Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #20

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-25, 18:20   #261
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20

At jeg har trent to ganger denne uka, med god kraft, og synes det er litt lite. Den så jeg ikke komme i august da jeg kjøpte inngang til treningssenter.

Gammel 07-11-25, 20:59   #262
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg har vært på Karmøy i flere dager og har fått gjort SÅ mye! Skikkelig intense arbeidsdager, men med veldig godt resultat. Jeg er skikkelig fornøyd med innsatsen vår.

Spennende! Vi leverer stampemasse til Karmøy.

Gammel 09-11-25, 23:29   #263
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Tenk at det er mulig for meg å bare flikke litt på en PDF, få lastet den over til mobilen min og deretter kan jeg skrive den ut på en skriver som er over 1000 km unna? Det har gjort en del ting mye enklere.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-25, 20:30   #264
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Å være på første utviklingssamtale på videregående, og plutselig føltes det som å være på samtale i barnehagen, der alt alltid var fryd og gammen. Helt annen stemning enn på ungdomsskolen, og ungen min stortrives og får også til skolen på en annen måte enn før.

Gammel 10-11-25, 21:44   #265
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Å være på første utviklingssamtale på videregående, og plutselig føltes det som å være på samtale i barnehagen, der alt alltid var fryd og gammen. Helt annen stemning enn på ungdomsskolen, og ungen min stortrives og får også til skolen på en annen måte enn før.

Gammel 10-11-25, 23:03   #266
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Dette. Og å få hjelp til noe jeg grudde meg til. Jeg trengte det, men lærte noe, og neste gang tror jeg at jeg klarer det alene.

Gammel 11-11-25, 08:45   #267
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Herlig å lese.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-25, 09:01   #268
Galathea

Galathea sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Dette gjorde meg glad i dag, min 1 vgs-elev har det på samme måte, blomstrer etter tøffe ungdomsskoleår, så jeg kjenner følelsen.

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-25, 09:45   #269
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har en fin utsikt i dag. Bare trær mot tåke. Bak den tåka er resten av verden. Vakkert i november.

Gammel 12-11-25, 23:38   #270
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Fin kveld på jobb. Det er så kjekt når man merker at man får mer og mer kontakt med en bruker med lite språk.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-25, 23:43   #271
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Fin kveld på jobb. Det er så kjekt når man merker at man får mer og mer kontakt med en bruker med lite språk.

Herlig å høre! Var det sånn at du skal ta utdanning innen dette, frukt?

Gammel 12-11-25, 23:46   #272
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Herlig å høre! Var det sånn at du skal ta utdanning innen dette, frukt?

Jeg er jo ergoterapeut, og jeg har søkt på en videreutdanning som starter i januar. Det er i forhold til utagerende atferd da. Men det kan komme til nytte i forhold til en annen bruker.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-25, 00:02   #273
Serafin

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

At Lillesøster tok influensa-vaksine hos fastlegen i dag!! Det er helt utrolig at vi er kommet så langt!

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-25, 10:27   #274
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Serafin, her.

At Lillesøster tok influensa-vaksine hos fastlegen i dag!! Det er helt utrolig at vi er kommet så langt!

Oi, det er kjempebra.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-25, 14:09   #275
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Vi fikk tatt den prøven med motvillig autist i går! At det betydde en strevsom tur til legekontoret for min del (jeg er syk med feber og alt som hører til) får bare være. Prøven er tatt og vi venter på resultater.

Gammel 14-11-25, 15:45   #276
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Jeg har fått tatt influensavaksinen i dag. Bare gi meg to uker til å opparbeide full immunitet nå ...

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-25, 16:13   #277
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Fått unna litt ting og tang som har hengt over meg ukesvis. Og noe husarbeid.
Fin tur i sola med hunden.

Gammel 14-11-25, 16:21   #278
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I fjor var jeg sykmeldt hele november på grunn av en konflikt med sjefen min på jobb.

Jeg fant meg en annen plass i organisasjonen. Det gikk litt treigt i starten, men nå er jeg tilbake på full speed. Jeg kjenner på tonnevis av arbeidsmotivasjon og mestringsfølelse. Jeg har det bra nå.

Og i dag fikk jeg beskjed om at to andre kollegaer også skal forlate den seksjonen jeg måtte slutte i i fjor, og gå over i andre seksjoner. I tillegg har det sluttet 3 stykker i løpet av året, for å starte i eksterne jobber. Det var ikke meg det var noe feil med.

Gammel 14-11-25, 16:48   #279
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Studentene mine! God stemning i alle grupper hele uka!

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-25, 17:13   #280
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

I fjor var jeg sykmeldt hele november på grunn av en konflikt med sjefen min på jobb.

Jeg fant meg en annen plass i organisasjonen. Det gikk litt treigt i starten, men nå er jeg tilbake på full speed. Jeg kjenner på tonnevis av arbeidsmotivasjon og mestringsfølelse. Jeg har det bra nå.

Og i dag fikk jeg beskjed om at to andre kollegaer også skal forlate den seksjonen jeg måtte slutte i i fjor, og gå over i andre seksjoner. I tillegg har det sluttet 3 stykker i løpet av året, for å starte i eksterne jobber. Det var ikke meg det var noe feil med.

Det siste der er så godt å få bekreftet!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:35.