Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Idol ...?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-11-07, 10:18   #1
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Idol ...?

Opprinnelig lagt inn av TBM, her.

Tja... Smaken er helt klart ulik. Men jeg synes faktisk ikke de to "voksne" har noe i konkurransen å gjøre - det blir ujevn match mellom f. eks. Åste som forholdsvis etablert artist og med masse erfaring bak seg og pur unge Linnea og Timian...

Nei - likte det best når dette var en konkurranse for de unge nybegynnerne...

Det er fordi de klarer å ta hensyn til dette at disse unge frøene er med enda! Det synes jeg er bra. Jeg tror at det blir en av de unge talentene som vinner fremfor Åste eller Glenn. Jeg synes ikke det blir ujevn match.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 21:03   #2
Pastill
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Timian må ut.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 21:05   #3
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Timian må ut.

Jepp

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 21:17   #4
Frantzen
Passiv

Standard

Timian må ut.

Det var IKKE bra nei!

Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 21:07   #5
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Synes Åste leverer jeg

Gammel 16-11-07, 21:09   #6
Pastill
Pauset

Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Synes Åste leverer jeg

Syntes jeg og.

Bare tenker om jeg ville kjøpt en CD med henne.

Nei.

Gammel 16-11-07, 21:18   #7
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Synes Åste leverer jeg

Det synes jeg også. Linnea derimot..

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 21:21   #8
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Standard

Nå gruer jeg meg

Gammel 16-11-07, 21:23   #9
Pastill
Pauset

Standard

Linnea er intetsigende.

Gammel 16-11-07, 21:24   #10
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Standard

Linnea er intetsigende.

Det var platt, hun safer og håper på å skli igjennom.

Gammel 16-11-07, 21:38   #11
Frantzen
Passiv

Standard

Glenn har en sur falsett, but he`s the man!

Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 21:42   #12
Pastill
Pauset

Standard

Tror Timian eller Linnea går.

Merker jeg får litt vondt i magen mtp at Åste er veldig sterk..

Gammel 16-11-07, 21:45   #13
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Håper også at det er tid for Timian eller Linnea i dag - tipper det første. Linnea har en uforklarlig høy stjerne hos seerne.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 21:48   #14
Frantzen
Passiv

Standard

Timian er jo etter sigende redd for at det spilte kjæreste-kortet skal koste ham stemmer. Det kan jo hende - siden han ikke akkurat leverte i kveld.

Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 21:57   #15
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Timian må ut.

Jepp

Synes Åste leverer jeg

Jepp

Jeg syns Bjørn ett-eller-annet var dårlig også.

Glenn er fremdeles min favoritt, både fordi han er Glenn og fordi han gjør en god jobb. Jeg kjente det knøt seg i magen da han mistet ørepluggen, men han greide jo allikevel å treffe tonene.

Gammel 16-11-07, 22:01   #16
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Jeg syns Bjørn ett-eller-annet var dårlig også.

Glenn er fremdeles min favoritt,

Glenn er min favoritt også. men jeg har Bjørn Joahn på 2 og Kim Rune på 3 plass jeg da. og Åste på en 4 plass.

Gammel 17-11-07, 00:12   #17
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Glenn er fremdeles min favoritt, både fordi han er Glenn og fordi han gjør en god jobb. Jeg kjente det knøt seg i magen da han mistet ørepluggen, men han greide jo allikevel å treffe tonene.

Etter hva jeg kunne se, så mistet han den ikke, men slengte den ut før den høye tonen.

Åste var amazing!

Gammel 17-11-07, 13:44   #18
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Etter hva jeg kunne se, så mistet han den ikke, men slengte den ut før den høye tonen.

Han hadde to, mistet den venstre da han var fremme med dommerne, og dro ut den andre etterpå (før den høye tonen).

Det var ok at Linnea røyk ut, men jeg syns Timian var svakest i går. Jeg liker forøvrig stemmen til Linnea godt, men ser at hun ikke har mye å stille opp med i konkurranse mot de andre.

Gammel 16-11-07, 22:10   #19
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mammatuss, her.

Timian er jo etter sigende redd for at det spilte kjæreste-kortet skal koste ham stemmer. Det kan jo hende - siden han ikke akkurat leverte i kveld.

Ja, det leste jeg også. Noen bør minne han på at den aller første vinneren av Idol var en gift tobarnspappa

Gammel 16-11-07, 22:23   #20
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Holdt alle bortsett fra Glenn igjen idag? Det er iallefall sikkert at det var en vanskelig oppgave de fikk.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:54.