|
|
|
|
#1 |
|
nygift
|
Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juniDet er jo en grei grense det synes jeg......til tross for at det betyr jeg blir uten den en stund.
|
|
|
|
#2 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juniJeg ser forsatt for meg HP som dame. Han er ikke akkurat den mest feminine mannen jeg kjenner. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juniJeg gir visst 5 poeng nå, og registrerer at jeg har gått forbi gamle travere (OK, poppiser, da) som Mauser og Katta på lista. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni
Katta begynte jo senere enn deg?
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juniHP er mannemann. |
|
|
|
#9 |
|
Ringskrømt
|
Jeg har akkurat bakt en kake, og jeg måtte saumfare kokeboka mi, med ei ku på, etter en sjokoladekake som skal tilsettes bakekakao. Å blande kakaoen inn sammen med eggedosisen, smøret, hvetemelet og vaniljesukkeret, er bare så deilig å se på. Før det blir helt mørkt, når det er sjokoladefarget og litt hvitt fremdeles. Jeg passet på å være den eneste i rommet så jeg fikk smake både vispen, bollen og sleikepotten! Haha! Det å være voksen har uten tvil sine fordeler!
|
|
|
#10 |
|
|
Menneh, det funker jo ikke å prikke deg her. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juniJeg gir ett poeng. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Hertuginne
|
Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juniGir man fem plusspoeng gir man to minuspoeng. Gir man seks eller syv plusspoeng gir man tre minuspoeng.
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juniJeg gir bare tre... jaja... ikke lenge siden jeg bare ga en, så tre er da mer...
|
|
|
#16 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni*Skyntermegåprøveåselgeunnanoemensjeghartilgang*
|
|
|
#18 |
|
Det norske
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juniJeg synes også 500 i poeng var litt høyt, synes det har vært fint å kunne bruke markedsplassen. Ikke at jeg har solgt noe, men jeg har kjøpt noe. Dumt å miste den muligheten. Mangler en god del poeng for å nå 500, så det blir vel ei god stund før man får tilgang igjen... Jaja.
|
![]() |
|
|