Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juleplanleggere foren dere

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-11, 13:51   #261
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Nå er det salg på fotokalendere på fotoknudsen. Jeg skal igang med masse julegaver ikveld skjønner jeg.

Gammel 08-10-11, 18:57   #262
Kiwi
Glad i frukt

Kiwi sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Kiwi er litt kulKiwi er litt kulKiwi er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Her er det oldemor på straks 88 som ordner, men de må åpne annenhver dag. Hun kjøper til to andre barn også, imponerende. Får gavene ferdig innpakket i posten med bånd og nr på, så det er bare å henge opp.

Det er jammen imponerende av oldemor.

Gammel 08-10-11, 20:23   #263
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har bestilt julekort og kalenderne til besteforeldre og oldeforeldre.

Endel av julekalenderne til ungene er klare, men mangler litt enda. Tror jeg må ta meg en etsy eller ebay runde..

Julegaver til svigerfamilie er allerede levert! (De bor på andre siden av landet)

Julegaver til venninner og sånt er i orden.
Endel andre gaver er også i orden, mangler vel bare 2-3 stykker, tror jeg...

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-11, 20:28   #264
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

To søte hårstrikker og hårspenne formet som en pepperkakemann er kjøpt inn til Lillesøsters kalender. Nå mangler bare 21 pakker.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-11, 21:00   #265
Trois
Søkende

Trois sin avatar

Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Arkana, her.

To søte hårstrikker og hårspenne formet som en pepperkakemann er kjøpt inn til Lillesøsters kalender. Nå mangler bare 21 pakker.

Hvor har du fått tak i dette? Høres ut som en super gave til lillesøster.

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-11, 21:18   #266
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

På bruns bokhandel på city lade (har det sikkert på flere ark-butikker), har de små pakker med viskelær i forskjellige fasonger og mønstre. Ungene som så dem syntes åpenbart de var fine for å si det sånn, det lyste kalendergaver lang vei.

Gammel 08-10-11, 22:54   #267
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trois, her.

Hvor har du fått tak i dette? Høres ut som en super gave til lillesøster.

Hos Minimikki.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-11, 00:04   #268
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Julegaveshopping i dag, sånn i samme slengen som jeg var innom IKEA.
Jeg har nieser og nevøer som har "alt", så jeg røsket med meg en haug med sengetøy som jeg syntes var kult til en OK pris:

129,- pr. sett.

Salg på sportmann.no, 129 kr.

Fin til denne (79 kr):

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-11, 00:18   #269
Snø
Lykkelig 3barnsmor:)

Snø sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
Snø er populærSnø er populærSnø er populærSnø er populær
Standard

Igår bestilte jeg julegave til eldste, Bergans dunjakke til 1529,- hos Komplettfritid:

Minstemor sin er også kjøpt inn, mellomste vet hva han ønsker seg så den er også grei. Ellers er jeg ferdig med ca halvparten av både gavene og kalendergavene. Julekortene blir antagelig bestilt neste uke

It's not really my problem if they think I'm weird.
Sid Vicious
Snø er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-11, 00:28   #270
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Takk for en nyttig tråd! Jeg har ikke kommet skikkelig igang, men må se å ta noen grep nå. Jammen går dagene fort!

Første grep er tatt i kveld. Jeg har bestilt englevinger som skal brukes når julekort skal taes. Jeg har en plan med de englevingene. Tre stk hvite og to stk sorte er bestillt. Så får jeg se hvilke barn som ønsker hvilke... . Julekort av englebarna med englevinger i veien der hvor englene synger.

Skal legge en plan i forhold til julekalender. Barna deler kalender hvor de får gave hver 5. dag og felles på lørdager og julaften. Det er vel bare å sette igang! Deilig å bli tidlig ferdig!

Gammel 09-10-11, 00:32   #271
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor har du kjøpt engelvingene, amor?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-11, 01:46   #272
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Jeg har bestillt noen DVDer med Øisteins blyant fra bokklubben.no i dag. Gratis frakt og geniale DVDer til barn i flere aldre. Jeg skal gi dem til gutt 7 og 8 år.

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-11, 10:02   #273
Joy Stark
Superduperaktiv

Joy Stark sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Costa Blanca, Spania
Joy Stark er litt kulJoy Stark er litt kulJoy Stark er litt kul
Standard

Jeg er vist seint ute i forhold til mange av dere... Jeg gleder meg veldig til jul i år. Håper det blir like bra som jeg tror det blir.

Ungene får julekalender med småting i og med 4 unger blir det 4x 24 pakker. Jeg leter på Ebay etter små figurer til en rimelig penge, heller det en godterier. Her blir det hengt opp en snor med 24 kort der det står hvem som skal lete etter dagens pakke. Det er stor stas.

Mannen har fått julegave og bursdagsgave allerede, en stor tablet pc. Har litt lyst å finne noe mer til ham så han får noe på julaften også. Kanskje en hjemmelaget sleve til å ha fjøla i.

Julegavene er forsåvidt planlagt, foto bok og en liten ting til besteforeldre og oldeforeldre. Til søsken og nevøer blir det noe som de har ønsket seg. Har etterlyst ønskelister, de kommer vel snart tenker jeg...Jeg synes det er litt rart det med ønskelister, jeg har alltid fått noe jeg har trengt til jul, ikke akkurat det jeg har ønsket meg.

Hvordan gjør dere det med gaver til fra søsken? Lager de noe til hverandre eller kjøper de noe til hverandre? Fra hvilken alder begynner dere med det? Litt usikker på om det er nødvendig enda egentlig

Gammel 09-10-11, 10:32   #274
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har vært i USA, og tenkte vel egentlig at jeg skulle få kjøpt noen julegaver da, men det ble for mye stress, rett og slett. Men jeg har vært innom en julepynt-butikk og kjøpt herlig glorete og søt amerikansk juletrepynt! Blant annet en kjempesøt Rudolf.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-11, 10:46   #275
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Jeg har kjøpt sett med Georg Jensen leaf skåler til svigermor og svoger. Var for god deal til å gå fra.

Pakkekalender har vi vel også delvis ferdig. Har en boks med småting kjøpt på salg.

Teaterbiletter er bestilt. Siste forestilling av Julestemning har blitt tradisjon, men at vi også skal på Et Juleeventyr er hemmelig for Mazungen.

Mulig jeg kan pakke inn tur til vintersjakkskole og jenteNM i sjakk, men det siste får hun jo uansett. Noen flere lekegreier hun aldri ser på etter romjulen gidder jeg ikke kjøpe. Blir en stusselig jul her.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-11, 11:15   #276
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Veldig nyttig tråd, takket være den er jeg godt i gang.
Kalendre og julekort skal bestilles i løpet av neste uke.
Gaver til tantebarna er bestilt fra Biit.no

Vet ikke hva jeg skal kjøpe til mann og barn og svigerforeldre, men ellers så er resten planlagt iallefall.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-11, 17:22   #277
Epla
Fullverdig medlem

Epla sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Epla har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg gidder ikke lese hele tråden, men jeg er altså en av de som elsker julen og som skal bruke desember på julekos med ungene.
Jeg er allerede godt i gang med planleggingen og så vidt i gang med julegavehandlingen.

Epla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-11, 19:00   #278
guttemamma
Superduperaktiv

Medlem siden: Aug 2007
guttemamma er populærguttemamma er populærguttemamma er populær
Standard

Vi har ikke pakkekalender, jeg synes det er vanskelig å finne "fornuftige" småting til gutter 7-9 år som ikke blir så dyrt. Her vil de fremdeles ha LEGO kalender, og nå ligger årets kalender allerede i skapet og venter på 1. desember.

guttemamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-11, 19:45   #279
Husfruen
Erfaren

Husfruen sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Husfruen er litt kul
Standard

Jeg er ferdig med nesten alle julegavene. Gjenstår et par stykker bare.
Kalendergavene er også i boks.

Husfruen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-11, 19:50   #280
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har jeg bestilt Lego star wars julekalender til gutta.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:42.