Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Påskeegg i lilla kartong, fra Freia

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-04-09, 01:18   #261
Skvetten
Passiv

Standard

Sv: Påskeegg i lilla kartong, fra Freia

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg klarte fire på rappen her forleden.

Pysa!
Min rekord er 7.

Svar med sitat
Gammel 08-04-09, 01:28   #262
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Pysa!
Min rekord er 7.

Gammel 08-04-09, 01:36   #263
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Optimist, her.

Slutt å måpe, Skvetten mener en liten bit sjokkis tilsvarer 200 gram sjokkis.

Begynner å innse at jeg kanskje har vært for lenge uten skikkelige sukkerdoser til å være normalt skrudd sammen.

Svar med sitat
Gammel 08-04-09, 01:40   #264
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Skvetten- jeg må bare si at jeg noen som kan spise 7 stk av disse eggebombene! Jeg klarer ikke ett en gang. Og det er IKKE fordi jeg ikke liker sjokolade, altså.

Gammel 08-04-09, 02:51   #265
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kunne nok klart fler på en god dag.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-09, 08:30   #266
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg kunne nok klart fler på en god dag.

Vekket jeg konkurranseinstinktet?

Svar med sitat
Gammel 08-04-09, 09:56   #267
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skvetten mener en liten bit sjokkis tilsvarer 200 gram sjokkis.

That's my kinda girl!

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-09, 09:58   #268
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sjokkis kan man spise mye av, men ikke den derre kremen, det er jo den som gjør det så kvalmende. Hadde jeg bare spist sjokoladen rundt egget, kunne jeg jo ha spist 4 stk.

Gammel 08-04-09, 13:23   #269
Gwen
Midtsommerprinsesse

Gwen sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Gwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mm, de er gode altså!
Mannen mener at de ikke er like gode som når de kom på markedet.
Synd for ham og flere egg til meg.

Gammel 08-04-09, 13:26   #270
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag skal jeg endelig, ENDELIG kjøpe meg en slik kartong!

Gammel 08-04-09, 13:27   #271
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Måtte jeg dra frem denne tråden igjen. Blir ikke flere egg på meg i år, tror jeg døøøør.

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-09, 13:53   #272
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har oppdaget en konkurrent: Minde sjokolade-egg-pose! Mindre, men flere egg, smaker himmelsk. Koster mindre, gir i alle fall lengre nytelse for pengene.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-09, 13:56   #273
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Jeg har oppdaget en konkurrent: Minde sjokolade-egg-pose! Mindre, men flere egg, smaker himmelsk. Koster mindre, gir i alle fall lengre nytelse for pengene.

De ble servert under en faglig samling her på jobb. Ikke spør hva den faglige samlingen handlet om, jeg hadde nemlig fokus kun på godteskåla ...

Gammel 08-04-09, 14:53   #274
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

That's my kinda girl!

Svar med sitat
Gammel 08-04-09, 16:55   #275
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Syntes ikke de var gode.

Gammel 08-04-09, 16:57   #276
Joika
Pauset

Standard

Jeg holder også på å spille et spille som heter "Open Arena" om dagen.. kun for å bli god nok til å banke noen av gutta i klassen min. Hva man ikke prøver på ren trass....

Har kjøpt egg i dag, men kun en boks. Blir ikke noen rekord i dag i alle fall.

Gammel 08-04-09, 17:45   #277
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Minde har kommet med en pose med sjokoladekuler med slik melkekremfyll. Jeg er ikke spesielt glad i Minde sjokolade, men for dere som er det så må jo det være stas.

*kremt* Minde sjokolade smaker liksom ikke helt det samme ....

Opprinnelig lagt inn av Gwen, her.

Mm, de er gode altså!
Mannen mener at de ikke er like gode som når de kom på markedet.
Synd for ham og flere egg til meg.

Da de kom hadde jo to av eggene sjokoladefyll. Godt det også, men enda bedre med melkekremen. :slurp:

Gammel 08-04-09, 21:12   #278
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Turnering!

Gammel 09-04-09, 22:15   #279
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

De mindegreiene er ikke det samme.
Ny rekord på meg, to og en halv pakke vaqr borte før jeg fikk sukk for meg.

Gammel 09-04-09, 22:31   #280
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

De mindegreiene er ikke det samme.
Ny rekord på meg, to og en halv pakke vaqr borte før jeg fikk sukk for meg.

Minde er for pyser!

Stælken min og meg, vi to og freia egg.

Svar med sitat
Svar

Emneord
himmelsk eggeterapi, livsfarlig

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:58.