Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Kindle - opplys meg!

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-06-14, 10:27   #1
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kindle - opplys meg!

Fått mail om estimert levering onsdag eller torsdag.
Da gjenstår det å se om jeg får lastet ned noen bøker til den da.
På norsk!

Gammel 02-06-14, 10:29   #2
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Og ellers er det innmari fin trening å lese litt på engelsk også! Genialt med ordboken på Kindle også, som forklarer ord man evt. ikke forstår. Jeg utvidere vokabularet mitt til stadighet, det er gøy!

Gammel 03-06-14, 13:31   #3
Fuja
Superaktiv

Fuja sin avatar

Medlem siden: May 2013
Hvor: Tromsø
Fuja er litt kulFuja er litt kul
Standard

Jeg stusser litt på at Kindle'n mener at du ikke skal ha noe bakgrunnslys i mørke rom, men masse bakgrunnslys i lyse rom. Skrivefeil fra Amazon sin side?

Fuja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-14, 13:56   #4
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det er korrekt.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-14, 19:25   #5
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Da er den i hus! Effektivt altså! Gjenstår bare å google seg frem til hvordan jeg skal få over norske bøker nå da.

Gammel 04-06-14, 19:31   #6
Sola
Bør lage seg en tittel selv

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

http://ebokhyllami.blogspot.no/p/kon...le-format.html

Gammel 04-06-14, 20:17   #7
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Standard

Det gikk jo strøkent fra digitalbok.no! Svusj så hadde jeg 6 bøker på den splitter nye Kindlen. Nå skal det leses ja.

Gammel 15-06-14, 13:06   #8
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Trenger jeg en stylus?

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-14, 16:48   #9
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Trenger jeg en stylus?

Hva er det?

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-14, 13:07   #10
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Nei.

Gammel 15-06-14, 13:29   #11
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Da har jeg bestilt!

Gammel 15-06-14, 19:45   #12
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Standard

En slags penn til Kindle.

Gammel 15-06-14, 21:34   #13
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Og da fikk jeg bestilt en også. Jeg er, eller mannen, er lei av å ha sin koffert full av mine klær når vi drar på ferie. JEG har jo min koffert full av bøker.

Men det står levering 2-3 uker, og estimert lev.dato 8.juli. Vi drar på ferie den 6., så jeg håper håper håper den kommer leeeeenge før det.

Og så får jeg se om jeg skjønner hvordan jeg skal låse opp norske bøker, selv om bøker på engelsk er helt topp å lese, er det litt deilig å lese på norsk av og til også.

Gammel 15-06-14, 21:37   #14
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Jeg bestilte min på en søndag, og den ble levert hos meg på onsdag - så det gikk superfort her i alle fall. Grattis forresten.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-14, 22:01   #15
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Jeg bestilte min på en søndag, og den ble levert hos meg på onsdag - så det gikk superfort her i alle fall. Grattis forresten.

Takk for det. Håper den kommer kjappere enn estimert. Må jo sette meg inn i dette også.

Det skal bli spennende å se hvordan det blir å lese på denne måten. Jeg kan jo ikke BLA liksom, og så er det noe med å ÅPNE nye bøker. Og, og, og..

Gammel 16-06-14, 02:01   #16
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Takk for det. Håper den kommer kjappere enn estimert. Må jo sette meg inn i dette også.

Det skal bli spennende å se hvordan det blir å lese på denne måten. Jeg kan jo ikke BLA liksom, og så er det noe med å ÅPNE nye bøker. Og, og, og..

Snart trykker du på ord i den vanlige boken, bruker fingeren til bla og bruker ikke bokmerke - for det ordner jo boken selv

Grattis!

Gammel 15-06-14, 21:37   #17
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis du kjøper fra Ebok.no så får du bøker til Kindlen der. Jeg har masse norske bøker på min derfra.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-06-14, 22:02   #18
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Hvis du kjøper fra Ebok.no så får du bøker til Kindlen der. Jeg har masse norske bøker på min derfra.

Ja, jeg ser det. Og det ser ut som de har en god del bøker jeg kunne tenke meg også. Takk for tips.

Gammel 08-07-14, 06:49   #19
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sent, men godt: I my Kindle! Fantastisk ting altså!

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-14, 09:50   #20
Sola

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Min Kindle PW nr 2 kom i postkassen i går. Den hadde selvsagt plenty med strøm så det var bare å begynne å lese med en gang. Den visste hvem den var hos og alle bøkene mine var tilgjengelig på skyen. Føles fantastisk å ha 2 i huset, nå slipper vi forhåpentligvis å krangle om den.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:37.