Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-05-10, 15:54   #261
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.338
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

I know nothing! :manuel:

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 26-05-10, 15:55   #262
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Embs - vi må ha med
3. Jeg stoler på at Skilpadda vet
4. WWED
5. Jeg foretrekker å ikke lure på så mye rart

6. Hæh?

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv  
Gammel 26-05-10, 15:56   #263
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Jeg er ihvertfall ikke smart. Jeg trodde du ikke skjønte mitt alternativ nr 6 jeg nå.

 
Gammel 26-05-10, 16:00   #264
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg er ihvertfall ikke smart. Jeg trodde du ikke skjønte mitt alternativ nr 6 jeg nå.

Hæh?




Dette skal bli mitt standardinnlegg i alle FP-diskusjoner. Det høres passe kunnskapsløst ut. Kanskje det kan erstatte "Dustepoll" i alle spørreundersøkelser også?

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv  
Gammel 26-05-10, 16:13   #265
MRB
Nybegynner
 
MRB sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 24
MRB kan håpe på forbedringer
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Er det samme person som sitter og diskuterer med seg selv her?

MRB er ikke aktiv  
Gammel 26-05-10, 17:12   #266
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.936
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Åh, hæh?

Det vil jeg begynne å slenge rundt meg også!
(og - jeg stoler på at skilpadda vet selvsagt. Alltid)

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 26-05-10, 17:55   #267
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.510
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

WWED? Noen som kan åppklare for mei?

Libra er aktiv nå  
Gammel 26-05-10, 18:20   #268
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.242
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

WWED? Noen som kan åppklare for mei?

What would Esme do?

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv  
Gammel 26-05-10, 22:14   #269
Bojan
Nybegynner
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 5
Bojan har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Opprinnelig lagt inn av MRB, her.

Opprinnelig lagt inn av MADCOW, her.
Jeg har lest om dette i Dagbladet... Årsaken til at barnet døde var Rikshospitalet, men et sykehus i Boston reddet barnet hans, RH gjorde det de kunne for å stoppe utenlandsbehandlingen slik jeg har forstått det.

Annemende
Men ingen linker?


Hei her er linken


http://www.hjertebarn.org/Sindre-saken%20Dagbladet.pdf

Og her er link til PFUs dom der TV2 ble felt for å ha brutt god presseskikk: http://www.pfu.no/case.php?id=1730
Dagbladet ble også dømt for å ha brutt god presseskikk etter denne artikkelen.

PFU har man ikke tro på, media skriver feil, rettsapparatet og helsevesenet tar feil - på tide å vurdere og emigrere?

Bojan er ikke aktiv  
Gammel 26-05-10, 22:18   #270
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Opprinnelig lagt inn av wolfmother, her.

Jeg forstår ikke hvorfor det så mange som er så engasjerte og prater så stort som om de vet alt. Man kan lure på om det er verdig å bruke så mye tid på dette i det her forumet. Når jeg ser diskusjoner der anonyme personer sitter dag og natt for å skrive så mange innlegg, bare for å kaste ut mange forskjellige tanker. Jeg mener tiden er kommet for å bringe temaet inn i en stor diskusjon på TV. Hvorfor kan vi ikke ha denne debatten på TV2? Hvor man kan diskutere om konspirasjonsteorien, om legene bør straffes eller ikke. Snakker foreldrene sant eller ikke? Er det noen av dere som kan stå frem foran kamera?

Hva i ordet diskusjons-forum er det som er uklart for deg?

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv  
Gammel 26-05-10, 22:19   #271
MADCOW
Nybegynner
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 15
MADCOW kan håpe på forbedringer
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Jeg satt hele kvelden i går for å lese hva det er som står på FB, www.hjertebarn.org og www.ffhb.no. Det er lett å se at det er noen som kjemper for å fortelle at Norge har verdens beste helsevesen. Det er bare halleluja! Hvis man stikker hodet under jorden forstår man ikke hvordan slike forfalskninger kan skje. Manipulasjon av statistikk, det høres veldig merkelig ut når noen sier at det er mindre enn 0,1% dødlighet. Den kjøper jeg ikke! Jeg ser at denne professoren ikke har noen erfaring i utlandet, og han reiste til USA for å lære bort sine hemmeligheter som han har lært i lille Norge. Jeg vil støtte de som sier norske tomater er bedre enn de utenlandske, men ikke denne professoren som er årsak til mange feilbehandlinger. Nå må dere skjerpe dere! Det kan dreie seg om ditt barn eller andre barn dere kjenner. Jeg blir opprørt av dette! Slå dere sammen for å velte denne propagandaen om at vi har verdens beste helsevesen. Har dere lest "Varsleren"? Jeg foreslår at dere kan ta en prat med denne professoren, da vil dere forstå hva det dreier seg om. Han jobber fremdeles på Riksen.

MADCOW er ikke aktiv  
Gammel 26-05-10, 22:21   #272
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.022
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Kan noen være så snill å lage en oversikt til meg over hvem som mener hva av alle de nyregistrerte ABC-ene og XYZ-ene? Jeg har mistet helt oversikt over hvem som er hvem.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv  
Gammel 26-05-10, 22:25   #273
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Opprinnelig lagt inn av Bojan, her.

Og her er link til PFUs dom der TV2 ble felt for å ha brutt god presseskikk: http://www.pfu.no/case.php?id=1730
Dagbladet ble også dømt for å ha brutt god presseskikk etter denne artikkelen.

PFU har man ikke tro på, media skriver feil, rettsapparatet og helsevesenet tar feil - på tide å vurdere og emigrere?



Det er en sammensvergelse. PFY, media, politi, helsevesen, alle er ute etter oss!

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv  
Gammel 26-05-10, 22:26   #274
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Er det noen som har tatt opp Chemtrails i denne saken? (Eller Hitler, for den saks skyld?)

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv  
Gammel 26-05-10, 22:28   #275
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Er det noen som har tatt opp Chemtrails i denne saken? (Eller Hitler, for den saks skyld?)

:stikker hodet under jorda:

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv  
Gammel 26-05-10, 22:29   #276
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.022
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Chemtrails kom vel opp rundt side 10-11, tror jeg?

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv  
Gammel 26-05-10, 22:29   #277
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Er det noen som har tatt opp Chemtrails i denne saken? (Eller Hitler, for den saks skyld?)

Hitler?

http://www.thedailyshow.com/watch/we...azi-tourette-s

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv  
Gammel 26-05-10, 22:30   #278
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Chemtrails kom vel opp rundt side 10-11, tror jeg?

Really? Da jeg lese tråden. :brb:

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv  
Gammel 26-05-10, 22:30   #279
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.022
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

http://www.foreldreportalen.no/forum...&postcount=205

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv  
Gammel 26-05-10, 22:30   #280
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Opprinnelig lagt inn av MADCOW, her.

Jeg satt hele kvelden i går for å lese hva det er som står på FB, www.hjertebarn.org og www.ffhb.no. Det er lett å se at det er noen som kjemper for å fortelle at Norge har verdens beste helsevesen. Det er bare halleluja! Hvis man stikker hodet under jorden forstår man ikke hvordan slike forfalskninger kan skje. Manipulasjon av statistikk, det høres veldig merkelig ut når noen sier at det er mindre enn 0,1% dødlighet. Den kjøper jeg ikke! Jeg ser at denne professoren ikke har noen erfaring i utlandet, og han reiste til USA for å lære bort sine hemmeligheter som han har lært i lille Norge. Jeg vil støtte de som sier norske tomater er bedre enn de utenlandske, men ikke denne professoren som er årsak til mange feilbehandlinger. Nå må dere skjerpe dere! Det kan dreie seg om ditt barn eller andre barn dere kjenner. Jeg blir opprørt av dette! Slå dere sammen for å velte denne propagandaen om at vi har verdens beste helsevesen. Har dere lest "Varsleren"? Jeg foreslår at dere kan ta en prat med denne professoren, da vil dere forstå hva det dreier seg om. Han jobber fremdeles på Riksen.

Du mener vel at noen kjemper veldig hardt for å fortelle at Norge ikke har verdens beste helsevesen, blant annet deg selv?
Jeg tror det er en god grunn til at foreldrene havner i krangel med helsevesen både i Norge og i Boston og at barnevernet har vært innblandet. Og det er ikke fordi legene har en stor konspirasjon på gang med PFU, helseministeren og alle andre leger på Riksen.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no