Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva har du på deg akkurat nå?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-07-10, 09:21   #261
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har du på deg akkurat nå?

Mørk blå smal Lee jeans, en lilla t-skjorte fra H&M, og en tynn, svart singlet, samt de så godt som utslitte inne-ballerinaskoene mine.

Gammel 08-07-10, 09:24   #262
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Aubergin-lilla bukser med en sort kjole med småblomstrede mønster utenpå. Dongerijakke.

Gammel 08-07-10, 09:44   #263
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Min første Odd Molly-skjorte, som faktisk sitter som et skudd. Og truse. 15 minutter til vi får håndverkere. På tide å finne en bukse, perhaps.

Er du lost in translation?

Jeg har svart kjole fra Esprit med petrolfarget mønster - og Nike løpesko. Har vært innom ortopeden og fått flikket på de nye, spesialtilpassede innleggssålene mine.

Gammel 08-07-10, 12:35   #264
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

15 minutter til vi får håndverkere. På tide å finne en bukse, perhaps.

Næsj, da. Jeg tror ikke håndverkerne bryr seg.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-10, 13:53   #265
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Hvit haremsbukse, hvit tunika og ullsokker under pleddet. Pjusk i dag jeg.

Gammel 08-07-10, 13:57   #266
Smoothie
lader

Smoothie sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Hvit haremsbukse, hvit tunika og ullsokker under pleddet. Pjusk i dag jeg.

Dongericapri i slitt look, og koksgrå singlet.

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-10, 14:19   #267
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Baggy, men fremdeles litt sexyrumpejeans, smal beige, turkis, lilla osv blomstrete kjole fra Jasmin, turkis cardigan, (og grå ullsokker som helt bryter i stilen, men tærne var kalde).

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-10, 14:21   #268
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Knelang sort kosebukse, sort ammetopp og sort Kari Traa-hettejakke. :ammemamma som ikke får på seg yndlingsbuksene enda:

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-10, 15:31   #269
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Korallfarget kjole fra Chill Norway, brune Bullboxer-sko og store brune solbriller. Det nærmer seg sommer i nord.

Gammel 08-07-10, 15:36   #270
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Altfor lite i dag. :fryser:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-10, 19:42   #271
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Korallfarget kjole fra Chill Norway, brune Bullboxer-sko og store brune solbriller. Det nærmer seg sommer i nord.

Nå åpnet himmelen seg i ordentlig sommerregn, som vi sjelden ser her nord, så jeg har dratt på meg en sort 3/4-tights under kjolen.

Gammel 08-07-10, 20:39   #272
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Svart tights med blonder i caprilengde og rutete flerfarget tunika.

Gammel 08-07-10, 20:41   #273
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Grå tights fra lavite, svart tunika og grå underkjole fra cream.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-10, 21:31   #274
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Svart shorts fra HM og syrinlilla skjorte med trekvartsarm.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-10, 21:42   #275
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Dongriskjørt fra Oasis og hvit enkel topp fra Odd Molly.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-10, 21:44   #276
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Thula, her.

Kjole kjøpt på Kappahl i dag, en svart en med litt sånn bohemaktig stil, de har en del topper og tunika i den serien, og jeg synes de er veldig fine. Svart tights og røde sokker

Samme som i går, bortsett fra undertøyet :sjuske: Tok det på meg etter et bad i går kveld, så da bruker jeg det ut denne dagen også

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-10, 08:05   #277
Adele
In love with a fairytale

Adele sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

I dag har jeg kjole fra Oasis:

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-10, 08:15   #278
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sorte jeanstights fra Cubus, hvit singlet med hvit tunika fra Carla F. over + et hjertesmykke og mary janes.

Gammel 09-07-10, 08:29   #279
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

linbukse som er så gammel at merket ikke eksisterer mer (kjøpt på en liten, rar butikk) sort singlet og sorte sandaler.
*kledd med klær som ikke skal bli med på ferie*

Gammel 09-07-10, 09:51   #280
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Thula, her.

Samme som i går, bortsett fra undertøyet :sjuske: Tok det på meg etter et bad i går kveld, så da bruker jeg det ut denne dagen også

Tsk, det er da ikke sjuskete! Jeg har på meg det samme som i går, jeg også, uten blygsel. Det er sjelden jeg gjør det, men jeg er alene på kontoret, så det var ingen som så meg i går. Ellers må jeg si at jeg gjerne bruker klærne flere ganger før vask, så lenge de ikke er svette eller synlig møkkete. Det er bare ikke så ofte jeg har det samme to dager på rad.

Jeg har på meg denne kjolen fra Esprit, bare med en utringet petrolfarget topp under.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:38.