Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige SHOPPING-tråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-11-06, 21:27   #1
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Jeg kjøpte nye briller til min 8-åring i dag. Bruuns Bazaar.

Dyyyyyrt, men veldig nødvendig!

Gammel 18-11-06, 21:31   #2
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Jeg skal ikke, aldri i verden x 10 000 (!!!) bli bitt av O.M basillen. Jeg kjenner at kanten er nær, det er like før jeg tipper over...
HJELP!

De klærne er så fine atte

Gammel 18-11-06, 21:48   #3
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Jeg skal ikke, aldri i verden x 10 000 (!!!) bli bitt av O.M basillen. Jeg kjenner at kanten er nær, det er like før jeg tipper over...
HJELP!

Bare vent. Det er ikke mulig å la være. Hører du ikke Odd Molly roper på deg: "kom og kjøp, kom og kjøøøøp"

emm er ikke aktiv  
Gammel 18-11-06, 22:47   #4
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Bare vent. Det er ikke mulig å la være. Hører du ikke Odd Molly roper på deg: "kom og kjøp, kom og kjøøøøp"

007 er ikke aktiv  
Gammel 18-11-06, 23:10   #5
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Grattis emm! Velkommen i klubben

Den singleten har jeg, er kjempefornøyd med den!

Gammel 18-11-06, 23:13   #6
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Grattis emm! Velkommen i klubben

Den singleten har jeg, er kjempefornøyd med den!

Jeg og! Har den i brunt og hvitt også, den er så fin at den fortjener å vises i en utringning!

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 18-11-06, 23:12   #7
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Arrrrgh! Jeg skulle ønske jeg kunne lagt inn en fin topp her, men jeg kjøpte den ikke Var i Gøteborg i går og fant en kjempefin gravidtopp til julebordet på Gina Tricot, men jeg kjøpte den ikke :klaske panne:

Og Gina Tricot har vel ikke kommet til Norge ennå det? Kjipe saker...

Isa er ikke aktiv  
Gammel 18-11-06, 23:18   #8
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kjipt, Marikken. Men de kommer: http://e24.no/oppogfrem/article1337039.ece

Ellers har de hjemmeside på www.ginatricot.se, men jeg kommer ikke inn der nå.

Gammel 19-11-06, 18:02   #9
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av marikken, her.

Og Gina Tricot har vel ikke kommet til Norge ennå det? Kjipe saker...

Tror det kommer ganske snart! I Grensen

Storm er ikke aktiv  
Gammel 19-11-06, 21:28   #10
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Tutta, har du åpnet butikk? Jeg tar gjerne den hvite dunjakken i str. 40 jeg. Om du ikke har den i 40 tar jeg 42.

Gammel 19-11-06, 21:30   #11
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er først i køen!

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 20-11-06, 20:02   #12
tutta
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Tutta, har du åpnet butikk? Jeg tar gjerne den hvite dunjakken i str. 40 jeg. Om du ikke har den i 40 tar jeg 42.

Burde jo ha bestilt den hvite dunjakken også når jeg tenker meg om

Gammel 21-11-06, 18:43   #13
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kjøpt meg ny veske i dag. Enkel, sort skinnveske fra Lisa Coll som rommer det en trenger for en dag på jobben. (bok, mobil, paraply, lommebok osv.....)

*kjempefornøyd*

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 21-11-06, 20:07   #14
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag har jeg vært på Bianco og kjøpt med disse støvelettene i mørkeblå

LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 21-11-06, 21:25   #15
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Wow, de var skikkelig kule!!

Gammel 21-11-06, 21:32   #16
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

De blå har jeg sett, så de senest i dag da jeg byttet en bukse jeg ved en feil hadde fått med i feil størrelse
De er helt rålekre
Grattis

Gammel 21-11-06, 22:01   #17
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Så fine!!

cilen er ikke aktiv  
Gammel 21-11-06, 21:25   #18
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kjøpt Vagabondstøvletter i dag. Siklet i hele TRE uker først. Så måtte bare.
Er umulig å linke fra hjemmesiden deres.. jaja. De er svarte og tøffe!!

Pastill er ikke aktiv  
Gammel 21-11-06, 23:19   #19
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

*vente på desemberlønn* ( )

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 22-11-06, 15:49   #20
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har jeg fått den sorte V&R trenchcoaten av tutta og den var helt perfekt. Satt som et skudd, og er bare helt meg. Har alltid elsket ting som er innsvingt i livet. Den var litt trang over brystene, og den ene knappen spratt av da jeg prøvde den. Men det gjør ikke noe, for da kan jeg benytte anledningen til å sy de skikkelig ordentlig på alle sammen, og flytte de øverste en liten cm slik at den blir helt perfekt.

Tusen, tusen takk tutta, jeg kommer til å være deg evig takknemlig

Og som om ikke det var nok så fikk jeg og tutta oss en kjempekoselig og skravlete tur på kafé i samme slengen. Kjempekoselig å bli kjent med deg Enda et bevis på at FP-damer er fantastiske jenter. :kosemose:
:grouphoug:

Sist redigert av LaBanga : 22-11-06 kl 16:09.
LaBanga er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:37.