Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvem er med på ei sukkerfri uke?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-05-08, 22:34   #261
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?

Fortsatt ikke noe godteri, men heller ingen trening. Noe tab x-tra, men ikke så mye som normalt. Drikker mye mer vann enn normalt da.
Jeg sliter litt med å få i meg alle mine 5 måltider med nutrilett om dagen. Har fått i meg 3 til nå. Ble litt fornøyd i dag, har gått ned 3 kilo siden 22 mai.

Gammel 29-05-08, 22:48   #262
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gått fint i dag også, greide fint å stå over kake på jobb. Hadde fryktlig lyst til å kjøpe noe godt da jeg var på kjøpesenteret i kveld da, men gjorde det ikke.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-08, 22:51   #263
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Ikke noe snop i dag heller, OG en time med trening på dansematta. Blir god og svett av det så det teller som trening for meg ja!

Gammel 29-05-08, 23:05   #264
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Jeg har spist litt salte peanøtter. Ellers har jeg vært veldig flink. Har syklet til og fra butikken idag, det er 9 km. Har gått 16 828 skritt idag.

Gammel 29-05-08, 23:05   #265
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Wow, wix, kjempebra!

Teller vin? I såfall har jeg sprukket ettertrykkelig. Om ikke så ligger jeg godt an, for jeg sto i mot alle godisene på festen og kom hjem og tok et glass melk

Gammel 29-05-08, 23:14   #266
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har hentet småen i bhg i dag og det medfører halvannen times turggåing! Med baby på magen og M i vogna.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-08, 23:57   #267
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gått bra i dag også, selv om det fristet med påsmurte lefser og nybakte sjokolademuffins til svigerinna mi.
I kveld var det venninnekveld på restaurant, jeg drakk ett glass vann. Hadde jeg vært sulten hadde jeg nok kjøpt meg en liten rett, men jeg var fortsatt mett etter en sen middag.

Så jeg er fornøyd med dagen i dag også, men gleder meg litt til i morgen kveld. Da skal jeg ha en liten planlagt sprekk.

Gikk en laaang tur i dag.

Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-08, 04:11   #268
konemor
Erfaren

konemor sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
konemor er litt kulkonemor er litt kul
Standard

Har gått bra med meg også om jeg ser bort fra drømmen jeg hadde for i den sprakk jeg. Drømte at jeg kjøpte meg smågodt, var litt fortvilet når jeg kom på at jeg måtte skrive det her inne. Godt det bare var en drøm. Våknet og var ganske så lettet.

konemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-08, 08:47   #269
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dag tre gikk også veldig greit. Jeg er spent på helga, da, for det blir sikkert veldig fristende med is i varmen. Men jeg får ta en sukkerfri brus hvis det blir for ille.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-08, 09:40   #270
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Over halveis!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-08, 09:48   #271
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

De tre vanskeligste dagene gjenstår.... Vi drar på hytta i ettermiddag sammen med svigers - hyttetur forbinder jeg fort med litt ekstra kos så dette blir en utfordring Målet er å innvilge meg litt lørdagsgodt i morgen men holde meg sukkerfri i dag og søndag. I kveld blir det grillmat og da dropper jeg potetsalaten og holder meg til grønn salat og kjøtt. Da har jeg "litt å gå på" sånn kalorimessig i tilfelle fristelsene blir for store i morgen

Gammel 30-05-08, 10:01   #272
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Jeg kom meg da igjennom dagen i går og, selv om det var vanskelig.
Stod lenge og luktet på en sjokolade i skapet før jeg la den tilbake.
Det verste var imidlertid lysten på is, fant heldigvis en hjemmelagd en av fun light i fryseren.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-08, 10:03   #273
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av dharma, her.

Stod lenge og luktet på en sjokolade i skapet før jeg la den tilbake.

Har du sjokolade liggende i skapet? Det hadde jeg aldri kunnet ha. Nix og njet. Det hadde gått ad undas etter fem minutter.

Gammel 30-05-08, 10:06   #274
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har også sjokolade iskapet. Og potetgull.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-08, 10:06   #275
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Har du sjokolade liggende i skapet? Det hadde jeg aldri kunnet ha. Nix og njet. Det hadde gått ad undas etter fem minutter.

Normalt så hadde den blitt spist ganske kjapt her og, så jeg er litt fornøyd med meg selv ja.
Den er forresten melkefri og sukkerfri, så den er sikkert ikke god, det er iallefall det jeg sier til meg selv.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-08, 10:14   #276
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Har også sjokolade iskapet. Og potetgull.

Ja, potetgull kan jeg også ha i skapet. Men sjokolade? Aldri i livet.

Gammel 30-05-08, 10:29   #277
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Denne uka har gått adundas for mitt vedkommende. Mannen skulle være snill så han kjøpte en toliter med iskrem. Jeg klarer jo ikke ha noe stående uten å spise det, så da.. Jeg hopper av denne uka, men starter på ny frisk på mandag.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-08, 11:38   #278
Tante Grønn
Alltid motsatt

Tante Grønn sin avatar

Tante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populær
Standard

Hvor mange har tenkt til å fortsette neste uke?
Jeg har tenkt å kose meg litt på lørdag, men satser på å gjøre likedan til uka.

Gammel 30-05-08, 11:56   #279
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tante Grønn, her.

Hvor mange har tenkt til å fortsette neste uke?
Jeg har tenkt å kose meg litt på lørdag, men satser på å gjøre likedan til uka.

Jeg er med ei uke til! Tillater meg en liten sprekk på lørdag og henger med neste uke også. Syden-tur om fire uker er utmerket motivasjon

Gammel 30-05-08, 12:10   #280
Tante Grønn
Alltid motsatt

Tante Grønn sin avatar

Tante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populær
Standard

Fint Selma

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:12.