Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva strømmer du nå? #5

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-12-22, 20:41   #1
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Jeg ser «110» på NRK og har nå en crush på alle brannmenn med bergensdialekt.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 19-12-22, 08:49   #2
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg ser «110» på NRK og har nå en crush på alle brannmenn med bergensdialekt.

De er skikkelig gode

Gammel 13-12-22, 20:42   #3
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

(Jeg vet det heter brannkonstabel men crushet er dog forbeholdt mennene, derav betegnelsen.)

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 14-12-22, 11:42   #4
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg strømmer siste sesong av Kompani Lauritzen - Tropp 1.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 14-12-22, 12:19   #5
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Jeg kan anbefale Huset. Spennende og uforutsigbar, og så er den britisk da. Jeg har en svakhet for det.

frukt er ikke aktiv  
Gammel 14-12-22, 22:08   #6
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Jeg er helt hekta på The Magicians på SkyShowtime.

frukt er ikke aktiv  
Gammel 14-12-22, 23:07   #7
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

The Polar Express på Hbo.

Gammel 15-12-22, 09:17   #8
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Vi har sett ferdig "Reddet" på Tv2. Utrolig spennende å få innblikk i den type redningsarbeid. Og så blir man ekstremt imponert over hva enkelte kommer seg igjennom!
110 elsker jeg også!
Ellers har meg, mannen og minstemann begynt på Wednesday. Den fenger oss alle.

Mex er ikke aktiv  
Gammel 16-12-22, 23:12   #9
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Julestormen, Netflix. Ålreit, så langt.

Gammel 16-12-22, 23:21   #10
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 58
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Ny sesong av Den nye dyrlegen.

Gammel 16-12-22, 23:24   #11
Anikka
Snøavhengig

Anikka sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
Anikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populær
Standard

Verdens verste menneske.

Dersom du vel å ikkje gleda deg over snøen, vil du ha mindre glede i livet, men same mengde snø.
Anikka er ikke aktiv  
Gammel 16-12-22, 23:53   #12
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har begynt på Julestormen. Har sett halve sesongen. I starten syntes jeg den var litt platt og teit, men så tok den (eller kanskje jeg?) seg opp, og nå liker jeg den kjempegodt! Så søt og så morsom, og noen av karakterene er skikkelig skjønne! Jan Gunnar Røise er skikkelig morsom, og Dennis Storhøi spiller godt. Nei, dette var det jeg trengte i dag!

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 16-12-22, 23:59   #13
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Forresten ble jeg nesten litt forelska i Ravdeep Sinhg Bajwa. Herregud for et blikk den mannen har!

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 19-12-22, 10:38   #14
Simone
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Julestormen, Netflix. Ålreit, så langt.

Såg heile denne i helga og må seie at eg blei ganske så skuffa.
Veldig dårlig og full av klisjear samanlikna med "Hjem til jul". Såvidt eg orka å sjå den ferdig. Syns den bar veldig preg av at det er ønskelig å selge dette til eit utenlandsk (amerikansk) publikum og ikkje berre eit norsk publikum.
F.eks julenissen som tar barn på fanget som skal fortelle om ønskene sine til jul. Veldig lite realistisk å ha ein sånn julenisse på Gardermoen!
Og kvifor er det så masse svenskar og danskar med? Antageligvis for at svenskar og danskar også skal gidde å sjå serien.
Og kvifor er det så rolig og lite folk på Gardermoen til tross for at alle fly er kansellert? I slike situasjoner er det vel vanligvis ganske så kaotisk?
Eg observerte også at innenlands-fly og utenlands-fly såg ut til å gå frå samme gate-område og at journalister og andre kan komme seg gjennom sikkerhetskontrollen og inn til avgangshallen uten billett

Gammel 19-12-22, 11:15   #15
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Simone, her.

Veldig dårlig og full av klisjear samanlikna med "Hjem til jul". Såvidt eg orka å sjå den ferdig. Syns den bar veldig preg av at det er ønskelig å selge dette til eit utenlandsk (amerikansk) publikum og ikkje berre eit norsk publikum.
F.eks julenissen som tar barn på fanget som skal fortelle om ønskene sine til jul. Veldig lite realistisk å ha ein sånn julenisse på Gardermoen!
Og kvifor er det så masse svenskar og danskar med? Antageligvis for at svenskar og danskar også skal gidde å sjå serien.
Og kvifor er det så rolig og lite folk på Gardermoen til tross for at alle fly er kansellert? I slike situasjoner er det vel vanligvis ganske så kaotisk?
Eg observerte også at innenlands-fly og utenlands-fly såg ut til å gå frå samme gate-område og at journalister og andre kan komme seg gjennom sikkerhetskontrollen og inn til avgangshallen uten billett

Din grinch!

Mannen min, som er ofte på Gardermoen, påpekte det samme. Pluss «Den baren er nedlagt!» etc.

Noen logiske brister, ja. Og hvorfor får ingen matkuponger? Men jeg likte den kjempegodt! For en deilig serie!

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 19-12-22, 11:26   #16
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Simone, her.

Jeg husker jeg leste akkurat samme type rants her inne når "Hjem til jul" kom. Om trikken og sparken og Røros og Oslo og hjerteavdeling og lungesyke og det hele tatt. Men kom igjen, det er juledramafeelgood, da er det bare å overgi seg eller bli gærn.

Gammel 19-12-22, 07:42   #17
Anne C

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg startet å se på Hardyguttene på Disney+ i går. #barndomsminner

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 19-12-22, 09:17   #18
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg startet å se på Hardyguttene på Disney+ i går. #barndomsminner

Det høres jo gøy ut! Er det gammel eller ny serie? Jeg leste ikke Hardy-guttene, men Lykkebarna og Bobsey-barna, men lurte på om dette kunne være noe for 10-åringen og meg?

Gammel 19-12-22, 13:25   #19
Anne C

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Det høres jo gøy ut! Er det gammel eller ny serie? Jeg leste ikke Hardy-guttene, men Lykkebarna og Bobsey-barna, men lurte på om dette kunne være noe for 10-åringen og meg?

Det er en ny serie. Sesong 1 er fra 2020 tror jeg det var. Det ligger to sesonger ute. Jeg synes den er søt.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 19-12-22, 10:44   #20
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har også sett noen episoder av Julestormen og jeg opplever den som veldig ubestemmelig. Ikke morsom, ikke trost, ikke romantisk, ikke skummel. Den bare … er? Jeg får inntrykk av at de prøver litt for mye.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:04.