Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Vi venter valper/isbjørner :D

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-12-12, 13:40   #261
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Jeg vet ikke helt om jeg tør å vise denne tråden til minsten for han kommer til å bli helt betatt. Han kan nok veldig gjerne tenke seg å ha en sånn isbjørn ja.

Gammel 20-12-12, 13:44   #262
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Flere bilder?

Fikse etterpå når de våkner og mora ikke har gjemt alle under seg.

Gammel 20-12-12, 15:04   #263
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mor koser seg med de små
Tatt med mobilen litt unna så jeg ikke skulle forstyrre. Derav den dårlige kvaliteten.

Se om jeg får ungene til og hjelpe med etterpå når jeg skal rydde opp i gården der, og få tatt enkeltbilder av de små med ordentlig kamera. Det er så kjekt når de vokser til og se uke for uke.

Gammel 20-12-12, 15:09   #264
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Veldig søte!

Hvordan er dine hunder? Den ene japanske spisshunden jeg har møtt var ekstremt gneldrete.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-12, 16:23   #265
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Veldig søte!

Hvordan er dine hunder? Den ene japanske spisshunden jeg har møtt var ekstremt gneldrete.

Sasha er det ingen lyd i.

Kiara har vært litt lyd, men nå er hun så godt som lydløs. Hun kommer med en sånn, tja hva skal jeg kalle det, bjeff/lite uling for å si hei, også blir hun stille. Men med henne har det vært en del jobbing for å få hun til og dempe seg. Sasha har egentlig alltid vært stille. Avkommene hennes har vist seg til og bli på samme settet.

Husker godt første gang Sasha bjeffa. Hun var rundt 12-13uker tror jeg. Og hun kvap til når hun bjeffa.

Men jo, det finnes sånne hvite dotter det er så mye lyd i at jeg får lysst å kverke de.

Gammel 20-12-12, 18:30   #266
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Standard

Tispe 1 - 168gram (Dette har vært den svakeste frøkna hele veien, men nå kan ikke ribbeina telles lengre. )

Tispe 2 - 198 gram (Hun har vært den største i kullet faktisk, slår til og med hannhundene ned i støvlene, hehe. Og legg gjerne merke til den smashing neglelakken til min datter. )

Tispe 3 - 183 gram (Hun var blant de minste, tror den nest minste på da 163 gram. Så hun spiser godt. )

Tispe 4 - 180 gram (Storspiseren dette å. Hun veide 145 gram når hun var 1 dag gammel. Hun har faktisk overaskendes nok vært den sterkeste i kullet, og var den første som fant puppen og begynte å spise. )

Gammel 20-12-12, 18:31   #267
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Standard

Hannhundene kommer litt senere
Ikke fått tatt de enda før hele gjengen sovna.

Gammel 20-12-12, 18:53   #268
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

De er så fine.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-12, 21:11   #269
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Skjønne!

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-12, 22:30   #270
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

De er så skjønne

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-12, 23:02   #271
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Standard

Og her er gutta boys.

Hann 1 - 184gram (Dette har vært den svakeste hannhunden. Men han kom mye fortere igang enn den svakeste tispa. Og har fått en finfin vekt nå. )

Hann 2 - 190gram

Hann 3 - 176gram

Og se kor fin svartfarge på nesa de har fått alt

Gammel 20-12-12, 23:05   #272
Molly
Bør lage seg en tittel selv

Molly sin avatar

Hvor: Oslo
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

De er supersøte!

Gammel 21-12-12, 00:06   #273
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Så utrolig søte

Men hvordan ser du forskjell på dem?

Gammel 21-12-12, 00:12   #274
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Får ikke noe lyst på hund nei.....

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-12, 00:26   #275
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bayone, her.

Så utrolig søte

Men hvordan ser du forskjell på dem?

Nå er de lakkert med neglelakk i haleroten der
Når de blir litt større skal de få halsbånd, men de er for små til det enda, for mor kan prøve å slite av halsbåndet, så det får blir om en 3ukers tid ca.

Gammel 21-12-12, 01:03   #276
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Jeg blir bare så forelsket av denne tråden. Så små og hjelpesløse, men så skjønne og fulle av liv. Det er fantastisk.

I hele min oppvekst så hadde vi hund, og når jeg var ca 15 år så fikk vi valper på den eneste tispen vi har hatt. For en opplevelse.

Hun fødte en lørdag husker jeg, og jeg sto på farta for å dra på fest da vi skjønte at NÅ skjer det. Man kan si at jeg utsatte avreisen til den festen da. Jeg ble hjemme og tok i mot de 5 første valpene.

Det var vel den kvelden at det gikk opp for meg hvor stort det faktisk er at nye liv blir til! Jeg ble nok en myk tenåring den kvelden.

Hun fikk 8 små den kvelden. 8 flotte små krek som tok styringen i huset i noen hektiske uker. En ble dessverre avlivet (de kom til verden i en heller traumatisk tid i familien, og denne ene her manglet en testikkel, noe som viste seg å være avgjørende for salg. Han ble også forsøkt gikk vekk, uten hell, så da så mamma bare en utvei. Pappa lå da på sykehus med en alvorlig diagnose, så ting var heller kaotisk), en hann gikk til min søster, og en nydelig hann beholdt vi selv.

Det var så moro å følge de to vi hadde i familien gjennom livet deres. Begge to ble 10-12 år, så vi fikk mange gode minner med dem.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-12, 08:53   #277
Magica
søt

Magica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

fantastiske!

Gammel 21-12-12, 09:08   #278
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Standard

Ble oppringt av Gjensidige.
Som lurte på om jeg hadde forsikringen på Kiara hos de, for de fant ikke. Og kravet fra dyrlegen var blitt sendt dit.

Ikke rart sa jeg, har Agria jeg.

Stussa på det, for hu assistenten nede på dyreklinikken fant frem Gjensidige papirer, også sa jeg at jeg hadde Agria, neida det gjorde ikke noe, samme greia. Jaja tenkte jeg. Vel ikke akkurat det samme kanskje?

Ender vel med at jeg ikke får betalt på torsdag heller nå da.
Jaja ordner seg vel.

Gammel 21-12-12, 09:16   #279
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Åh, helledussan så fine valper!

Gammel 22-12-12, 00:20   #280
Gabi
Plutselig tilbake

Gabi sin avatar

Hvor: Her!
Gabi har et hav av muligheter foran seg
Standard

Nydelige valper!

Gabi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:00.