|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#261 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereNå er det salg på fotokalendere på fotoknudsen. Jeg skal igang med masse julegaver ikveld skjønner jeg.
![]() |
#262 |
Glad i frukt
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Juleplanleggere foren dere
Det er jammen imponerende av oldemor.
![]() |
#263 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereJeg har bestilt julekort og kalenderne til besteforeldre og oldeforeldre.
![]() |
![]() |
#265 |
Søkende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Juleplanleggere foren dere
Hvor har du fått tak i dette? Høres ut som en super gave til lillesøster. |
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
maler
|
![]() Sv: Juleplanleggere foren derePå bruns bokhandel på city lade (har det sikkert på flere ark-butikker), har de små pakker med viskelær i forskjellige fasonger og mønstre. Ungene som så dem syntes åpenbart de var fine for å si det sånn, det lyste kalendergaver lang vei.
![]() |
#268 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereJulegaveshopping i dag, sånn i samme slengen som jeg var innom IKEA. |
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
Lykkelig 3barnsmor:)
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereIgår bestilte jeg julegave til eldste, Bergans dunjakke til 1529,- hos Komplettfritid:
![]() |
#270 |
Den som gir seg...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereTakk for en nyttig tråd! Jeg har ikke kommet skikkelig igang, men må se å ta noen grep nå. Jammen går dagene fort!
![]() |
#272 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereJeg har bestillt noen DVDer med Øisteins blyant fra bokklubben.no i dag. Gratis frakt og geniale DVDer til barn i flere aldre. Jeg skal gi dem til gutt 7 og 8 år.
![]() |
#273 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Costa Blanca, Spania
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereJeg er vist seint ute i forhold til mange av dere... Jeg gleder meg veldig til jul i år. Håper det blir like bra som jeg tror det blir.
![]() |
#274 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereJeg har vært i USA, og tenkte vel egentlig at jeg skulle få kjøpt noen julegaver da, men det ble for mye stress, rett og slett. Men jeg har vært innom en julepynt-butikk og kjøpt herlig glorete og søt amerikansk juletrepynt! Blant annet en kjempesøt Rudolf.
![]() |
#275 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereJeg har kjøpt sett med Georg Jensen leaf skåler til svigermor og svoger. Var for god deal til å gå fra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereVeldig nyttig tråd, takket være den er jeg godt i gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereJeg gidder ikke lese hele tråden, men jeg er altså en av de som elsker julen og som skal bruke desember på julekos med ungene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereVi har ikke pakkekalender, jeg synes det er vanskelig å finne "fornuftige" småting til gutter 7-9 år som ikke blir så dyrt. Her vil de fremdeles ha LEGO kalender, og nå ligger årets kalender allerede i skapet og venter på 1. desember. |
![]() |
![]() |
![]() |
#279 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereJeg er ferdig med nesten alle julegavene. Gjenstår et par stykker bare. |
![]() |
![]() |
![]() |
#280 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereNå har jeg bestilt Lego star wars julekalender til gutta. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|