Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Prinsebryllupet i England

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Se resultatene: Prinsebryllup og hvor mye jeg bryr meg
Prinsebryllup? Hva? Når? Hvor? Hvem? 18 9,38%
Fullstendig likegyldig, men jeg vet hvem/hvor/når 67 34,90%
Likegyldig 21 10,94%
Bryr meg litt 18 9,38%
Helt nøytral - gidder ikke å irritere meg eller glede meg 40 20,83%
Bryr meg middels 16 8,33%
Følger godt med 8 4,17%
Synes dette er en viktig historisk begivenhet 9 4,69%
Blir å følge tv-sendingen ja, mye flotte antrekk å se 28 14,58%
Jeg skal feire prinsebryllup med venner og familie m/tiara og champis 3 1,56%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 192. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-05-11, 15:30   #261
Nora H
Magisk
 
Nora H sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.600
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Prinsebryllupet i England

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

Vi får rett og slett være flinkere neste gang noen royale gifter seg.
Eller fake det. Det er lettere.

Tror jeg faker det. Er altfor svak for bryllup og fine kjoler.

__________________
2007 2012 2014
Nora H er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 19:52   #262
Thomas
Mmm, skeptisk
 
Thomas sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 518
Thomas er populærThomas er populærThomas er populærThomas er populærThomas er populær
Standard

Sv: Prinsebryllupet i England

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

Det er ekstra tøffe, hardcore-motstandere som flyttet inn under nevnte stein med en gang forlovelsen ble annonsert, og som deretter tok en spesiell type gift som gjorde at de glemte det hele. Heldigvis hadde de også lagt igjen en lapp til seg selv om å ikke komme frem før 30 april. Nå roamer de rundt på internet slik at folk får med seg at de ikke har fått med seg at det er bryllup, slik at vi andre skal forstå hvor hardcore de virkelig er.

Hehehe.. godt sagt

__________________
Men hvi skal jeg være så haardt beklemt?
Om hundrede Aar er alting glemt.
Thomas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 19:57   #263
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Prinsebryllupet i England

Opprinnelig lagt inn av Thomas, her.

Under samme stein som de fleste andre motstandere av monarki og meningsløse bruk av offentlige midler holder til. Men det er jo fint at britene får litt underholdning og glemmer sin ellers traurige hverdag for en stakket stund..

Og du er ikke som din sykemeldte kollega som bruker slike anledninger som unnskyldning til å drikke champagne midt på formiddagen?

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 20:20   #264
Thomas
Mmm, skeptisk
 
Thomas sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 518
Thomas er populærThomas er populærThomas er populærThomas er populærThomas er populær
Standard

Sv: Prinsebryllupet i England

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

Og du er ikke som din sykemeldte kollega som bruker slike anledninger som unnskyldning til å drikke champagne midt på formiddagen?

Hehehe.. nei, jeg er nok ikke som han

__________________
Men hvi skal jeg være så haardt beklemt?
Om hundrede Aar er alting glemt.
Thomas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 22:29   #265
Nelly
Superduperaktiv
 
Nelly sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 611
Nelly er litt kulNelly er litt kul
Standard

Sv: Prinsebryllupet i England

Opprinnelig lagt inn av Thomas, her.

Har det vært bryllup i england?

Dere går jo glipp av all moroa...



Prinsesse Beatrice av Monaco hadde valgt å legge fra seg de høye helene, og troppet opp på festen i tøysko

Nelly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 22:38   #266
Thomas
Mmm, skeptisk
 
Thomas sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 518
Thomas er populærThomas er populærThomas er populærThomas er populærThomas er populær
Standard

Sv: Prinsebryllupet i England

Opprinnelig lagt inn av Nelly, her.

Prinsesse Beatrice av Monaco hadde valgt å legge fra seg de høye helene, og troppet opp på festen i tøysko

Jeg er sjokkert... SJOKKERT!!!

(skjønte ikke helt hva problemet var før jeg leste det som sto under bildet )

__________________
Men hvi skal jeg være så haardt beklemt?
Om hundrede Aar er alting glemt.
Thomas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 22:44   #267
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.421
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Prinsebryllupet i England

Opprinnelig lagt inn av Nelly, her.

Dere går jo glipp av all moroa...



Prinsesse Beatrice av Monaco hadde valgt å legge fra seg de høye helene, og troppet opp på festen i tøysko

Monaco?

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 00:07   #268
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Prinsebryllupet i England

Vel, vel Beatrice kan umulig ha helt sansen..

__________________
Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 03:07   #269
Nora H
Magisk
 
Nora H sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.600
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Prinsebryllupet i England

Beatrice er jo ikke fra Monaco. Uansett, hun kunne jo valgt ballerinasko eller flate sandaler hvis hun absolutt ikke ville ha høye hæler.

__________________
2007 2012 2014
Nora H er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 03:10   #270
Nora H
Magisk
 
Nora H sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.600
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Prinsebryllupet i England

Opprinnelig lagt inn av Thomas, her.

Jeg er sjokkert... SJOKKERT!!!

(skjønte ikke helt hva problemet var før jeg leste det som sto under bildet )

Vi jenter legge merke til sånt. : overfladisk :

__________________
2007 2012 2014
Nora H er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 21:47   #271
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prinsebryllupet i England

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.



Jeg elsker den lille jenta.

Jeg likte enda bedre dette bildet:

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 22:06   #272
Nora H
Magisk
 
Nora H sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.600
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Prinsebryllupet i England

__________________
2007 2012 2014
Nora H er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 22:18   #273
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Prinsebryllupet i England

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 22:28   #274
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.820
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prinsebryllupet i England

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-11, 07:52   #275
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prinsebryllupet i England

Priceless!

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-11, 08:03   #276
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.390
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Prinsebryllupet i England

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-11, 10:16   #277
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.819
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prinsebryllupet i England

Den lille jenta burde vel strengt tatt heller holdt for øynene til det siste bildet der.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-11, 17:08   #278
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Prinsebryllupet i England

Hvorfor bøyde hun seg ned?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-11, 20:53   #279
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Prinsebryllupet i England

Photoshop I presume

__________________
Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no