|
|
|
|
#1 |
|
Den paranoide androide
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Det er nok best du lar være, Vimsen. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Drømmer
|
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Jeg må bare få si at jeg setter veldig stor pris på FP. Her blir man tatt seriøst og får seriøse svar om det er et seriøst spørsmål. Man kan spørre om alt og man får svar av folk man føler har noe i toppen. Jeg er ikke redd for å spørre om ting og er heller ikke redd for svarene jeg får.
|
|
|
|
#8 |
|
Fjellpiper
|
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Jeg kom plutselig på at da jeg klaget over å bruke for mye tid på forum for litt siden, kom Tåtti (tror jeg det var) med et FP-slutteplaster til meg. Dette skjedde naturligvis i kaffebloggen. Ikke klarer jeg å finne tilbake til denne posten heller, så antagelig må noen ha knabbet plasterpakken. Kan dette være forklaringen på synkende tilstedeværelse fra mange? |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Jeg har ikke saa mye tid. Permisjonene er over for min del, og da jobber jeg paa dagtid. Paa ettermiddag og kveld har jeg bestemt meg for aa ha et hoyst begrenset bruk av nett. Det kan ta over. (I dag er jeg syk, ellers hadde jeg seff jobba.)
|
|
|
#10 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Jeg synes ikke tonen her er direkte, heller tvert i mot. Det er mange her jeg kunne tenkt meg å sagt både det ene og det andre til, men da blir jeg sett på som (enda mer) ufin, så jeg lar være og tenker heller mitt. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Kanskje folk var mer direkte mot hverandre tidligere? |
|
|
|
#12 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?For meg er store deler av poenget med FP at det finnes lukkede rom som ikke er søkbare for alle. Kjipt at det kan oppleves ekskluderende, men det er en av de tingene som gjør at jeg er her. Nå er jo de aller fleste tilgangslistene til blogger dynamiske da, så når vi blir bedre kjent er det jo stor sjanse for å få flere tilganger.
|
|
|
#13 |
|
"De"
|
Si, det!
|
|
|
#14 |
|
guru advisor
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Den paranoide androide
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Hva er dette med M2, egentlig? Både Malama og Teflona har da nok innlegg til å få tilgang dit? Eller er det kun for spesielt inviterte medlemmer? En kabal av FP-eliten, hvor man kun kan bli medlem hvis man kjenner noen som er det allerede og blir anbefalt? Merker jeg ble veldig nysgjerrig nå. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Dig for victory!
|
Man må ha nok ryktepoeng også, og så er det ikke faste opptak. Derfor. Jeg har også nok innlegg, men ikke nok rykte, så jeg må skrive masse lurt før jeg blir funnet verdig.
|
|
|
|
#18 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Innlegg ja, men det krever nok ryktepoeng også...
|
|
|
#19 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har godt over 1000 poeng, altså, så det så. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Jeg er så lei av snakket om eliten!
It takes a forum to raise a child Sist redigert av Blondie : 06-10-10 kl 11:23. |
|
|
|
![]() |
|
|