned da... på vei hjem kan jeg heller leve med )

Bare så det er sagt, jeg er nærmest totalt uerfaren på området. Har vært i "Syden" en gang, det var da jeg og min mann var på bryllupsreise på Malta. Guttungen er født et drøyt år etter den tid, så da trengte vi ikke tenke på ting som vogn, vi spise alltid middag lenge etter hans leggetid, på ulike steder i byen, og kom sent hjem (og sov så lenge på morgenene at vi ikke hadde bestilt frokost, spiste heller en eller annen plass i byen, for de avsluttet frokostserveringen før vi sto opp....) Sånn er ikke livet nå lenger... derfor tenker jeg at en eventuell sydenferie fint kan være på sånne sunwing-plasser, meget enkelt og barnetilpasset...

Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-09, 20:54   #286
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.692
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rhodos / Sunwing Resort, Kallithea

Om du tar av hjulene og pakker den godt sammen så overlever den nok. Vist ikke så har det jo kommet en sånn ny koffert for vogner nå.. men den koster jo 1500kr.. kan like godt kjøpe en ny vogn.

Vi tok av alle hjul. Og la den helt sammen, og pakket den inn i et stort teppe.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-09, 21:00   #287
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.681
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rhodos / Sunwing Resort, Kallithea

Har fått med meg den nye posesaken ja, men som du sier, kan likegjerne kjøpe ny vogn da... Må vel ha spesialpose fra flyselskapet uansett, men de koster da i alle fall ikke 1500 kroner... De store hjulene vet jeg er lett å ta av, tror de små også skal være mulig å ta av, det har vi bare aldri gjort. Så joda, det går nok...

*drømme mer om ferie*

Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-09, 17:41   #288
Frida
Evig optimist
 
Frida sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 575
Frida er litt kulFrida er litt kul
Standard

Sv: Rhodos / Sunwing Resort, Kallithea

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Vil anbefale sommerfugldalen! Maaasssse sommerfugler!

Enig!
Var der i dag og det var fint.
Tror jeg er støl i morgen etter maange trappetrinn
Vi gikk helt opp til kirken og det var en god tur (for meg iallefall)

__________________
Frida guttemamma
Frida er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-09, 21:52   #289
tormu
er i sommer***us
 
tormu sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 161
tormu har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Rhodos / Sunwing Resort, Kallithea

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Hmm, er det ikke masse stress å ha med sånn stor vogn på flyet da? Også ødelegger de den sikkert, eller noe (greit det, jeg har reiseforsikring, da får vi sikkert ny, er ikke superfornøyd med vogna uansett, men kjip om den blir ødelagt på vei ned da... på vei hjem kan jeg heller leve med )

Bare så det er sagt, jeg er nærmest totalt uerfaren på området. Har vært i "Syden" en gang, det var da jeg og min mann var på bryllupsreise på Malta. Guttungen er født et drøyt år etter den tid, så da trengte vi ikke tenke på ting som vogn, vi spise alltid middag lenge etter hans leggetid, på ulike steder i byen, og kom sent hjem (og sov så lenge på morgenene at vi ikke hadde bestilt frokost, spiste heller en eller annen plass i byen, for de avsluttet frokostserveringen før vi sto opp....) Sånn er ikke livet nå lenger... derfor tenker jeg at en eventuell sydenferie fint kan være på sånne sunwing-plasser, meget enkelt og barnetilpasset...

Vi tok med vår store vogn, kjøpte spesialpose på innsjekken til 150 kr. Nye gule poser, 2 stk. En for vogna og en for hjula. Når du reiser med baby så sender man vogna gratis, uansett størrelse. Vår vogn var like fin etter turen. Trillene der nede var egentlig kjempegreie, men ikke når man skulle f.eks i gammlebyen hvor det kun er brostein, eller på stranda. Da funket vår egen med store hjul best.

__________________
Even 04, Kari 08
tormu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 18:18   #290
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Rhodos / Sunwing Resort, Kallithea

Artig å lese denne tråden om fornøyde besøkende til dette stedet.
Jeg har akkurat bestilt 14 dagers tur til jentene og meg, og vi gleder oss stort!

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 22:11   #291
livit
Duracell
 
livit sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Innlegg: 3.776
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Rhodos / Sunwing Resort, Kallithea

Vi skal også dit - 2 uker sammen med svigerfamilien min. Vi blir totalt 13 stk med alle, barna er fra 6 - 12 år og vi voksne fra 40-70 år.

Gleder oss - skal bo på Helios-delen vi da.

__________________
Kos fra livit med to skjønninger -
Gutt 2000
Jente 2003
livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 22:14   #292
nikki
Bør lage seg en tittel selv
 
nikki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 1.407
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Rhodos / Sunwing Resort, Kallithea

Har vært der,kan absolutt anbefales!!

__________________
Gutt-91,Jente-97,Jente-99.
nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 23:21   #293
Nuppa
Superduperaktiv
 
Nuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 683
Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Sv: Rhodos / Sunwing Resort, Kallithea

Vi skal også hit til sommeren. Har lest tråden fra start til slutt og må si jeg gleder meg enda mer etter det. Vi har aldri vært på denne slags resortferie før, men tror det blir supert når vi reiser med ungene (4 og 6år).

Nuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-10, 12:36   #294
tormu
er i sommer***us
 
tormu sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 161
tormu har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Rhodos / Sunwing Resort, Kallithea

Vi vurderer å reise tilbake i sommer. Var der som tidligere skrevet i begynnelsen av juni i fjor og det var herlig. Men da hadde jeg pappaperm og laaang ferie. Ikke sikkert vi greier å komme oss dit så tidlig i år. Men til dere som allerede har bestilt tur: Jeg er kjempemisunnelig på dere.

__________________
Even 04, Kari 08
tormu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-10, 12:39   #295
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Rhodos / Sunwing Resort, Kallithea

Opprinnelig lagt inn av livit, her.


Gleder oss - skal bo på Helios-delen vi da.

Samme her.

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-10, 12:41   #296
livit
Duracell
 
livit sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Innlegg: 3.776
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Rhodos / Sunwing Resort, Kallithea

Opprinnelig lagt inn av Go\jenta, her.

Samme her.

He, he.. vi skal dit i begynnelsen av juli - dere da ?

__________________
Kos fra livit med to skjønninger -
Gutt 2000
Jente 2003
livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-10, 12:48   #297
Neados
Superduperaktiv
 
Neados sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 744
Neados er litt kulNeados er litt kulNeados er litt kul
Standard

Sv: Rhodos / Sunwing Resort, Kallithea

Opprinnelig lagt inn av Go\jenta, her.

Samme her.

Vi skal å bo på Helios. Gleder oss!

Neados er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-10, 12:49   #298
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Rhodos / Sunwing Resort, Kallithea

Opprinnelig lagt inn av livit, her.

He, he.. vi skal dit i begynnelsen av juli - dere da ?

Vi skal i slutten av mai\begynnelsen av juni.

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-10, 13:33   #299
tormu
er i sommer***us
 
tormu sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 161
tormu har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Rhodos / Sunwing Resort, Kallithea

Da har vi også bestilt to uker i juni, Happy Baby igjen siden minstemor løper over alt.

__________________
Even 04, Kari 08
tormu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-10, 13:59   #300
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.912
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rhodos / Sunwing Resort, Kallithea

Vi har bestilt en uke i august. Gleder meg til å dra tilbake!

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no