|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#264 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jun 2008
![]() |
Sv: Uforklarlige hendelser og presterDu stoler altså ikke på det jeg forteller.
|
|
|
#265 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Uforklarlige hendelser og prester
Det er INGEN som har prøvd å overbevise deg om noe og det er KLART at ingen skifter livssyn utfra en beretning på nettet.
|
|
|
#266 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Uforklarlige hendelser og presterMåkke bli så sinna, Esme. Sånne store bokstaver er svært forstyrrende her på FP.
|
|
|
|
#267 |
|
Aktiv
![]() |
Bare for å ha en ting klinkende klart: Jeg har ikke inntatt noen martyrrolle, og kommer nok heller ikke til å gjøre det. Kan ikke fatte hvor du kan lese martyrrolle inn i det jeg skriver.
|
|
|
#268 |
|
Leser
|
Sv: Uforklarlige hendelser og presterJeg er enig med Maryan. Man kan mene og tro hva man vil om det overnaturlige, men det å snakke slik til folk som velger å fortelle kommer det ikke noe bra ut av.
|
|
|
#269 |
|
Mother of Dragons
|
Du har rett, det ble for krasst.
|
|
|
#270 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Uforklarlige hendelser og presterJeg legger ut linken til siste artikkel i saken i lokalavisa under stor tvil! |
|
|
|
|
|
#273 |
|
Aktiv
![]() |
Slapp helt av - ingen skade skjedd
|
|
|
#274 |
|
Aktiv
![]() |
Ja, det ble snakket til an annen person i rommet. Det ble på et vis provosert frem tale. Dermed var det jo ikke rettet spesifikt til en person, men til den som "tilfeldigvis" tok til motmæle. Budskapet i det stemmen sa var klart og tydelig, med sterk religiøs forankring.
|
|
|
#275 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Uforklarlige hendelser og presterHvordan går det i denne saken? Har den fått en oppklaring? |
|
|
|
|
|
#276 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Uforklarlige hendelser og prester |
|
|
|
|
|
#277 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Uforklarlige hendelser og presterSannelig er Kasper på ferie. :Har nettopp lest hele tråden, ikke lagt merke til den før: |
|
|
|
|
|
#280 |
|
Ekvilist
|
Sv: Uforklarlige hendelser og presterDet var ironisk ment altså Honeybunny. *forsikrer* Når det gjelder dette med å vigsle jord så aner jeg ikke. Men jeg har inntrykk av at enkelte gjør akkurat det som passer dem. Leker Gud f.eks. *evangeliesenter-TV-skadet*
|
![]() |
|
|