![]() |
#261 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Jeans, mørkblå tunika, hvitt skjerf og mine nye grønne sko! |
![]() |
![]() |
#262 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Sorte jeans, hvit topp med blonderygg over sort singlet, uglesmykke og sorte ballerinas.
#263 |
Epikur
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Foreløpig har jeg grå brodert tunika fra Indiska og blå jeans, bare bein og rotete hår. (Gjemmekontor). Snart skal jeg ha min elskede skjortekjole fra Boden.
#264 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Dongeribukse, hvit genser og røde ballerinasko. Sølvsmykke med hjerte. |
![]() |
![]() |
#265 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Uanstendig kort grå Nike trikotshorts og tynn lys turkis t-skjorte. Turkis hårbånd og turkis badehåndkle, perfekt til omgivelsene. Litt solbrent på magen og brystet, så ingen bikini annet enn til bading i dag. |
![]() |
![]() |
#266 |
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Denne kjolen fra Desigual: http://www.miinto.no/p-182829-desigual-liz-blue og sort leggings.
#267 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Kort, lys jeanskjole/tunika med litt mørkere blå tights og blå flip-flap´er fra Ilse Jacobsen.
#268 |
Leser FP
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Olivengrønn leggings/tights med blondekant nede, blomstret kjole fra TiMo og olivengrønn cardigan.
#269 |
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Løpethights og t-skjorte. |
![]() |
![]() |
#270 |
Borte
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Kjole fra Esprit i grønt/turkis/petrol blomstermønster, cardigan i grønt, gråbeige ballerinas fra Gabor og et litt krafig smykke i halsen.
#272 |
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Mønstrete bukse fra Saint Tropez, topp fra Benetton. |
![]() |
![]() |
#274 |
Borte
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?En gammel favorittkjole jeg kjøpte på Zara Krakow i 2007. Den ligner i fasongen på kjolen under, men min er i blank, nesten svart denim og med belte i stedet for sløyfe og mer sånn kinakrage. Over har jeg en kremfarget cardigan fra Vero Moda. Røde sko fra Toms, gamle øredobber fra Pilgrim med røde blomster og et fake skinnarmbånd fra CMYK.
#275 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Lyse Please jeans, brune flate sandaler, hvit topp, pudderrosa linjakke og skjerf med sølvtrykk på. Skinnarmbånd fra Ole Lyngaard og sølvøreringer.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
#277 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Hvit topp med gullprint til burgunder bukser og hvite ballerinas.
#278 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Grå bukse, grå halvgjennomsiktig t-skjorte med noe pønt på, svart singlet under, grå ballerinasko, svart og sølv armbånd. :Fargerik: |
![]() |
![]() |
#279 |
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Jeans fra nudie og hvit jumper med blå striper. |
![]() |
![]() |
#280 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Svart capribukse, svar cardigan, lysrosa topp med perlepynt og svarte ballerinasko. Typisk jobb-antrekk. Utpå dagen byttes cardigan og perle-topp ut med knallrosa Nike-genser og ballerinaskoene byttes med rosa Nike-sko. Supplerer med Bergansjakke og vips - klar for fotballcup
|
|