Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Märtha Louise og media

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-02-23, 14:41   #261
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.190
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Nei, men du tar fortsatt FEIL. Det var ikke lenger en debatt i Sverige. Eller skal jeg si at du bedriver LØGN OG ATTER LØGN? Eller ups, husket du, som voksne kvinne bare litt feil i en rask tråd på internett, litt sånn som en prinsesse kan gjøre i et muntlig intervju, kanskje? Sorry ass, dette blir for dumt.

Oj, neida, jeg husket litt feil. Ingen krise det. Jeg er en privatperson på nett, og ikke en person som deltar i Norgeshistorien i godt planlagte intervjuer med flere medier i inn- og utland. Og man pleier å be om sitatsjekk. Men samme det. Vi mener ulikt, det går helt fint.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-23, 14:42   #262
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.485
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Ja, i Danmark har de ikke endret det, så vidt jeg kan se.

Uansett, det er sånn pirking på sånne ting jeg syns gjør at Märtha Louise får "rett" i at hun er kritisert. Det finnes så ekstremt mye hun virkelig BØR kritiseres for, at alt annet blir bare unødvendig støy, spør du meg. Om man ikke vil at hun og Durek skal håve inn penger på prinsessetittelen hennes, slutt å gi henne oppmerksomhet da. Det er jo det hun tjener på.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-23, 14:53   #263
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.801
Blogginnlegg: 247
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Jeg tenker at den største utfordringen til ML er at hun ikke skjønner at hun ikke kan velge bort negativ presseomtale, når hun samtidig velger å tjene penger på at hun er en offentlig person. Samtidig ser jeg også dilemmaet hun står i; når hun ikke er en arbeidende del av det norske kongehuset, så må hun tjene penger på en eller annen måte. Hun hun kunne faktisk ikke leve av å bare være prinsesse. Da måtte hun enten hatt en rik mann eller levd på pappas penger.

Og så er det nå en gang slik at i hennes tilfelle kommer de pengene hun tjener selv med en heftig dose negativ omtale, delvis fordi hun har den bakgrunnen hun har og derfor forventes å oppføre seg på en viss måte, men også fordi folk misliker at hun tjener penger på at hun tross alt har en posisjon hun ikke har valgt selv. Det blir en catch-22-situasjon.

Norsk presse er nok snillere enn utenlandske medier, men de er jammensann ikke alltid så redelige, de heller. Det vet alle som har sittet på innsiden av en sak som kjører i media.

Jeg har ikke sansen for forloveden hennes, siden jeg syns han fremstår som en vaskekte sjarlatan, som skor seg på slitne og desperate mennesker. Men han er nå et produkt av sin kultur, han også, og har vel blitt litt overrasket over hvor utrolig dårlig han er blitt tatt i mot av det norske folket, som jo ikke tåler at noen offentlige personer er noe annet en straight A4 (og selv de som er A4 herfra til evigheten får tyn for det). Han er nok vant til en helt annen dyrking av sin person, nettopp fordi han holder til i en nisje, hvor de tingene han driver med er superpoppis. Og hvor det å måtte forholde seg til norsk "mainstream media" blir et ganske heftig kultursjokk. Da er det lett å hekte det på "rasisme-knaggen" og ikke den knaggen som er at nordmenn er generelt skeptiske til alt som lukter alternativ eller at man "tror man er noe".

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-23, 15:27   #264
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Strengt tatt var ML 9 år i 1980, uten at det har noen betydning her.



Og så er det jo litt rart å mene at man ikke skal kunne bruke sosiale medier fordi man ikke ønsker at pressen er ute etter en.

Definer bruke sosiale medier? Jeg mener selvfølgelig ikke at man ikke skal bruke Facebook, insta og TikTok. Men man trenger vel kanskje ikke å ha vid åpne profiler og bruke dem for å promotere seg selv og liver man lever,
Om man blir sår av offentlig omtale og medieomtale. Tenker jeg da. Men jeg e ren introvert jævel uten store behov for oppmerksomhet.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-23, 15:34   #265
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.897
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Men det er en debatt i Sverige nå. Det er bare noen uker siden den svenske kongen gikk ut og kritiserte at de hadde endret reglene etter at barna hans var født og at han mener at tittelen egentlig burde tilhøre Carl Philip.

(Jeg tolket ham faktisk dithen at han nå også mente at Carl Philip var bedre egnet og det syntes jeg var en aldeles skrekkelig ting å si om sine egne barn. Men det er jo ikke første gangen den svenske kongen har vært ganske frittalende.)

"Frittalende" synes jeg var et snilt ordvalg av deg.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-23, 15:45   #266
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.476
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Han har vel for vane og være både frittalende og frittgjørende, hvis jeg har forstått det riktig, heller ikke for opptatt av å være politisk korrekt. Tenk at han er kongen av Sverige!!

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-23, 15:46   #267
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Når man tjener penger på å sause sammen allskens overnaturlige greier og engler og medaljonger og bittelitt reality med familien og en prinsessetittel, så må jo mediene reagere.

Jeg blir bare irritert av sånt humbug og lureri. Det er helt uhørt med den sutringen over helt berettiget kritikk. Også på svorsk. Jeg dør.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-23, 15:52   #268
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.190
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Strengt tatt var ML 9 år i 1980, uten at det har noen betydning her.



Og så er det jo litt rart å mene at man ikke skal kunne bruke sosiale medier fordi man ikke ønsker at pressen er ute etter en.

Hvem mener det? For min del mener jeg bare at mindreårige jenter ikke bør ha åpne kontoer der de løfter på gensere med tungen søtt ut av munnen.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-23, 15:58   #269
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.476
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Jeg stusser over at hun mener seg Norges mest kritiserte person, men jeg kan se for meg at jeg ikke har notert alle avisoppslag om henne, på samme måte som hun nok har gjort... Jeg kan se for meg at media ikke akkurat har vært rause i sin omtale av henne og hva hun gjorde som ungdom og henne og Ari. Det krever nok litt hard hud å stå i det.

Jeg tviler ikke på at Durek opplever rasisme fra mer enn en nordmann, det er ikke greit.

Men det er jo mange andre ting inni suppa her og flere av spørsmålene som har blitt stilt rundt dem og deres virke, bør være innafor. Jeg lurer på hvordan hun kom dit at hun synes det er så ensidig som hun fremstiller? I tillegg er det dette med at de har så åpne profiler for å promotere seg selv på ulike some, men tenker allikevel at de ikke skal utsettes for konstruktiv kritikk? Der skurrer det.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-23, 16:55   #270
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.919
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Ikke lest hele tråden, men synes Astrid Meland skriver det bra.

https://www.vg.no/nyheter/meninger/i...snakker-svensk

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-23, 17:24   #271
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.134
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Jeg mener på ingen måte at man skal finne seg i alt mulig grafs, altså. Men det er derfor jeg lurer på hva som ble skrevet så mye om i ungdommen. Media hadde et mye mindre trykk enn nå, uten SoMe og døgnaktivitet. Jeg hadde en del stier som krysset med de kongelige i den perioden og fulgte sånn relativt godt med. Da synes jeg det blir unyansert å legge en hel bransje for hat 30-35 år etter. Hva ble hun kritisert for? Og av hvem? Var det kun Se & Hør, eller var det fullt opp i alle landets aviser med kronikker og ledere, mot en stakkers ungdom? Når hun selv trekker dette frem nå, så må det være mulig å være ørlittegranne mer nyansert, synes jeg.

Et nær meg jobbet i Se og Hør da Märta var 16-17. Hen lå 11 dager i telt i telelinseavstand til sommerboligen for å få bilde av henne i bikini. Det var nydelig sommervær og hun gikk fult påkledd 24/7 mens hun så seg over skulderen. Så hun fikk nok kjørt seg, selv uten SOME.
(Det ble ingen bilde, btw.)

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-23, 17:44   #272
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.190
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Jeg mistror ikke det, og det er uetisk. Men det er ikke kritikk, som var det hun snakket om. Jeg skylle fremdeles gjerne hatt litt mer konkret fra henne selv. Hvilken kritikk fikk hun?

Eksempelet ditt viser jo godt hvorfor man ikke bør ha en kongefamilie. Stakkars folk.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-23, 17:47   #273
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.279
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Svenskekungen har jo vært sur for den loven siden den kom, jeg har hørt om det så lenge jeg kan huske.


Jeg tviler ikke et øyeblikk på at Gro Harlem Brundtland agiterte for å endre loven, og argumenterte mot at Norge ikke skulle gjøre som Sverige.

Forslaget om å endre loven, slik det ble stilt til slutt, kom fra Høyre.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-23, 17:59   #274
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.190
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Jeg tror også Gro ville endre, absolutt. Men ikke at det var noe hun alene plutselig fant på. Og derfor synes jeg det er pussig av Martha å snakke om det slik. Mulig hun trodde det når hun var 15; da synes jeg hun har hatt dårlige folk rundt seg. Like fullt rart å snakke om det slik nå, uten å i så fall fortelle om hvilket. Blikk man har når man gjenforteller. Synes jeg.

Jeg har heller ikke bestridt at hun fikk kritikk som ung. Jeg har bare skrevet at det kan jeg ikke huske, og skylle gjerne hatt konkrete eksempler. Jeg skjønner jo at FP ikke har en database for slikt, men kunne jo hende noen kom på noe.

Men sluk blir det jo når man er i pressen; noen ganger etterspør folk konkrete fakta. Hun er jo i liten grad glad i å svare konkret, inkl i det svenske intervjuet. Blir litt som Harry og Meghan som fremsier påstander, men vil ikke di hvem og når. Da blir det hengende i luften.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-23, 18:29   #275
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.754
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Det er også viktig å huske på hvor ulikt ståsted vi har. Jeg husker jo ingen spesiell kritikk av ML, knapt nok at hun ble omtalt i det hele tatt. Men jeg har jo aldri interessert meg for de kongelige, eller for sladrestoff generelt, og da hun var ung var jeg også ung, og hadde tusen andre ting jeg heller gjorde enn å lese aviser og sladreblader, særlig det som handlet om de kongelige. Så jeg fikk jo ikke med meg noen verdens ting. Jeg husker så vidt Tsjernobyl og Arne Treholt liksom, og om Se&Hør skrev om Märtha, Carola eller Lill Babs var ett fett for meg. Slik var det neppe for henne, hun fikk jo trolig med seg ALT som ble sagt og skrevet om henne. Og det som for meg var en ubetydelig notis i et blad på venterommet hos tannlegen, var big deal, og dritflaut for henne.

Også ser jeg av mine egne tenåringer (noen mer enn andre) at nærmest ALT som blir sagt oppfattes som kritikk. Uansett hvordan jeg prøver å legge det fram. Og ser ikke bort fra at det kan være tilfelle også for kongelige tenåringer.

Så jeg skjønner jo at hun, i sin opplevelse, ble omtalt, avbildet og kritisert for alt hun gjorde, selv om jeg ikke husker det slik. Og vi er kanskje begge litt på hver vår side av det som er de tørre fakta.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-23, 18:33   #276
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.379
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Det som irriterer meg mest, i den grad jeg kan bruke et såpass sterkt ord om et menneske jeg i utgangspunktet synes er uhyre lite interessant, er at hun fyrer løs salver og deler ut skyld i øst og vest, for så å bare takke for seg når hun har sagt sitt. Hun burde i det minste kunne ta en debatt og argumentere for påstandene sine. Mulig hun mener at det er en prinsesses rett å kunne fyre løs uten å ta følgene av det.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-23, 18:40   #277
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.279
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Jeg husker godt omtalen av henne. Vi er nøyaktig like gamle, så alle hennes livshendelser skjedde samtidig med mine. Og vi er ikke helt vilt ulike i utseende heller, så unge Polyanna følte nok et slags samhold med henne. Bare at hun fikk dyrke hesteinteressen, mens det fikk ikke jeg. Og et par andre ulikheter.

Men det var mye, altså. I mange kanaler, og ofte med små og store stikk.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-23, 18:44   #278
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.754
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Jeg husker mest skriverier om dem i Monaco, og om Diana. Men tviler ikke på at det var en hel del om de norske også, selv om det ikke festet seg hos meg. Jeg husker jo bare en brøkdel, og mest om det som faktisk interesserte meg.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-23, 18:44   #279
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.190
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Jeg husker massevis. Hadde min faste tirsdag med ukeblader hos besteforeldre og klippet ut bilder av de kongelige, spesielt fra Monaco.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-23, 18:49   #280
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.951
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Jeg fulgte mest med på Stephanie. Hun ga ut musikk. Nå vil jeg omtale det som "musikk".

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no